xemiliex Skrevet 14. november 2017 #121 Del Skrevet 14. november 2017 Hvis ikke Jansen Hagen trekker seg eller blir avskjediget, mister jeg den siste rest av tillit jeg har til TV2. Du kan ikke danne ny god kultur med en sjef som har beskyttet overgripere og lagt til rette for ukultur gjennom årene. Hvordan kan noen, og aller minst utsatte blant hans ansatte, ha tillit til at han nå vil stå opp og ta grep om han får et varsel om seksuell trakassering på sitt bord? Han har belyst sin inkompetanse for alle. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. november 2017 #122 Del Skrevet 14. november 2017 Han har jo vist sjefsegenskaper langt under inkompetanse. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 14. november 2017 #123 Del Skrevet 14. november 2017 Er det slik at alle vet hvem disse Schau sikter til er? Eller er det flere i min klubb som ikke får med seg disse sakene? Jansen Hagen må rett og slett komme seg ut av Tv2, at han kan sitte så godt etter å ha ikke ha håndtert dette riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altan Skrevet 14. november 2017 #124 Del Skrevet 14. november 2017 Tv2 har vell et større problem en Jansen? Det er ikke bare fra sporten sakene kommer fra! Men tv2 er jo bygd opp av tabloider og skandaler. Så klart det foregår på bakrommet også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 14. november 2017 #125 Del Skrevet 14. november 2017 7 minutter siden, Altan skrev: Tv2 har vell et større problem en Jansen? Det er ikke bare fra sporten sakene kommer fra! Men tv2 er jo bygd opp av tabloider og skandaler. Så klart det foregår på bakrommet også! Definitivt. Tv2 er mannsdominert i alt fra mellomledersjiktet og ledergruppe til redaktørnivå. Det har de alltid vært. Dette er bare én av årsakene til hvorfor ledergrupper bør bestå av alle typer mennesker; om én ikke tar ting på alvor så vil det være noen andre som gjør det. Man unngår at de slår ring om hverandre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacques Skrevet 14. november 2017 #126 Del Skrevet 14. november 2017 (endret) 14 minutter siden, Altan skrev: Tv2 har vell et større problem en Jansen? Det er ikke bare fra sporten sakene kommer fra! Men tv2 er jo bygd opp av tabloider og skandaler. Så klart det foregår på bakrommet også! TV2 har vel tilkjennegitt at de sakene de kjenner til og som enten har ført til oppsigelse, terminering av kontrakt eller kraftig advarsel, til sammen fem tilfeller, alle kommer fra sportsavdelingen. Kultur er det ledelsen som setter, så da må man nødvendigvis begynne der. Jansen Hagen nyter stor tillit fra øverste ledelse tydeligvis og det er talende for mitt og manges syn på TV2. Endret 14. november 2017 av Jacques 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacques Skrevet 14. november 2017 #127 Del Skrevet 14. november 2017 https://www.vg.no/rampelys/media/cathrine-graff-ikke-overrasket-over-opprulling-av-sex-trakassering-i-tv-2/a/24187235/ Verdt å merke seg hva tidligere ansatt i TV2 Troy Gulbrandsen sier. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 14. november 2017 #128 Del Skrevet 14. november 2017 1 time siden, Onbothsides skrev: Er det slik at alle vet hvem disse Schau sikter til er? Eller er det flere i min klubb som ikke får med seg disse sakene? Jansen Hagen må rett og slett komme seg ut av Tv2, at han kan sitte så godt etter å ha ikke ha håndtert dette riktig. Jeg vet bare om en,han som er dømt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 14. november 2017 #129 Del Skrevet 14. november 2017 Er det herr Dahl som er kommunikasjonssjef i Tv2 enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacques Skrevet 14. november 2017 #130 Del Skrevet 14. november 2017 (endret) 28 minutter siden, Fjelldronning skrev: Er det herr Dahl som er kommunikasjonssjef i Tv2 enda? Mulig jeg misforstod spørsmålet ditt. Ja, det gjorde jeg nok. Tror han fortsatt er det. Det er Sarah Willand som er organisajons- og kommunikasjonsdirektør, som en av to kvinner i TV2 sin ledergruppe. Endret 14. november 2017 av Jacques Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xyxy Skrevet 15. november 2017 #131 Del Skrevet 15. november 2017 https://www.vg.no/rampelys/tv/fotball/tv-2s-sportsredaktoer-om-premier-league-bilde-det-forteller-at-vi-har-en-stor-utfordring/a/2411508 Wonder why ... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 15. november 2017 #132 Del Skrevet 15. november 2017 Tråden er ryddet for ryktespredning. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekkoen Skrevet 15. november 2017 #133 Del Skrevet 15. november 2017 At det har vært en viss ukultur blant enkelte ansatte i tv2 kommer ikke som en overraskelse på meg som har vært på Twitter noen år. Blir vel svært overasket dersom enkelte ikke er involvert i saken. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 15. november 2017 #134 Del Skrevet 15. november 2017 16 timer siden, icock skrev: Tusvik er rimelig dobbeltmoralsk når det gjelder nakenbildene til Nora. Hun gjør et stort nummer ut av det stjålne penisbildet til Conradi i podcasten 'Alt du sier er feil, Espen' (etter ca. 50 min). Hun viser til og med frem nakenbildene av Conradi og Marian A. H. til Schau og Thoresen på mobilen, og sier at hun også har vitset om Conradi-bildet i et standup-innslag. Ikke bra. https://www.acast.com/altdusiererfeil/episode24.gjest-sigridbondetusvik Vi får ikke høre at hun viser bildene til Espen og Kristopher, kun snakk om det. Er stor forskjell på 5-6 nakenbilder og ALLE bildene på mobilen! Jeg hadde hvertfall fått helt hetta om mine nesten 13 tusen bilder, pluss videoer på mobilen lå ute til allemanns skue 😱 Ikke pga nakenbilder, men fordi der er bilder av ungene, familien og diverse turer og private settinger. De 10 siste årene ligger jo lagret i skyen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacques Skrevet 15. november 2017 #135 Del Skrevet 15. november 2017 3 timer siden, Marimekkoen skrev: At det har vært en viss ukultur blant enkelte ansatte i tv2 kommer ikke som en overraskelse på meg som har vært på Twitter noen år. Blir vel svært overasket dersom enkelte ikke er involvert i saken. Det er verdt å merke seg hvordan de største profilene til TV2-sporten agerer i denne saken. De som er kulturbærerne. Med et par unntak holder de alle kjeft og det er svært talende. Feige folk. En av deres største profiler gjennom mange år som kommentator, Øyvind Alsaker, har bare følt seg kallet til å retweete en hyllest til sjefen Jansen Hagen. Beskrivende. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacques Skrevet 15. november 2017 #136 Del Skrevet 15. november 2017 8 minutter siden, Viking-girl skrev: Vi får ikke høre at hun viser bildene til Espen og Kristopher, kun snakk om det. Er stor forskjell på 5-6 nakenbilder og ALLE bildene på mobilen! Jeg hadde hvertfall fått helt hetta om mine nesten 13 tusen bilder, pluss videoer på mobilen lå ute til allemanns skue 😱 Ikke pga nakenbilder, men fordi der er bilder av ungene, familien og diverse turer og private settinger. De 10 siste årene ligger jo lagret i skyen. Dette hører til saken om Nora Mørk og det finnes en egen tråd om det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kidnapkid Skrevet 15. november 2017 #137 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) På Brygg i Oslo ble det arrangert debatt i anledning #metoo i går. I panelet satt diverse redaktører og medieledere. Etterhvert ble det åpnet opp for spørsmål og kommentarer fra salen og en tillitsvalgt fra TV2 tok ordet. Hans fokus var at vi nå ikke måtte "overdrive". Altså, hva faen. Her rulles det opp og det renner inn (bekreftet av flere ulike representanter for medie- og kulturbransjen i går, f.eks Medier24) og så står du der som representant for de ansatte i den verste mediebedriften av de alle og maner til ro. Du snakker om rolleforståelse. Han ble umiddelbart irettesatt av Aftenpostens sjefredaktør, og godt er det, men Gud så forbanna jeg ble. Han sa at han hadde vært tillitsvalgt i 24 år; kanskje på tide å skifte ut og prøve nytt. Endret 15. november 2017 av kidnapkid 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 15. november 2017 #138 Del Skrevet 15. november 2017 42 minutter siden, kidnapkid skrev: På Brygg i Oslo ble det arrangert debatt i anledning #metoo i går. I panelet satt diverse redaktører og medieledere. Etterhvert ble det åpnet opp for spørsmål og kommentarer fra salen og en tillitsvalgt fra TV2 tok ordet. Hans fokus var at vi nå ikke måtte "overdrive". Altså, hva faen. Her rulles det opp og det renner inn (bekreftet av flere ulike representanter for medie- og kulturbransjen i går, f.eks Medier24) og så står du der som representant for de ansatte i den verste mediebedriften av de alle og maner til ro. Du snakker om rolleforståelse. Han ble umiddelbart irettesatt av Aftenpostens sjefredaktør, og godt er det, men Gud så forbanna jeg ble. Han sa at han hadde vært tillitsvalgt i 24 år; kanskje på tide å skifte ut og prøve nytt. Hah, det der er jo bare så avslørende for hele ukulturen. Disse mennene har ikke syntes dette har vært alvorlig. Og mange har åpenbart sett på det som en frynsegode i jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 15. november 2017 #139 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) 3 timer siden, Jacques skrev: Det er verdt å merke seg hvordan de største profilene til TV2-sporten agerer i denne saken. De som er kulturbærerne. Med et par unntak holder de alle kjeft og det er svært talende. Feige folk. En av deres største profiler gjennom mange år som kommentator, Øyvind Alsaker, har bare følt seg kallet til å retweete en hyllest til sjefen Jansen Hagen. Beskrivende. Erik Thorstvedt vil gjerne melde om at Jansen Hagen er en god person (ja vel) og betegner hans vern av overgriper som en feil, og sportsanker Finn (føkkings) Gnatt kritiserer VG sin dekning av saken. Det er alt de føler behov for å ha sagt. De resterende twitrer om absolutt alt annet enn akkurat dette. Det virker som de ikke helt forstår at de sitter i sentrum av det som opptar resten av medie-Norge. De skjønner definitivt ikke at stillhet taler høyest. Gutta boys. Seriøst, jeg har fått så avsmak av hele TV2. En bedrift jeg ser ned på fra A-Å. Endret 15. november 2017 av xemiliex 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xyxy Skrevet 15. november 2017 #140 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) 13 minutter siden, xemiliex skrev: Skjedde en feil :/ Og så har du Davy Wathne som skriver på Twitter at han ikke kjenner til de sakene det refereres til. Det er litt tabbelars når TV2 senere går ut og bekrefter at de sakene som berører kanalen alle er fra TV2-sporten. En avdeling hvor Wathne har jobbet i 25 år. Endret 15. november 2017 av xyxy 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg