Gå til innhold

Dere som skal reise til sommeren, hvor skal dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest JeSuisLouise

Vel, siden det er umulig å planlegge ferie på den håpløse jobben min så kommer det an på hva som er ledig til en ok pris.Jeg har lyst å reise til en gresk øy, har sett på Santorini og Skiathos men Kreta kan være fint det og :) Skal også til London i bryllup mest sannsynlig. Lofoten hadde også vært fint å oppleve men kommer an på økonomi osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i Syden i fjor sommer. Men ble litt kvalm da jeg kom hjem og så på Face at alle andre også var ute og flydde og reiste. Plutselig flyr alle rundt omkring. Dette er søren meg ikke bærekraftig! Her lever vi som grever og bruker opp leveforholdene på planeten slik at det bare blir piss igjen til våre etterkommere. 

Tar toget til sørlandet i sommer. 

Anonymkode: e46e5...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2017 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Need some inspiration! Tenkte først på storby, men nå vil vi mye heller på badeferie. 

Anonymkode: 9328f...0cb

Russland. Skal på storbyferie til Moskva deretter reiser jeg til kaukasus for fjelltur før jeg avslutter med badeferie i Svartehavet.

Anonymkode: 2987b...d89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Italiofil (eller hva det nå heter), så blir det Italia, Italia og Italia. 

Amalfikysten med Positano, Ravello og Amalfi. Liguria med Cinque Terre og oppover langs kysten mot Santa Margherita og Portofino. Ok, dette er ikke typiske "strandsteder", men jeg orker ikke lenger å ligge på en strand i ørten timer med temperaturer godt over 30. Fikser heller ikke type svære hvite hoteller med ørten strandstoler rundt bassenget. 

Heldigvis er vi så gamle at vi ikke trenger å ta hensyn til hva evt. barn liker. 

Anonymkode: 48f4b...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2017 den 11.00, JeSuisLouise skrev:

Vel, siden det er umulig å planlegge ferie på den håpløse jobben min så kommer det an på hva som er ledig til en ok pris.Jeg har lyst å reise til en gresk øy, har sett på Santorini og Skiathos men Kreta kan være fint det og :) Skal også til London i bryllup mest sannsynlig. Lofoten hadde også vært fint å oppleve men kommer an på økonomi osv. 

Santorini er syyykt dyrt...

Anonymkode: 9328f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JeSuisLouise
På 16.11.2017 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Santorini er syyykt dyrt...

Anonymkode: 9328f...0cb

Er det? Både å reise dit og være der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi, familie på 5, 3 barn under 12 år. I vinterferien blir det enten Hellas eller Italia. Ønsker bare å slappe av, bade innendørs og ha kvalitetstid med barna. I mai blir det 10-12 dager i Dubai. Reiser dit hvert år, mye å gjøre for både voksne og barna. Mye bading, litt shopping og besøke div bade og opplevelsesparker. De siste to ukene før skolestart i august blir det Belek i Tyrkia. Alt på et sted, flotte hoteller med badeland, god mat og ypperlig service :) I september blir det en langhelg til Budapest på mannen og meg. Ja vi reiser mye, vi prioriterer det og sparer på div i hverdagen for å kunne reise mye.  

Anonymkode: f52d1...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...