Gå til innhold

Jeg tror sjansen for å treffe noen du virkelig faller for som det klaffer med er lav :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært lykkelig forelsket. Det er alltid noe som gjør at det ikke passer.  Kanskje om jeg stod på hardere ville det gått, men jeg er så sikker på dette bruddet som vil komme, til fordel for noen bedre eller mistet følelser. Missunnner litt de som faktisk tør satse, til tross for både avstand og andre ting. Og jeg er den som er den siste til å gå videre... hvis jeg er avvisende mot noen jeg liker så føler jeg at de så lett finner en annen, mens jeg sitter igjen med følelsene. Folk sier jo "skjerp deg, det er masse fisk i havet". Ja det er det, men det er begrenset utvalg likevel og for noen mer enn andre. Mange blir også sammen for lønnsomhet uten de store følelsene og det virker jo som de har det helt greit. 

Men det er ikke nok for meg. 

Grunnen til at jeg setter meg selv bak er fordi jeg føler at dersom jeg blir sammen med noen, kommer andre til p ta opp konkurransen. Bare for å konkurrere. Jeg føler at alle liker den samme som jeg. De eneste som ikke er trusler er de som er i forhold. :( 

Anonymkode: 53f2e...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sånn selv ? Liker andre som andre liker, bare for å konkurrere? 

Anonymkode: 934ad...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sånn selv ? Liker andre som andre liker, bare for å konkurrere? 

Anonymkode: 934ad...c21

Jeg har ikke opplevd å bli betatt av en opptatt mann nei. 

Alle jeg har likt har vært single. 

Anonymkode: 53f2e...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sjansen er jo forsåvidt lav, men samtidig så skjer det jo hvis man tør å satse litt. Jeg er forresten motsatt, for jeg liker ofte de som "ingen" andre liker :ler: Allikevel er det ikke lett å finne noen.

Det vil jo alltid være "trusler", men samtidig så er det jo ikke sånn at selv om noen andre er interessert i en person så vil de heller velge dem om den personen er interessert i deg og vil være med deg. Om man skal finne noen så er alltid sjansen der for å bli såret, men man kan ikke la det få diktere alt. Da ender man i hvert fall opp alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Ja, sjansen er jo forsåvidt lav, men samtidig så skjer det jo hvis man tør å satse litt. Jeg er forresten motsatt, for jeg liker ofte de som "ingen" andre liker :ler: Allikevel er det ikke lett å finne noen.

Det vil jo alltid være "trusler", men samtidig så er det jo ikke sånn at selv om noen andre er interessert i en person så vil de heller velge dem om den personen er interessert i deg og vil være med deg. Om man skal finne noen så er alltid sjansen der for å bli såret, men man kan ikke la det få diktere alt. Da ender man i hvert fall opp alene :)

La oss si, at jeg forelsker meg i en som det er fryktelig vanskelig å innlede noe med. Pga våres liv, og jeg er litt kald fordi jeg er redd for følelser. La oss si at han føler det samme. Men vi begge prøver å møte andre. Vi møter noen vi får litt følelser for, men så treffer vi hverandre igjen....og sp blusser følelsene opp, hos begge eller bare den ene. Og sistnevnte er jeg redd.. for at han her Alltid vil være den beste :/ 

Anonymkode: 53f2e...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...