Gå til innhold

Vi som så absolutt IKKE skal ned i vekt før sommeren 2024!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Annonse

img_1390-1983190-9-1465216625874.jpg
                                                  O heldige jul for ei deilig nattkake.... :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg går opp i vekt hvis jeg kjemper for det. Men siden Gudene i Melkeveien valgte å gjøre meg perfekt, går jeg bare opp i muskelmasse. Veldig lite i fett. Så jeg kan kose meg og spise skinkesteiker med de herligste sauser resten av livet! 

1280px-Kabul_province_mountain_(87357036

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                     Multeiskrem med krummekaker.... :rodmer: 
multeiskrem-med-krumkaker

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg går opp i vekt hvis jeg kjemper for det. Men siden Gudene i Melkeveien valgte å gjøre meg perfekt, går jeg bare opp i muskelmasse. Veldig lite i fett. Så jeg kan kose meg og spise skinkesteiker med de herligste sauser resten av livet! 

     Da er du veldig heldig må jeg si, for veldig få av oss har det slik. Du er nok en utvalgt.   :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

 Da er du veldig heldig må jeg si, for veldig få av oss har det slik. Du er nok en utvalgt.   :) 

Måtte nok jobbe for det, da.. Men de fem Gudene tenkte at jeg hadde en pen personlighet og valgte å gi meg en dytt. haha..

Kaker, derimot. Det skjønner jeg ikke. Har aldri skjønt det. Er det mat eller godteri? Jeg spiser meg mett på middag. Kaker har jeg aldri likt. Hva er ditt favorittmåltid, Hoppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...