Gå til innhold

Bør jeg sende melding og beklage at jeg er treig? Eller virker han fornøyd? Vær så snill og hjelp meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i to måneder, men har ikke møttes sånn veldig ofte - max en gang i uka. Første kyss tok jeg initiativ til da jeg dro fra han fra forrige date. I dag har han vært hos meg i mange timer. Jeg laget middag og ellers har vi bare pratet sammen. Har ikke virket som han har kjedet seg eller ventet på noe annet, men... Jeg føler jo på det. At det kanskje er naturlig å ta det et steg videre og ligge sammen. Jeg har jo lyst på han, og det virker som han har lyst på meg også. Selv om han er alt annet enn frempå. 

Da han skulle gå i stad, sa han "kan jeg få gi deg et kyss?". Det fikk han og jeg "tok initiativ" til et til. Så gikk han, mens han smålo litt for seg selv, tolket det litt som "nervøs latter" eller sånn. 

Angrer på at jeg var så avventende med kysset da han skulle gå, sånn at han måtte spørre. Jeg har sagt fra til han tidligere at jeg har vært utsatt for noe som gjør at jeg er litt skeptisk i starten (ble voldtatt for noen år siden, men akkurat den detaljen kjenner ikke han til). Tror derfor han lar meg ta litt styringa. Grunnen til at jeg ikke tok mer insj i dag er fordi jeg har uka mi, så det var jo uaktuelt uansett... 

Bør jeg sende en melding og spørre om han synes det går for sakte frem, eller bør jeg heller være litt mer frempå neste gang? Han virker veldig interessert og har heller ikke fått følelsen av at han har kjedet seg (han har som sagt vært her mange timer), men after all er han jo mann og vil vel få seg noe snart... 

Hjelp! 

Anonymkode: 8c3f4...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei såklart ikke. Du skal ikke unnskylde deg for noe. Siden dere ikke har møtt hverandre så ofte, og bare datet i to måneder, så er det vel ikke mange treff dere faktisk har hatt heller? Ingenting unormalt at man ikke hopper til køys om man bare har møtt hverandre 5-6 ganger for eksempel. Det er helt individuelt så ta det i ditt tempo du :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...