Gå til innhold

Å sitte på tinder mens du er på en tinderdate🤤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke dette litt spesielt?.. Han jeg var på en tinder date igår med skulle vise meg noe på telefon og da kom det varsler på at noen på tinder skrev til han😒 har pratet med han i nesten et år faktisk før vi møttes. Bor ikke i samme by. Og han er jo over 40, trodde menn var litt mer seriøs enn som så. 

Anonymkode: 55970...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møtt en mann. Påstår at alle menn er som han, ingen menn er annerledes.

Gratulerer!

Anonymkode: 44f54...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor prate i et ÅR før dere møttes? Høres ut som dette er litt back-up-opplegg.

Anonymkode: c558b...2f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de fleste er ikke seriøse på Tinder. Jeg blir overrasket om noen der faktisk er interessert i meg og ikke bare det jeg har mellom beina. Så ikke noe å ta så veldig seriøst.

Anonymkode: 7b18c...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men han satt jo ikke på tinder ut ifra det du skriver, han fikk bare varsel om melding. Hadde han sotti på daten deres å svipa hadde det vært spesielt ja. 

Anonymkode: 5425d...b03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du reagert annerledes om meldingen kom fra Messenger? 

Hadde ikke brydd meg så lenge han ikke aktivt gikk inn på Tinder og sveipet. Dere er begge single og åpne for dating

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke et år av mitt liv bare for å prate med et menneske. Da hadde jeg datet og brukt tiden min på andre i tillegg. Jeg er dame.

Han har nok levd et helt normalt liv og pratet med flere. Er du kanskje litt naiv Hi? 

Anonymkode: 23551...ac5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var første date, og du var forundret over at han ikke hadde slettet Tinder allerede?

:laugh:

Anonymkode: 886ea...4ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette litt spesielt?.. Han jeg var på en tinder date igår med skulle vise meg noe på telefon og da kom det varsler på at noen på tinder skrev til han😒 har pratet med han i nesten et år faktisk før vi møttes. Bor ikke i samme by. Og han er jo over 40, trodde menn var litt mer seriøs enn som så. 

Anonymkode: 55970...721

hva mener du at han skal slette tinderkontoen og appen på tlf fordi han er på date med deg ? han kan jo ikke noe for at en kvinne sendte han mld akkurat der og da

Anonymkode: 17119...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var første date, og du var forundret over at han ikke hadde slettet Tinder allerede?

:laugh:

Anonymkode: 886ea...4ed

Nei. Jeg var forundret over at han sveipet og chattet med andre mens vi var på date. 

Anonymkode: 55970...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ikke et år av mitt liv bare for å prate med et menneske. Da hadde jeg datet og brukt tiden min på andre i tillegg. Jeg er dame.

Han har nok levd et helt normalt liv og pratet med flere. Er du kanskje litt naiv Hi? 

Anonymkode: 23551...ac5

Jeg har datet andre dette året jeg og. Jeg er ikke naiv? 

Anonymkode: 55970...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette litt spesielt?.. Han jeg var på en tinder date igår med skulle vise meg noe på telefon og da kom det varsler på at noen på tinder skrev til han😒 har pratet med han i nesten et år faktisk før vi møttes. Bor ikke i samme by. Og han er jo over 40, trodde menn var litt mer seriøs enn som så. 

Anonymkode: 55970...721

Du trodde menn du treffer via Tinder er seriøse???? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg var forundret over at han sveipet og chattet med andre mens vi var på date. 

Anonymkode: 55970...721

Sveipet og chattet han under daten? Dette skrev du ikke i hovedinnlegget. Du skrev at han fikk en Tinder-melding samtidig som han skulle vise deg noe annet på mobilen. Man kan jo ikke styre når man får meldinger på Tinder.

Anonymkode: 886ea...4ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer jo an på om han svarte vedkommende på tinder mens du satt der, eller om han hadde bare fått en melding. 

Du er jo sikkert ikke den eneste han prater med på tinder...

Anonymkode: ae8bc...25b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...