Gå til innhold

Første møte overstått, hva nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal prøve å være så kort som mulig.

Jeg har hatt kontakt med ei jente i 4 år nå, da vi ble kjent på et nettsted for skeive, og vi traff hverandre for første gang i helgen.

Jeg er til vanlig veldig pratsom og sosial med venner og andre jeg kjenner godt, men da vi møttes følte jeg ikke at jeg fikk denne personen frem :icon_frown: 

Hun var som jeg trodde, superhyggelig, snill og søt, og det var ganske uvirkelig å få endelig møte henne, gi henne en klem og prate med henne.

men er så forbannet over at jeg var så sjenert, og følte jeg framsto helt rar, og redd for at hun kjedet seg. Hun sa at jeg ikke gjorde det, men er nå redd for at jeg havnet i friendzone.

Jeg liker henne så vanvittig godt! Jeg har så lyst at det skal bli oss to, men jeg vet at ingenting er sikkert enda, og at dette er noe jeg må være tålmodig med. 

Hva kan jeg gjøre for å holde interessen hennes oppe? Hun sa flere ganger at det var hyggelig og godt å treffe meg, og at vi burde treffes dagen etter, men det skjedde aldri. 

Har heller ikke hørt noe etter jeg kom hjem, og begynner å bli litt redd, men vil ikke mase på henne.

 

hva skal jeg gjøre?

 

Anonymkode: ce54b...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta initiativ, rett og slett. Hold fokuset på henne, og at du synes det var hyggelig å endelig treffes. Siden dere har pratet over nett i så lang tid synes jeg det er greit å si at du følte deg litt usikker på deg selv, for slik er det veldig ofte når man møter noen man kun kjenner over nett. I mine øyne viser det styrke å kunne innrømme sine svakheter.

Så spør du henne om hun kunne tenkt seg å møtes igjen, og foreslå et tidspunkt. :) For alt du vet sliter hun med samme tanker som deg selv. Prat sammen. :hug:

Anonymkode: d3849...534

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør helst være en eller annen form for seksuell spenning hvis det skal bli noe videre.

( er ikke rette veien å gå med en gang, men er det kjemi så pleier det å være der fra start )

Anonymkode: 207c6...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chat med henne som normalt, er jo bare rart for begge om dere har pleid å chatte ofte også møtes dere og ingen tar kontakt plutselig. 

Men en ting: har dere chattet noe romantisk og seksuelt og hun har sagt at hun er forelsket i deg eller liker deg på den måten? 
For jeg har hatt flere nettvenner som jeg har blitt utrolig glad i , sendt hjerter til og snakket med alt om, og møtt de etter noen år fordi jeg ser på de som gode kamerater , og med to av de så prøvde de seg på meg rundt 4-5 gangen vi møttes, og det ødela jo alt, for jeg var bare glad for å ha fått nye venner/kamerater og hadde aldri sett på de som noe mer... Ganske kjipt å vite at de chattet med meg fordi de var keen på noe mer, og ikke fordi de anså meg som en god venn :(
Så bare så du vet det det er ikke sikkert hun er interessert eller liker deg på DEN måten selvom dere har vært nettvenner så lenge, med mindre dere tydelig har snakket om at dere vil bli kjærester eller noe da eller gitt hverandre (hun deg!) komplimenter om at du er så kjekk og sexy osv. 

Anonymkode: bc9c5...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert redd for å mase på deg også. Det er mye bedre at du viser initiativ og at du er interessert. Kjør på!

Anonymkode: cd9a3...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Chat med henne som normalt, er jo bare rart for begge om dere har pleid å chatte ofte også møtes dere og ingen tar kontakt plutselig. 

Men en ting: har dere chattet noe romantisk og seksuelt og hun har sagt at hun er forelsket i deg eller liker deg på den måten? 
For jeg har hatt flere nettvenner som jeg har blitt utrolig glad i , sendt hjerter til og snakket med alt om, og møtt de etter noen år fordi jeg ser på de som gode kamerater , og med to av de så prøvde de seg på meg rundt 4-5 gangen vi møttes, og det ødela jo alt, for jeg var bare glad for å ha fått nye venner/kamerater og hadde aldri sett på de som noe mer... Ganske kjipt å vite at de chattet med meg fordi de var keen på noe mer, og ikke fordi de anså meg som en god venn :(
Så bare så du vet det det er ikke sikkert hun er interessert eller liker deg på DEN måten selvom dere har vært nettvenner så lenge, med mindre dere tydelig har snakket om at dere vil bli kjærester eller noe da eller gitt hverandre (hun deg!) komplimenter om at du er så kjekk og sexy osv. 

Anonymkode: bc9c5...caf

Vi har lenge hatt en god tone, og hun har sagt flere ganger at hun ønsker det kan bli mer seriøst mellom oss. 

Men etter å ha møtt meg, og jeg var såpass stille så kanskje hun ikke føler kjemien stemte slik hun håpet, huff jeg vet ikke.

Jeg er som sagt redd for å mase, men har skrevet melding, men som hun bare har lest men ikke svart på enda. Hun bruker laaaaang tid på å svare på meldinger, og jeg pleier å bare vente til hu svarer, men har lyst å spør om hun vil treffes igjen om jeg kommer ned en tur til samme byen igjen.

blir det rart å skrive f.eks «lyst å ta en øl helgen 24-26 november?, jeg spanderer!» 

 

TS

Anonymkode: ce54b...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...