Gå til innhold

Vi som så absolutt IKKE skal ned i vekt før sommeren 2024!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åjatakk til alt som er foreslått. :spise:  Minner igjen på at delfiakake kan helles opp i små papirformer og avkjøles, så blir det passelige munnfuller til kaffekoppen innimellom ganske ofte, fordi den er så kjempegod! :rodmer: EN oppskrift med bilde til:
WFpJjMOTr5ySmoz7cO7WQAt4xCg0Um3TYTqr883J

https://www.nrk.no/mat/delfiakake-1.7406145  ....åhhh....himmel så godt det ser ut. :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                Jeg fant... :rodmer: en enkel en med masse lakristilbehør...O Helga Natt BadaBOOM!!!!!
images?q=tbn:ANd9GcSuE5yf3H3kWdmoIqoREyG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 27.11.2020 den 6.46):

Åjatakk til alt som er foreslått. :spise:  Minner igjen på at delfiakake kan helles opp i små papirformer og avkjøles, så blir det passelige munnfuller til kaffekoppen innimellom ganske ofte, fordi den er så kjempegod! :rodmer: EN oppskrift med bilde til:
WFpJjMOTr5ySmoz7cO7WQAt4xCg0Um3TYTqr883J

https://www.nrk.no/mat/delfiakake-1.7406145  ....åhhh....himmel så godt det ser ut. :daane: 

Den så god ut!  :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

                                                                       Lett kakesmakeblanding her. :spise: Julekakipedia-1600x785.jpg
Pluss den nyeste god-isen over dem alle...for tiden:  Den er SÅ god altså...knas...knas...kjekssmuler og syrlig. :rodmer: 
7041015151113.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosmerta skrev (På 10.11.2017 den 11.11):

Jeg skal definitivt IKKE ned i vekt før jul, siden jeg sliter med å gå opp i vekt og er pr. definisjon undervektig. Og før noen roper varsku; jeg har omtrent alltid vært sånn, har sjekket om jeg er syk med tanke på stoffskifte og slikt og har ikke noe trøblete forhold til mat/vekt.

Så her skal det spises!:wink:

Du skal sikkert være sånn som du er da. Og du tåler antagelig godt den maten du spiser🙂 det er jo bra🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...