Gå til innhold

Aleksander Schau


Blå politibil

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Skribent skrev:

Tror ikke det er noe mer i mediebransjen enn ellers, men å melde fra der gir mye større oppmerksomhet. Topp av Schau!

For en del år siden meldte jeg fra (som verneombud) om en ganske drøy episode på en jobbfest. Nyansatt leder med yngre kvinnelig konsulent. Hva sjefen svarte?

»Når det blir verneombudssak etterpå vet du at det har vært en god fest, hahahaha!»...

Tenker vel det knaker godt i sammenføyningene mange steder nå. Det har tatt altfor lang tid, men om det som skjer nå, både i Hollywood og her, faktisk bidrar til å ta knekken på mannsdominert ukultur og maktmisbruk generelt så er det bare å heie alle frem som orker å stå frem. Barn og unge, kvinner og menn, må få tydelig beskjed om at det er trygt og riktig å varsle.

Herregud. Folk er jo faen ikke sann.

Der jeg jobber, i en tilhørende bransje, sendte øverste sjef ut mail til absolutt alle ansatte med beskjed om at han krever at de som vet noe melder ifra. Det er like mye en melding til de motbydelige.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, gobbledigook skrev:

Når er det de legger ut podcastene sine? Ukedag, altså :)

Hver tirsdag kommer en ny pod fra Tusvik & Tønne 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
12 timer siden, xemiliex skrev:

Visst. I denne raden av tweets Schau la ut, hvor han oppfordret innvidde til å bidra til bordet, skrev han "Vinteren kommer". Game of Thrones, du vet. (You know nåthin', John Snow). Den ballen ser det ut som Tusvik og Tønne har plukket opp, som melder "Winter is coming" før morgendagens podcast. 

Takk skal du ha, har ikke sett got :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Krutthøna said:

Hver tirsdag kommer en ny pod fra Tusvik & Tønne 😊

Jeg refresher akkurat nå ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusvik er rimelig dobbeltmoralsk når det gjelder nakenbildene til Nora. Hun gjør et stort nummer ut av det stjålne penisbildet til Conradi i podcasten 'Alt du sier er feil, Espen' (etter ca. 50 min). Hun viser til og med frem nakenbildene av Conradi og Marian A. H. til Schau og Thoresen på mobilen, og sier at hun også har vitset om Conradi-bildet i et standup-innslag. Ikke bra.

https://www.acast.com/altdusiererfeil/episode24.gjest-sigridbondetusvik

Endret av icock
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, icock said:

Tusvik er rimelig dobbeltmoralsk når det gjelder nakenbildene til Nora. Hun gjør et stort nummer ut av det stjålne penisbildet til Conradi i podcasten 'Alt du sier er feil, Espen' (etter ca. 50 min). Hun viser til og med frem nakenbildene av Conradi og Marian A. H. til Schau og Thoresen på mobilen, og sier at hun også har vitset om Conradi-bildet i et standup-innslag. Ikke bra.

https://www.acast.com/altdusiererfeil/episode24.gjest-sigridbondetusvik

Tusvik kallet seg feminist, men det hun egentlig er,  er en mannehater. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jodajipp skrev:

Tusvik kallet seg feminist, men det hun egentlig er,  er en mannehater. 

Foreslår at du beærer oss med dine psykoanalyser av Tusvik i tråden som heter Tusvik og Tønne.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, kidnapkid skrev:

Vegard Jansen Hagen er uten troverdighet. Dette er TV2 som driver med mediehåndtering.

Dette. 

TV2 føler behov for å komme på banen med en tåredryppende erkjennelse når de har blitt gjort kjent med at VG sitter med innsyn i et konkret varsel som viser at avdelingsjef ignorerte rapporter om grov trakassering i halvannet år. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gillians

Utrolig kvalmt, og jeg er virkelig sjokkert! Jeg skjønner ikke hvordan han skal få bli sittende i den jobben etter dette. Han har overhodet ikke tatt dette seriøst, han er jo åpenbart en skikkelig enabler som har latt disse mennene få holde på som de vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Jacques skrev:

Og sånn omtaler Jansen Hagen en ansatt som har mistet jobben fordi han er blitt dømt til syv måneders fengsel for sex med en mindreårig: http://www.tv2.no/a/3750326/

 

Sitat

"Jeg vil takke Frode for en fantastisk innsats som ekspert, kommentator og reporter. Faglig og sosialt etterlater seg en tomrom vi skal jobbe knallhardt for å kunne fylle. "

At den mannen fremdeles ikke har hatt skamvett til å fratre stillingen sin er horribelt! "Etterlater seg et tomrom sosialt"; ja det får'n si!

Endret av Ultiva
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ultiva skrev:

 

At den mannen fremdeles ikke har hatt skamvett til å fratre sin stilling er horribelt! "Etterlater seg et tomrom sosialt"; ja det får'n si!

Ja, det er tydelig hvorfor dette har kunnet pågå over så mange år. Det virker som om flere av tingene som faktisk ble tatt tak i, skjedde fordi kvinnen gikk til en leder på et nivå over Jansen Hagen. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...