Gå til innhold

Hvorfor så mange dårlige menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, WubWub skrev:

Mitt inntrykk er at det finnes rariteter, hatere og usosiale troll både hos kvinner og menn. Jeg lar uansett ikke spissformuleringer eller utblåsninger som forekommer på internet prege mitt syn på verden og tingenes egentlige tilstand. 

I virkeligheten er det som oftest slik at så lenge du er høflig og grei så er de fleste stort sett det i retur. Saken er da biff.

Jeg er enig med deg, men kan ikke kalle alle disse kvinnehattrådene som utblåsninger. Dette er en eller noen få menn med et konstant, intenst behov for å rakke ned på kvinner på grunn av deres egne store problemer. Problemene deres/hans blir nok ikke mindre av at de/han får holde på sånn som de/han vil her inne. 

Anonymkode: 2317b...4e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra at jeg er dame, og ikke har noe til overs for slike som deg. 

Anonymkode: 4da6a...639

Spiller ingen rolle om du er hen, han eller hun så lenge du misliker en hel folkegruppe. Faktisk 50 % av befolkningen. Det er litt vel drøy generalisering. 

Anonymkode: 40fab...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Hvorfor er det så mange butthurte mennesker på kg som ikke en gang takler at noen er uenig med de, og må angripe for å føle seg bedre? Tror det er de som er de usosiale trolla som sitter dag ut og dag inn på et rom og klager på at menn er kvinnehatere. :) 

Jeg er en kvinnehater i følge noen. Nå kommer dere til å få sjokk. Jeg er sosial, jævlig sosial:overrasket:, jeg elsker kvinnfolk:overrasket::overrasket: Det er ikke til å tro! I tillegg er jeg godt trent. Hvordan kan det ha seg når jeg bare sitter på gutterommet? Kanskje mamma hjelper meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er stooooooor forskjell på saklig og kritisk tilnærming til ting, og den utrolig barnslige sutringen her. 

Om menn tror de ytrer en saklig mening ved å si «ååååehhhh alle jenter er så dumme» så tar de jo skammelig feil. Får liksom ikke større skivebom enn det :fnise:

Anonymkode: 40fab...e1e

denne tråden startet jo med at alle menn på kg er dårlige menn. lurer på om det var i helt samme stil og like patetisk nivå som tråder hvor man skriver alle kvinner er dumme ?

når det er sagt er det mye mer klaging av menn her inne enn kvinner. å komme mot kritikk mot kvinner er ikke kvinnehat eller kvinneforakt. det må da være mulig å kritisere kvinner, utlendinger eller menn uten at man skal være rasister, kvinnehater eller mannehater fordi ? skjerp deg

Anonymkode: 9bf05...df2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Axl Rose skrev:

Hvorfor er det så mange butthurte mennesker på kg som ikke en gang takler at noen er uenig med de, og må angripe for å føle seg bedre? Tror det er de som er de usosiale trolla som sitter dag ut og dag inn på et rom og klager på at menn er kvinnehatere. :) 

Jeg er en kvinnehater i følge noen. Nå kommer dere til å få sjokk. Jeg er sosial, jævlig sosial:overrasket:, jeg elsker kvinnfolk:overrasket::overrasket: Det er ikke til å tro! I tillegg er jeg godt trent. Hvordan kan det ha seg når jeg bare sitter på gutterommet? Kanskje mamma hjelper meg.

Men nå er det en del menn her som klager på kvinnfolk. De mener kvinnfolk er roten til alt ondt. Det er ikke uenigheten som er problemer her men det er ønsket til flere menn her å rakke ned på kvinner for at de selv skal føle seg bedre. 

Det er menn her som forsvarer voldtekt og som mener vi burde krype for dere. De mener og tror de er bedre enn kvinnfolk. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

denne tråden startet jo med at alle menn på kg er dårlige menn. lurer på om det var i helt samme stil og like patetisk nivå som tråder hvor man skriver alle kvinner er dumme ?

når det er sagt er det mye mer klaging av menn her inne enn kvinner. å komme mot kritikk mot kvinner er ikke kvinnehat eller kvinneforakt. det må da være mulig å kritisere kvinner, utlendinger eller menn uten at man skal være rasister, kvinnehater eller mannehater fordi ? skjerp deg

Anonymkode: 9bf05...df2

Nei det står ingen sted at alle menn her inne er dårlige menn. Men de som er dårlige er veldig aktive med å fortelle høylytt om hvor mye de hater kvinner. 

Når vi klager på menn, så er det enkeltmenn. En og annen mann som har behandlet henne veldig ufint. 

Når disse mannfolka klager på oss så er det oss alle. Det er veldig lite nyansert. Og ingen av de vil selv innrømme at de selv har gjort kjipe ting mot oss. Det er jo alltid vår skyld at de må behandle oss dårlig :P 

Anonymkode: 40fab...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle om du er hen, han eller hun så lenge du misliker en hel folkegruppe. Faktisk 50 % av befolkningen. Det er litt vel drøy generalisering. 

Anonymkode: 40fab...e1e

Det har jeg ikke sagt. Men slike folk som DEG! Hvor mange ganger skal jeg si det så du forstår det?? Huh? 

Anonymkode: 4da6a...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Samme grunn som at det er så mange dårlige kvinner vil jeg anta.

Ja, right? Sjekk Ts. for eksempel. 

Anonymkode: 4da6a...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange dårlige menn? Gi meg noen brukere, minst 3. (Og ikke anonyme brukere)

Endret av herremann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er det en del menn her som klager på kvinnfolk. De mener kvinnfolk er roten til alt ondt. Det er ikke uenigheten som er problemer her men det er ønsket til flere menn her å rakke ned på kvinner for at de selv skal føle seg bedre. 

Det er menn her som forsvarer voldtekt og som mener vi burde krype for dere. De mener og tror de er bedre enn kvinnfolk. 

Ignorer ignorer ignorer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har hatt eneretten på å oppdra menn i mange tusen år. Likevel klager de på resultatet. *sukk*

Anonymkode: d01c2...ed6

Menn har hatt eneretten på å styre kvinner i mange tusen år. Likevel klager de på resultatet. *Sukk*

Kvinner har ikke eneretten på oppdragelse lenger og menn bestemmer ikke over kvinner lenger, og likevel så sitter vi her og gnåler på kvinneguiden. *Sukk x2*

Anonymkode: 5f4ca...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er det en del menn her som klager på kvinnfolk. De mener kvinnfolk er roten til alt ondt. Det er ikke uenigheten som er problemer her men det er ønsket til flere menn her å rakke ned på kvinner for at de selv skal føle seg bedre. 

Det er menn her som forsvarer voldtekt og som mener vi burde krype for dere. De mener og tror de er bedre enn kvinnfolk. 

Nei det står ingen sted at alle menn her inne er dårlige menn. Men de som er dårlige er veldig aktive med å fortelle høylytt om hvor mye de hater kvinner. 

Når vi klager på menn, så er det enkeltmenn. En og annen mann som har behandlet henne veldig ufint. 

Når disse mannfolka klager på oss så er det oss alle. Det er veldig lite nyansert. Og ingen av de vil selv innrømme at de selv har gjort kjipe ting mot oss. Det er jo alltid vår skyld at de må behandle oss dårlig :P 

Anonymkode: 40fab...e1e

det er sånn 1-2 stykker som mener kvinner er roten til alt vondt. resten av mannfolkene kommer kun med vanlig kritikk til kvinner. men det er jo ikke lov det heller. kvinnehatere 

Anonymkode: 9bf05...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

det er sånn 1-2 stykker som mener kvinner er roten til alt vondt. resten av mannfolkene kommer kun med vanlig kritikk til kvinner. men det er jo ikke lov det heller. kvinnehatere 

Anonymkode: 9bf05...df2

Kan vel være du har noe spesiell omgangskrets om du pleier å kritisere kvinner i det virkelige liv. 

Anonymkode: fd46d...4e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange dårlige menn her inne på kg? Hvorfor går de inn på et kvinneforum og sprer sitt kvinnehat? 

Er alle disse kg-mannfolka usosiale troll som sitter dag ut og dag inn i et lite rom og sprer hat på nett? Mener de at verden skylder de noe? 

Jeg har alltid lurt på hvorfor så tilsynelatende mange menn mener at verden skylder de alt og at de selv aldri skulle trengt å løfte en finger for å bedre sin egen livssituasjon. Tror dere disse mannfolka har fått sydd puter under armene fra de var små? Og så ikke takla voksenlivet? Noen som har en ide hvorfor de blir så bitre og sure og mener at andre har skylda for deres elendighet? Er menn generelt ræva dårlig på selvinnsikt eller er det bare disse kg-menna som er helt ubrukelige? 

Må si at jeg ikke kjenner en eneste mann med så dårlig kvinnesyn i virkeligheten. Ikke noe de snakker åpent om. Så jeg lurer på om noen menn har skjulte sider eller om alt rask er her inne? 

Anonymkode: 40fab...e1e

Er mange gale menn og damer her

Anonymkode: b7f54...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis menn var som mange menn framstiller seg selv på kg hadde ikke framtiden sett lys ut. 

 

Anonymkode: 64500...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.11.2017 den 0.12, AnonymBruker skrev:

Kan vel være du har noe spesiell omgangskrets om du pleier å kritisere kvinner i det virkelige liv. 

Anonymkode: fd46d...4e2

hvorfor det ? jeg kan da kritisere hvem jeg vil uten at jeg skal være rasist/kvinnehater/homofob eller hva dere politiske korrekte høns skal slenge rundt med . Alle som vil kan komme mot kritikk mot kvinner og menn uten at det blir kvinnehat/mannehat

kvinnehat er et ord på KG som har blitt voldtatt av sensitive kvinner som skal stemple menn som har kritikk mot kvinner

Anonymkode: 9bf05...df2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klage over menn og snakke bittert om menn som om de var en homogen gruppe ? Jeg er kvinne og skjønner det ikke.

Bak hver en mann står det en kvinne.  Det er jo tross alt kvinner som oppdrar gutter, ikke glem det.  Og guttene blir ofte skjemt bort og favorisert av mødrene sine og må aldri gjøre en dags arbeid hjemme... Min erfaring er at kvinner ofte er veldig svake for sine egne gutter. De er feilfrie og perfekte i deres øyne.  Det vil nok også garantert du bli ovenfor din gutt om du får en.  Da får du heller oppdra han riktig da så han ikke blir en av de "dårlige" mennene i fremtiden ! 

Anonymkode: 2c9c5...025

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, tulleinnlegg og svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Endret av Dark Angelina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare tapermenn som er bitre på kvinner fordi andre menn kaller dem tapere og gjørr narr av pikken deres. De forstår ikke at det er chads og alfamenn som holder dem nede- ikke kvinner. 

Anonymkode: 42099...bae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...