Gå til innhold

Får høre jeg er mye penere i virkeligheten enn på bilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1) Skal jeg tolke dette som at jeg er stygg på bilder??😆

2) Hvilke bilder bør man ha på tinder? Har et dårlig mobilkamera kanskje. 

3) Er dette en okei ting å si til en dame? 

 

Anonymkode: d1e41...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1) Kanskje ikke så fotogen

2) Bilder der du smiler, driver med ting, er sosial, både nære og fullfigur

3) Ja

Anonymkode: bd1dd...42c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare positivt at du er penere i virkeligheten enn på bilder.

Anonymkode: e9a5b...8c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

1) Ja, eller i alle fall ikke veldig pen.

2) Aner ikke.

3) Ja, det er et kompliment. Hvis noen sier at du er styggere i virkeligheten enn på bilder har du lov til å bli sur.

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Jeg vet at jeg er lite fotogen og generelt keitete foran kameraet. Jeg synes det er fint å få en bekreftelse på at det som kommer frem av de fleste bilder ikke er slik jeg faktisk ser ut i virkeligheten. :laugh: 

Anonymkode: d40ce...789

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Sånn er det for meg også, føler jeg ser helt forvrengt ut på bilder :fnise: Men det er jo bedre å se pen ut i virkeligheten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste bildet jeg har vært fornøyd med er det som er i det amerikanske passet mitt (jeg ser ut som meg selv) men det er tatt med et ordentlig kamera så kanskje det er derfor jeg ser ut som meg selv. I det norske passet derimot ser jeg ut som et troll eller et bevaremegvel. Eeeeep! >_<  Selfies med vidvinkel kamera- hvilken fjott fant ut at det var smart? :raven: 

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de som er penere i virkeligheten enn på bilder, og så har vi de som er penere på bilder enn i virkeligheten. Førstnevnte er helt klart den beste.

Anonymkode: a50d4...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper VIRKELIG at jeg ser bedre ut IRL enn på bilder for jeg synes jeg ser urstygg ut på bilder... hater å bli tatt bilde av...

Anonymkode: 062c8...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye bedre å høre at man er penere i virkeligheten enn på bilder, enn penere på bilder enn i virkeligheten hvertfall! :)

Anonymkode: 1a151...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.. Har vært på 3-4 forskjellige dates hvor menn har sagt dette🤔 Men hadde jeg vært direkte stygg på bilder ville de vel ikke sveipet meg?😂

Anonymkode: d1e41...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes jeg ser helt ok ut på bilder (i hvert fall de jeg bruker på Tinder ol.) Er lite fotogen, men prøver å velge bilder som er realistiske, ikke supermodell og ikke troll, unngår filter. Når jeg får høre at jeg ser bedre ut i virkeligheten så er jo det bare kjekt :nordvesta:De har jo uansett sveipet meg/deg, så at de da i tillegg blir positivt overrasket er jo bare pluss (det er verre med den litt sære personligheten :fnise:).

Jeg har opplevd det motsatte, kjempefin på bilde, helt OK i virkeligheten, det er ikke like kult. Det betyr jo ikke at han var stygg, bare (mye) finere på bildene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...