Gå til innhold

Hvorfor så mange dårlige menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange dårlige menn her inne på kg? Hvorfor går de inn på et kvinneforum og sprer sitt kvinnehat? 

Er alle disse kg-mannfolka usosiale troll som sitter dag ut og dag inn i et lite rom og sprer hat på nett? Mener de at verden skylder de noe? 

Jeg har alltid lurt på hvorfor så tilsynelatende mange menn mener at verden skylder de alt og at de selv aldri skulle trengt å løfte en finger for å bedre sin egen livssituasjon. Tror dere disse mannfolka har fått sydd puter under armene fra de var små? Og så ikke takla voksenlivet? Noen som har en ide hvorfor de blir så bitre og sure og mener at andre har skylda for deres elendighet? Er menn generelt ræva dårlig på selvinnsikt eller er det bare disse kg-menna som er helt ubrukelige? 

Må si at jeg ikke kjenner en eneste mann med så dårlig kvinnesyn i virkeligheten. Ikke noe de snakker åpent om. Så jeg lurer på om noen menn har skjulte sider eller om alt rask er her inne? 

Anonymkode: 40fab...e1e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er alle disse kg-mannfolka usosiale troll som sitter dag ut og dag inn i et lite rom og sprer hat på nett? Mener de at verden skylder de noe?  JA 

Jeg har alltid lurt på hvorfor så tilsynelatende mange menn mener at verden skylder de alt og at de selv aldri skulle trengt å løfte en finger for å bedre sin egen livssituasjon. Og så ikke takla voksenlivet? JA 
Noen som har en ide hvorfor de blir så bitre og sure og mener at andre har skylda for deres elendighet? ANSVARSFRASKRIVELSE OG TAFATTHET, SVAKHET, IKKE EVNE Å TA ANSVAR FOR EGET LIV. 
 Er menn generelt ræva dårlig på selvinnsikt eller er det bare disse kg-menna som er helt ubrukelige? KG MENNA Er jo litt av en personlighet å ha når de finner frem til et kvinneforum å velger å registrere seg for å sitte å hetse damer fordi de ble avvist av ungdomsskoleforelskelsen sin og ikke har turt å prøve seg på noen siden, de mener de prøver seg men det de gjør er å si hei og være normale, så kjefter de for at kvinner ikke skjønner hva de vil og at alle kvinner er roten til all ondskap

Må si at jeg ikke kjenner en eneste mann med så dårlig kvinnesyn i virkeligheten. SAMME HER , heldigvis :)

Anonymkode: 40fab...e1e

 

Anonymkode: 804ef...b9f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man en dårlig mann (eller person) om man velger å se kritisk på ting?

Da har alle vitenskapsmenn, forskere, og andre innflytelsesrike personer vært dårlige de også.

Den eneste grunnen til at du ikke kjenner slike menn, er fordi de ikke ytrer disse meningene i offentlig rom, der sånne som deg kan finne på drive heksejakt og mobbing. Min erfaring er at de mest ettertraktede mennene og svigermors drøm, er de som har verst kvinnesyn og er mest utro. Det er fordi de vet hvordan de skal fremstille seg selv for å vinne kvinners gunst. 

Dere blir lurt hele gjengen.

Anonymkode: 5b651...4cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man en dårlig mann (eller person) om man velger å se kritisk på ting?

Da har alle vitenskapsmenn, forskere, og andre innflytelsesrike personer vært dårlige de også.

Den eneste grunnen til at du ikke kjenner slike menn, er fordi de ikke ytrer disse meningene i offentlig rom, der sånne som deg kan finne på drive heksejakt og mobbing. Min erfaring er at de mest ettertraktede mennene og svigermors drøm, er de som har verst kvinnesyn og er mest utro. Det er fordi de vet hvordan de skal fremstille seg selv for å vinne kvinners gunst. 

Dere blir lurt hele gjengen.

Anonymkode: 5b651...4cd

Det er stooooooor forskjell på saklig og kritisk tilnærming til ting, og den utrolig barnslige sutringen her. 

Om menn tror de ytrer en saklig mening ved å si «ååååehhhh alle jenter er så dumme» så tar de jo skammelig feil. Får liksom ikke større skivebom enn det :fnise:

Anonymkode: 40fab...e1e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stooooooor forskjell på saklig og kritisk tilnærming til ting, og den utrolig barnslige sutringen her. 

Om menn tror de ytrer en saklig mening ved å si «ååååehhhh alle jenter er så dumme» så tar de jo skammelig feil. Får liksom ikke større skivebom enn det :fnise:

Anonymkode: 40fab...e1e

Ja, se hvordan du skriver. Du er kvinne, right? Hva er det som er så jævla bra med deg? Jeg har ikke sansen for slike som deg. Grow up for helvete. 

Anonymkode: 4da6a...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at det finnes mye "snålt"  her inne.
Jeg kjenner ingen slik i "virkeligheten", med mindre kompiser og bekjente egentlig er bitre netttroll.

Når det er sagt har jeg ofte hatt lyst til å rope ut i tråder "HVOR FINNER DERE ALLE DISSE UDUGELIGE MENNENE?", for svært mange av trådene her inne handler jo om damer som har datet, bor med, giftet seg med eller skilt seg fra det som må betegnes som en gjeng mehe.
Jeg kjenne ingen slike i "virkeligheten" heller, så det er klart at et eller annet sted er det noen solide mørketall.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner har hatt eneretten på å oppdra menn i mange tusen år. Likevel klager de på resultatet. *sukk*

Anonymkode: d01c2...ed6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet vel ikke at det er så mange dårlige menn, men at det er noen få som er veldig aktive.

Anonymkode: 3be42...644

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, se hvordan du skriver. Du er kvinne, right? Hva er det som er så jævla bra med deg? Jeg har ikke sansen for slike som deg. Grow up for helvete. 

Anonymkode: 4da6a...639

Ojda. Veldig ømme tær? Seriøst. Du kom med et svar, hvorpå du fikk svar tilbake. Såpass må du takle når du er aktiv på et forum. Hva trodde du ville skje? At vi sa «åja store herre. Klart vi skal høre på deg» når du faktisk ikke har bidratt med noe konkret. Bare mer nedrakking av damer :P og er dårlig forsøk på hersketeknikk. 

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet vel ikke at det er så mange dårlige menn, men at det er noen få som er veldig aktive.

Anonymkode: 3be42...644

Ja antagelig har du rett her. Har sett noen med brukernavn som er helt hyperaktive i sin alt fra direkte til subtile hatpropaganda. 

32 minutter siden, ekkoet skrev:

Er enig i at det finnes mye "snålt"  her inne.
Jeg kjenner ingen slik i "virkeligheten", med mindre kompiser og bekjente egentlig er bitre netttroll.

Når det er sagt har jeg ofte hatt lyst til å rope ut i tråder "HVOR FINNER DERE ALLE DISSE UDUGELIGE MENNENE?", for svært mange av trådene her inne handler jo om damer som har datet, bor med, giftet seg med eller skilt seg fra det som må betegnes som en gjeng mehe.
Jeg kjenne ingen slike i "virkeligheten" heller, så det er klart at et eller annet sted er det noen solide mørketall.

Haha ja godt poeng. For egen del har jeg ingen slike menn i min omgangskrets. Men jeg har møtt et par reale utskudd jeg har blitt kvitt. Dette var menn jeg ville ha langt unna meg og mitt liv og de er derfor slettet og fjernet fra minnet. Ergo tenker jeg ikke så mye mer på de. 

Anonymkode: 40fab...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at det finnes rariteter, hatere og usosiale troll både hos kvinner og menn. Jeg lar uansett ikke spissformuleringer eller utblåsninger som forekommer på internet prege mitt syn på verden og tingenes egentlige tilstand. 

I virkeligheten er det som oftest slik at så lenge du er høflig og grei så er de fleste stort sett det i retur. Saken er da biff.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrivelig folk finnes innen begge kjønn, både på nett og i det virkelige liv, men har også reagert på kvinnehat fra menn her inne. Syns det bare er stakkarslig.. Blir mer sjokkert over alle de damene som er sammen med helt udugelige folk, som mange tråder her inne dreier seg om. Det fins jo så mange bra menn der ute. 

Anonymkode: cbddf...2d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det kommer som et sjokk for deg, men mennesker er forskjellige, og det gjelder både kvinner og menn. Nøyaktig hvorfor kvinner og menn er forskjellige, eller hvorfor menneskelige individer er forskjellige, har jeg dessverre ikke noe utdypende svar på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en kjennsgjerning at stadig flere menn fravelges av kvinner, rundt 25 %. Mange av disse mennene blir bitre og kvinnefiendtlige - for det er lettere å si at den er "den andres feil" enn sin egen feil.

Jeg tror disse bitre mennene har større tibøyelighet til å ha utblåsninger på et forum for kvinner enn normale og vellykkede menn. Derfor får man et skeiv bilde når man tar utgangspunkt i mennene her inne. Sier ikke at dette gjelder for alle mennene, men det er nok en overvekt av "lavstatus-menn" som ikke har noe stort hell i kjærligheten her inne.

Anonymkode: 19487...872

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror disse bitre mennene har større tibøyelighet til å ha utblåsninger på et forum for kvinner enn normale og vellykkede menn.

Det tror jeg du har rett i. Legg til at det er vel så mange kvinner på dette forumet som har mislyktes med menn, så har du en farlig miks. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en kjennsgjerning at stadig flere menn fravelges av kvinner, rundt 25 %. Mange av disse mennene blir bitre og kvinnefiendtlige - for det er lettere å si at den er "den andres feil" enn sin egen feil.

Jeg tror disse bitre mennene har større tibøyelighet til å ha utblåsninger på et forum for kvinner enn normale og vellykkede menn. Derfor får man et skeiv bilde når man tar utgangspunkt i mennene her inne. Sier ikke at dette gjelder for alle mennene, men det er nok en overvekt av "lavstatus-menn" som ikke har noe stort hell i kjærligheten her inne.

Anonymkode: 19487...872

Tror du kan ha en del rett i dette. 

Men det er vel ikke særlig produktivt. Det ville jo vært bedre om de heller gikk i seg selv og tok tak i det reelle problemet. Ikke skape mer problemer utad. 

Anonymkode: 40fab...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glemmer ikke den bitterpikken som skrev et innlegg her inne om hvor blodig urettferdig samfunnet var, som ikke ga alle menn rett til fri sex når de ville, med hvem de ville. Han ville at alle menn skulle få velge med hvem og når de ville ha sex, og kvinner skulle bare kaste seg ned på rygg og skreve for den mannen som måtte peke henne ut. Det var en manns soleklare rett, og han synes samfunnet var grådig dårlig innrettet som ikke var sånn. Kvinner burde skamme seg som ikke ga menn sex når de ville.

Anonymkode: db5dc...ffd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Er alle disse kg-mannfolka usosiale troll som sitter dag ut og dag inn i et lite rom og sprer hat på nett? Mener de at verden skylder de noe? 

Anonymkode: 40fab...e1e

Ikke alle, men en betydelig andel. Ja, de tar som regel offerrollen og ikke så rart for det er vel kjipt å innrømme at grunnen til at de har livene de har er at de bruker store deler av dagene på å spre hat på kvinneguiden i stedet for å ta tak i egne problemer. 

Anonymkode: fd46d...4e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ojda. Veldig ømme tær? Seriøst. Du kom med et svar, hvorpå du fikk svar tilbake. Såpass må du takle når du er aktiv på et forum. Hva trodde du ville skje? At vi sa «åja store herre. Klart vi skal høre på deg» når du faktisk ikke har bidratt med noe konkret. Bare mer nedrakking av damer :P og er dårlig forsøk på hersketeknikk. 

Ja antagelig har du rett her. Har sett noen med brukernavn som er helt hyperaktive i sin alt fra direkte til subtile hatpropaganda. 

Haha ja godt poeng. For egen del har jeg ingen slike menn i min omgangskrets. Men jeg har møtt et par reale utskudd jeg har blitt kvitt. Dette var menn jeg ville ha langt unna meg og mitt liv og de er derfor slettet og fjernet fra minnet. Ergo tenker jeg ikke så mye mer på de. 

Anonymkode: 40fab...e1e

Bortsett fra at jeg er dame, og ikke har noe til overs for slike som deg. 

Anonymkode: 4da6a...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...