Xfreya Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Må bare få utløp for følelsene mine! Fantastisk! Skulle møte en fyr hjemme hos meg i kveld....møttes tre ganger, hadde sex for noen dager siden. I dag var avtalen at han skulle komme til meg, men han avlyste fordi han var litt sliten og ikke ville dra ut... 30 minutter med bussen.. Så sender han mld og spør hvordan middagslagingen går. Sender bilde av fantastisk jummy lapskaus med teksten" I think the term is ur f..king loss😉." Han svarer " u r pissed". Ja tror du jeg er forbanna eller? Åpner en øl og går på tinder. 6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Skjønner jeg godt. Du er ikke en veldig stor prioritet. Anonymkode: 59f16...d65 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, Xfreya skrev: Må bare få utløp for følelsene mine! Fantastisk! Skulle møte en fyr hjemme hos meg i kveld....møttes tre ganger, hadde sex for noen dager siden. I dag var avtalen at han skulle komme til meg, men han avlyste fordi han var litt sliten og ikke ville dra ut... 30 minutter med bussen.. Så sender han mld og spør hvordan middagslagingen går. Sender bilde av fantastisk jummy lapskaus med teksten" I think the term is ur f..king loss😉." Han svarer " u r pissed". Ja tror du jeg er forbanna eller? Åpner en øl og går på tinder. Hæ..? Du er sint fordi han er sliten og avlyste? 30 min med buss er langt... Anonymkode: 898ae...dca 36
OppNedPåAlt Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 Men altså... har du aldri vært sliten og avlyst noe? 46
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #5 Skrevet 12. november 2017 Jeg skjønner ham godt ja! Det er klart at når man er sliten er man ikke i humør eller form til halvmaraton. For det var halvmaraton dere skulle, ikke sant, ikke middag og chill på sofaen? Eller vent... Anonymkode: 59f16...d65 8
Xfreya Skrevet 12. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2017 Han har hatt fri hele helgen og egentlig ikke gjort noe ( bortsett fra meg på fredag...) , så ja tar denne avlysningen som en direkte avvisning 7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #7 Skrevet 12. november 2017 Syns du overreagerte ganske ! Er lov å være sliten, man er ikke alltid i humør for å henge sammen med en man liker når man er sliten , da vil man sitte i fred og være slapp og ikke prøve å vise den beste siden av seg selv og bruke krefter på å være sjarmerende og hyggelig og pratsom. Da avlyser man heller. Sykt barnslig reaksjon av deg å skrive "I think the term is Your fucking loss" altså han prøvde bare å være hyggelig å involvere seg selv om han ikke var der fysisk. Herregud! Dramaqueen... ! Anonymkode: 8457a...211 36
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #8 Skrevet 12. november 2017 Jeg ville først prøvd å finne ut om han hadde noen god grunn til at han var så sliten. Selv om han ikke har gjort noe i helgen, kan han jo f.eks være inne i en stressende periode på jobb/studier. Hva om han f.eks er utbrent? Anonymkode: 09302...eab 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #9 Skrevet 12. november 2017 2 minutter siden, Xfreya skrev: Han har hatt fri hele helgen og egentlig ikke gjort noe ( bortsett fra meg på fredag...) , så ja tar denne avlysningen som en direkte avvisning Lol du var med han på fredag også blir du SÅ butthurt fordi han avlyser i dag? Dere hadde aldri funka sammen uansett når du ikke forstår og respekterer at det ekke alltid man er i humør til å henge sammen og noen dager er man sliten ! Anonymkode: 8457a...211 26
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #10 Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Syns du overreagerte ganske ! Er lov å være sliten, man er ikke alltid i humør for å henge sammen med en man liker når man er sliten , da vil man sitte i fred og være slapp og ikke prøve å vise den beste siden av seg selv og bruke krefter på å være sjarmerende og hyggelig og pratsom. Da avlyser man heller. Sykt barnslig reaksjon av deg å skrive "I think the term is Your fucking loss" altså han prøvde bare å være hyggelig å involvere seg selv om han ikke var der fysisk. Herregud! Dramaqueen... ! Anonymkode: 8457a...211 Enig! Hadde ikke giddet å date noen som blir sur for ingenting Anonymkode: 898ae...dca 12
Isambard Skrevet 12. november 2017 #11 Skrevet 12. november 2017 2 minutter siden, Xfreya skrev: Han har hatt fri hele helgen og egentlig ikke gjort noe ( bortsett fra meg på fredag...) , så ja tar denne avlysningen som en direkte avvisning Du kjører en stram linje, synes jeg. Men det blir jo din sak. 3
Gjest Mass Skrevet 12. november 2017 #12 Skrevet 12. november 2017 4 minutter siden, Xfreya skrev: Han har hatt fri hele helgen og egentlig ikke gjort noe ( bortsett fra meg på fredag...) , så ja tar denne avlysningen som en direkte avvisning Har han en krevende jobb? Da er det jo bare smart å bruke helgen på å hvile og lade batteriene. Søndag er jo søndag..
Marie90 Skrevet 12. november 2017 #13 Skrevet 12. november 2017 Jeg vil tippe sexen ikke var noen høydare? Dersom dere kun har hatt tre dater er man ofte fortsatt i fasen der man er litt vill etter hverandre. Dere har hatt sex, og han er nå invitert hjem til deg = sex er i kortene. Gidder han ikke løfte stumpen og ta bussen bort selv for garantert sex, så er du kraftig nedprioritert. Jeg synes for så vidt også "sliten" er en drit dårlig unnskyldning for å avlyse planer, enten det er en date eller en venn. Som regel er det kodeord for "lat" eller "vil bli sittende". Dersom man har hatt en veldig aktiv dag og kommer hjem med dundrende hodepine, så sier man det, etterfulgt av beklager så mye og vi tar det igjen da. "Jeg er sliten" uten oppfølging er en indirekte "gidder ikke". 11
Xfreya Skrevet 12. november 2017 Forfatter #14 Skrevet 12. november 2017 (endret) Det er seriøst så bra å få svar av dere flotte mennesker her inne når jeg sliter med datingproblemer.😁får litt andre perspektiv enn min egen navlebeskuelse! Føler meg allikevel avvist, og det er selvfølgelig ikke en hyggelig følelse. Og jo, sexen var mer enn godkjent! Endret 12. november 2017 av Xfreya 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #15 Skrevet 12. november 2017 18 minutter siden, Xfreya skrev: Han har hatt fri hele helgen og egentlig ikke gjort noe ( bortsett fra meg på fredag...) , så ja tar denne avlysningen som en direkte avvisning Er han utlending siden dere skrev til hverandre på engelsk? Eller er han sånn wannabe som Fabian Raw? Anonymkode: 143bd...1ef 6
Gjest yeans Skrevet 12. november 2017 #16 Skrevet 12. november 2017 (endret) 28 minutes ago, AnonymBruker said: Hæ..? Du er sint fordi han er sliten og avlyste? 30 min med buss er langt... Anonymkode: 898ae...dca Han har uten tvil vært på byen i går/natt og hatt med seg noen hjem siden han avlyste.. Det er det mest nærliggende å tro når en date er "sliten" på en søndag. Endret 12. november 2017 av yeans
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. november 2017 #17 Skrevet 12. november 2017 Er man skikkelig forelska er man verdensmann og klarer seg fint uten så mye søvn. Hvem avbestiller pga de er litt sliten en kveld når de vet hva som venter? Hadde skjønt det om han var syk, men sliten pga 30 minutter med bussen? Noen kjører jo flere mil bare for å få et glimt av jenta di elsker.
Xfreya Skrevet 12. november 2017 Forfatter #18 Skrevet 12. november 2017 Så nå ringte han og var så lei seg for at han ikke gadd å stille opp i dag. Foreslo å møtes etter jobb i morgen. Og jeg sa kanskje det...men tingen er at jeg er så rasforbanna sur nå, så gjett hvem som dessverre kommer til å være litt sliten i morgen....yepp, akkurat så barnslig og umoden er jeg kjenner jeg nå. 😛 5
Gjest Mass Skrevet 12. november 2017 #19 Skrevet 12. november 2017 5 minutter siden, Xfreya skrev: Så nå ringte han og var så lei seg for at han ikke gadd å stille opp i dag. Foreslo å møtes etter jobb i morgen. Og jeg sa kanskje det...men tingen er at jeg er så rasforbanna sur nå, så gjett hvem som dessverre kommer til å være litt sliten i morgen....yepp, akkurat så barnslig og umoden er jeg kjenner jeg nå. 😛 Nei nei nei, men setter man de sidene til så er det faktisk ikke noe poeng i å date. Viss det er et potensiale for forhold her så setter du litt av en standard. Håper humøret ditt snur og at dere får det kjekt sammen imorgen uten sure miner.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #20 Skrevet 12. november 2017 2 hours ago, Xfreya said: Han svarer " u r pissed". Ja tror du jeg er forbanna eller? Åpner en øl og går på tinder. Så fordi han var sliten så og avlyste så hopper du på tinder og få deg no annet? bra han slipper deg da Anonymkode: 9d9c6...47f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå