AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1041 Del Skrevet 6. mars 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette caset: Deprimert jente er bevisst falsk og selvmotsigende. Vi vet at depresjon påvirker. Vi vet at fortid påvirker nåtid. Vi vet at fortid, drama og depresjon opererer som medierende faktorer mellom årsak > sammenheng = resultat. Hva betyr dette konkret? Det betyr at jenter med depresjon, fortid og drama som utgangspunkt før en nåtids sosial interaksjon vil handle i denne nåtids sosiale interaksjonen annerledes enn om de ikke hadde påvirkningen/og annerledes sett opp mot hva normale mennesker gjør. Hint: Ref. til ekstrem båssetting. Ref. til selvmotsigelse på faktisk båssetting. Ref. til bevisst falskhet! - Oversatt til å besvare spørsmålet ditt: Ja, tråden handler om hvorfor enkelte mennesker som gruppe (depressive) handler annerledes enn resten av verden. Punktum. Så enkelt er det. Anonymkode: 97775...46a Dette er ikke et case eller et regnestykke. Du kan ikke regne ut hvordan et annet menneske føler og tenker. Måten du framstiller det som et case vitner om svekket empatisk evne. Du klarer ikke å se andre mennesker som enkeltindivider med egne tanker, følelser og behov. Denne jenta er ikke en deprimert jente, men en jente. Hvordan hun handler i forhold til resten av verden er individuelt. "Enkelte mennesker som gruppe"? Deprimerte finnes i alle typer "grupper", det finnes den eldre, ensomme pasienten på sykehjem, den unge gutten som har blitt lam etter en bilulykke, en jente som blir mobbet, en kvinne i overgangsalderen. Mennesker med depresjon er like vanlige som alle andre, og skiller seg ikke vesentlig fra resten av samfunnet. Depresjon er en sykdom i stemningsleiet, det er ikke en personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: 790f2...407 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1042 Del Skrevet 6. mars 2018 18 hours ago, AnonymBruker said: On 3/5/2018 at 1:37 PM, MonsIvar said: Jo, det er ditt ansvar. Din påstand, din bevisbyrde. Men siden du har fått så mange sjanser til å substansiere dette, uten at du følger opp, kan vi vel bare konkludere med at du bløffer og lyver. Nei. Det er du som fremsetter en påstand, selvfølgelig er bevisbyrden ditt ansvar. 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har allerede kildehenvist. Det er ikke slik at jeg i mine eksamensoppgaver skriver hele utdraget til hva kilden representerer. Hva om kilden i seg selv er en masteroppgave? Da overstiger jeg jo antall ord i mitt eget dokument kun på den ene kilden. Det er derfor man har kildehenvisningsmanualer. Her på KG har jeg brukt metoden om å gi deg en konkret guide for hvordan du kan finne trådene. God lesing Du har ikke kildehenvist. Kildehenvisning er informasjon om hvor man har hentet opplysninger fra (som din påstand; jenter får alltid støtte), og du påstår at du har hentet de fra kvinneguiden, men kommer med ingen informasjon om hvor på kvinneguiden du har hentet dem. 18 hours ago, AnonymBruker said: Det provoserer meg (litt) at jeg gir deg en trinn-for-trinn-guide til noe du kunne brukt like rask tid på å søke opp selv, som å lese trinn-til-trinn-guiden og kverulere på den. Jeg bruker faktisk tid her på å gi deg alle grunnlag som skal til for at du kan begynne å søke hvis du vil. Den muligheten er totalt up for grabs. Jeg kan ikke stå til ansvar for at du er regelrett LAT og ikke VIL søke, og da heller bruke tid på å si at ''Jeg sa, derfor må jeg søke for deg''. Forstår ikke hvor den logikken kom fra. Hvis det er så enkelt, så hvorfor gjør du ikke det selv? Er du bare LAT, eller VIL du ikke søke? Du kommer med påstand, din bevisbyrde. Det går jo ikke an å diskutere med deg om du ikke har forstått noe så elementært i en samtale. Anonymkode: 9b0ee...7ef 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1043 Del Skrevet 7. mars 2018 On 5.3.2018 at 11:11 PM, AnonymBruker said: Long story of ZzZzzz... (...) vil du si at du mentaliserer godt, sånn jevnt over? Har du god mentaliseringsevne? Anonymkode: 898c0...80b Ja! On 5.3.2018 at 11:21 PM, letc said: Alle deprimerte mennesker handler ikke likt. Alle deprimerte er ikke en person som gjør og tenker det samme. Har du møtt en deprimert person så har du møtt nettopp en deprimert person som reagerer på den måten. Noen dytter personer bort fordi de ikke er bra for dem. Andre dytter bort en person (deg) etter andre møte fordi du gjorde noe som trigget noe i henne og da var det riktig for henne å gjøre det sånn. Andre deprimerte trekker seg helt tilbake av sine (ulike) grunner. Mens noen igjen er super sosiale for å ikke være alene. Alle er forskjellige! Hvis du virkelig vil gå i dybden av dette her må du nok lete andre steder enn her. Du har fått så utrolig mange gode svar og tilbakemeldinger fra folk som har brukt masse tid på å hjelpe deg. Da er du rimelig utakknemlig som svarer dem som du har gjort. Besvart lenger ned! On 6.3.2018 at 10:46 AM, MonsIvar said: Fint at du innrømmer at du du lyver. Gjør ikke det! Virker som du ikke har forstått dette med kildehenvisning. Siden du er student er dette noe du absolutt bør sette deg inn i. Det er altså ikke slik at du kan skrive på en oppgave noe a la: "Dette er omtalt i ørten artikler rundt omkring. Det er bare å søke, om sensor ikke gidder det er det fordi h*n er lat, ikke mitt problem." Dette er ikke en eksamensoppgave på Høyskole- og/eller Uni.-nivå! Du må faktisk henvise til nøyaktig de artiklene du bruker som kilde. NEI! Det må jeg da absolutt ikke! Du står fritt til å søke. Jeg ga deg en freeride i form av hvilke tråder du skulle gå inn og lete i. Dette er for din egen lesings skyld. Hvis du ikke vil diskutere med de utgangspunkt tråden setter, så forlater du! On 6.3.2018 at 1:27 PM, AnonymBruker said: ZzZzzz ... Anonymkode: 790f2...407 Fakta 1: Depressive mennesker er individuelt forskjellig, rent logisk fordi de er forskjellige individer! Fakta 2: Depressive handler annerledes i sosiale interaksjoner sammenlignet med vanlige mennesker! Gjett hva? Jeg har faktisk postet Google-søkene mine om funnet på denne påstanden tidligere, KUN fordi dere ba om det! On 6.3.2018 at 6:02 PM, AnonymBruker said: Det er du som fremsetter en påstand, selvfølgelig er bevisbyrden ditt ansvar. Jeg har tilbudt dere en GUIDE av alt i verden, for å lete selv i KG for egens lesings skyld! Guiden var ment som ironi ut av en annen verden fordi jeg trodde dere forsto at dere fint kunne lete selv! Du har ikke kildehenvist. Kildehenvisning er informasjon om hvor man har hentet opplysninger fra (som din påstand; jenter får alltid støtte), og du påstår at du har hentet de fra kvinneguiden, men kommer med ingen informasjon om hvor på kvinneguiden du har hentet dem. Tråder skrives hele tiden om temaet det relateres til. Bare å lese. God lesing! Hvis det er så enkelt, så hvorfor gjør du ikke det selv? Er du bare LAT, eller VIL du ikke søke? Du kommer med påstand, din bevisbyrde. Det går jo ikke an å diskutere med deg om du ikke har forstått noe så elementært i en samtale. Jeg har tråden min her. Hvis dere ikke vil være her og diskutere, så er jeg glad for at dere forlater! Anonymkode: 9b0ee...7ef De som ikke godtar trådens utgangspunkt, kan forlate! Trodde det var klargjort tidlig nok! Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1044 Del Skrevet 8. mars 2018 Må vel være en mannlig versjon av en kaninkoker det her? Anonymkode: 3d603...00a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-saks-papir Skrevet 8. mars 2018 #1045 Del Skrevet 8. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Må vel være en mannlig versjon av en kaninkoker det her? Anonymkode: 3d603...00a Her snakker vi lagtidsstekte kaniner 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1046 Del Skrevet 8. mars 2018 Hva om du tenker deg fem forskjellige jenter, ts? Jente 1: Vakker, sjenert, deprimert, vond oppvekst, vellykket jobb. Jente 2, Vakker, selvsikker, deprimert, god oppvekst, arbeidsløs. Jente 3: Stygg, sjenert, stabilt humør, god oppvekst, vellykket jobb. Jente 4: Stygg, selvsikker, deprimert, vond oppvekst, dårlig jobb. Jente 5: Normalt pen, dårlig selvtillit, deprimert, god oppvekst, arbeidsløs. Du var på kafé med alle fem etter tur. Alle avviste deg etter treff 2. Hva var fellesnevneren? Anonymkode: 30fad...3c4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1047 Del Skrevet 9. mars 2018 On 8.3.2018 at 12:35 AM, AnonymBruker said: Fy, for en motbydelig person du er!.. Anonymkode: 75271...238 Takk for begrunnelsen! (Ironi... hvis du ikke forsto? Mangel på kanskje LITT begrunnelse hos deg, ja). On 8.3.2018 at 11:05 AM, AnonymBruker said: Må vel være en mannlig versjon av en kaninkoker det her? Anonymkode: 3d603...00a Nei. On 8.3.2018 at 2:28 PM, Stein-saks-papir said: Her snakker vi lagtidsstekte kaniner Nei. 23 hours ago, AnonymBruker said: Hva om du tenker deg fem forskjellige jenter, ts? Jente 1: Vakker, sjenert, deprimert, vond oppvekst, vellykket jobb. Jente 2, Vakker, selvsikker, deprimert, god oppvekst, arbeidsløs. Jente 3: Stygg, sjenert, stabilt humør, god oppvekst, vellykket jobb. Jente 4: Stygg, selvsikker, deprimert, vond oppvekst, dårlig jobb. Jente 5: Normalt pen, dårlig selvtillit, deprimert, god oppvekst, arbeidsløs. Du var på kafé med alle fem etter tur. Alle avviste deg etter treff 2. Hva var fellesnevneren? Anonymkode: 30fad...3c4 Jeg elsker kreativiteten din for å digresjonere! Til svar har jeg bare å si at jeg ikke har møtt spesifikke jenter med konkret disse variantene. Jeg har møtt type vakker jente, som er arbeidsledig f.eks. Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1048 Del Skrevet 12. mars 2018 On 9.11.2017 at 4:50 PM, AnonymBruker said: Noen med erfaring med depresjon som kan fortelle hvorfor den gjør at dere reagerer som dere gjør i verden? Det er jo åpenbart en FEIL gjort, som er BEVISST gjort, men hva gjør at folk som er BEVISSTE på noe de ikke liker, gjør det selv mot andre? Det er noe helt annet om du ikke er klar over feilen, og ikke klar over hvor selvmotsigende du er; men er du BEVISST... Hva gjør at depresjoner skyver folk unna, du selv har tatt kontakt med for å hjelpe deg med blanke ark? Noen med erfaringer som kan svare? Jeg har tydeligvis greid å riste av meg trådkaprere og hatere. Da kan vi velge Lean-strategien, som går rett ut på å bare stille, spørsmålet, og besvare det slik det står nevnt i quote over. > Vi er fortsatt der at jeg ønsker svar fra de med samme erfaring. > Vi er fortsatt der at det er en BEVISST falskhet og selvmotsigelse. > Vi er fortsatt der at spm. går på HVA det er som gjør at depresjon påvirker nåtids relasjoner annerledes enn vanlige mennesker? Ironien kaller når det var depresjonen som nettopp søkte nye starter. On 9.11.2017 at 9:24 PM, AnonymBruker said: Jeg har bare lyst å sende deg en klem❤ All kritikken du fikk her var ikke det du søkte. Du føler deg sikkert veldig missforstått, og det forstår jeg. Håper likevel at du kan ta konstruktiv kritikk og ikke bli i dårlig humør og nedfor på grunn av alt det som står her. Selv om du ikke kan kreve og forlange det, så synes jeg likevel du fortjener gode svar, (...) Du er sikkert et godt menneske, som bare mener godt. Og som i god tro gikk inn i bekjentskap med denne jenta. At hun sviktet deg, når det i utgangspunktet var hun som trengte deg, er utrolig leit for deg. Sånt er bare trist og sårende. Egentlig kan man si, som mange kvinnet sier når menn oppfører seg håpløst; drit i den drittsekken. Det kan du egentlig tenke om henne. Beklager at jeg ikke kan hjelpe eller komme med svar. Ønsker deg lykke til❤ Anonymkode: e262f...f62 Savner disse 1 svarene hver 50 forumside, som faktisk prøver å se ting fra min side! :-) Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1049 Del Skrevet 13. mars 2018 På 9.3.2018 den 22.07, AnonymBruker skrev: Takk for begrunnelsen! (Ironi... hvis du ikke forsto? Mangel på kanskje LITT begrunnelse hos deg, ja). Nei. Nei. Jeg elsker kreativiteten din for å digresjonere! Til svar har jeg bare å si at jeg ikke har møtt spesifikke jenter med konkret disse variantene. Jeg har møtt type vakker jente, som er arbeidsledig f.eks. Anonymkode: 97775...46a Det er irrelevant om du har møtt dem, poenget er at de finnes. Iflg din teori oppfører jo alle med "depresjon og fortid" seg så likt at det har en verdi å generalisere. Tydeligvis trenger du det inn med teskje: Det vil være SÅ mange ulike faktorer som påvirker menneskers atferd at den generaliseringen din blir temmelig verdiløs. Anonymkode: 30fad...3c4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1050 Del Skrevet 13. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er irrelevant om du har møtt dem, poenget er at de finnes. Iflg din teori oppfører jo alle med "depresjon og fortid" seg så likt at det har en verdi å generalisere. Tydeligvis trenger du det inn med teskje: Det vil være SÅ mange ulike faktorer som påvirker menneskers atferd at den generaliseringen din blir temmelig verdiløs. Anonymkode: 30fad...3c4 Teskje og pipette har blitt forsøkt mange ganger. Nytteløst. Anonymkode: 03373...a23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1051 Del Skrevet 13. mars 2018 På 9.3.2018 den 22.07, AnonymBruker skrev: Takk for begrunnelsen! (Ironi... hvis du ikke forsto? Mangel på kanskje LITT begrunnelse hos deg, ja) Anonymkode: 97775...46a Du er utrolig arrogant og nedlatende. Du svarer folk som bruker tid på å hjelpe deg frekt. Du er også passiv aggressiv når du avslutter de fleste setninger med "haha!" og et smil, det hjelper ingenting å skrive at du ikke mener å være frekk. Folk har brukt mye tid på å hjelpe deg og gi deg svar, du er bare utakknemlig og ufin tilbake. Som besvart i tråden uendelig mange ganger før, som du ikke klarer å ta til deg; personer som depresjon og fortid er ikke en og samme person som handler likt. Det er mange forhold å ta (mange som ikke er synlige) og det er ikke noe vits i å generalisere. Hvis en person kutter deg ut etter andre møte (og endrer tlf nr etc) så vil hun ikke ha kontakt med deg. Det har sine grunner og det må du bare respektere. Anonymkode: 75271...238 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1052 Del Skrevet 14. mars 2018 On 13.3.2018 at 6:29 AM, AnonymBruker said: Det er irrelevant om du har møtt dem, poenget er at de finnes. Iflg din teori oppfører jo alle med "depresjon og fortid" seg så likt at det har en verdi å generalisere. Tydeligvis trenger du det inn med teskje: Det vil være SÅ mange ulike faktorer som påvirker menneskers atferd at den generaliseringen din blir temmelig verdiløs. Depressive er en gruppe. Depressive seg i mellom er unike. Det de har er et fellestrekk: Depresjon. Depresjon er noe som gjør at de med dette trekket, skiller seg ekstremt fra vanlige mennesker. Det er DERFOR jeg spør etter hvordan det påvirker. Jeg kjenner nesten bare vanlige mennesker, ja. Men verden er liten, og ikke alle er åpne om fortiden sin. Greit å vite hvordan man skal håndtere folk som faktisk må bli behandlet litt annerledes enn andre, ja! Anonymkode: 30fad...3c4 On 13.3.2018 at 9:57 AM, AnonymBruker said: Teskje og pipette har blitt forsøkt mange ganger. Nytteløst. Anonymkode: 03373...a23 ok On 13.3.2018 at 11:22 AM, AnonymBruker said: Du er utrolig arrogant og nedlatende. Nei. Du svarer folk som bruker tid på å hjelpe deg frekt. Nei. Du er også passiv aggressiv når du avslutter de fleste setninger med "haha!" og et smil, det hjelper ingenting å skrive at du ikke mener å være frekk. Feil. Folk har brukt mye tid på å hjelpe deg og gi deg svar, du er bare utakknemlig og ufin tilbake. De svarer på sine egne spørsmål med sine egne utgangspunkt, ikke rart min tråd da ikke får svar på SITT spørsmål haha! Som besvart i tråden uendelig mange ganger før, som du ikke klarer å ta til deg; personer som depresjon og fortid er ikke en og samme person som handler likt. Det er mange forhold å ta (mange som ikke er synlige) og det er ikke noe vits i å generalisere. Det eneste vi vet, er at personer med depresjon; ja, er individuelle ''mennesker''; men likevel... de skiller seg signifikant fra vanlige mennesker. Innad sin gruppe kan det være individualisering. Helt enig! Sett i sammenheng denne gruppe vs. ''resten av verden'' (vanlige mennesker), er det ekstreme forskjeller. Bra! Hvis en person kutter deg ut etter andre møte (og endrer tlf nr etc) så vil hun ikke ha kontakt med deg. Det har sine grunner og det må du bare respektere. Hvor skrev jeg at hun ENDRET telefonnr.? Spent nå på quoten du viser til! Utenom det; hvem har sagt jeg ikke respekterer at hun har sine grunner? Jeg bare vet at jeg kommer til å møte andre depressive senere, og siden hun ikke vil si sine grunner, spør jeg de neste beste å spørre; de som også har samme fortid. Logisk? Bra! Anonymkode: 75271...238 Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #1053 Del Skrevet 15. mars 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Du er utrolig arrogant og nedlatende. Nei. Du svarer folk som bruker tid på å hjelpe deg frekt. Nei Her beviser du nok en gang at du er totalt blottet for selvinnsikt. Resten av innlegget ditt gidder jeg ikke svare på, for det er godt besvart før, og å snakke til deg er som å snakke til en vegg. Anonymkode: 9b0ee...7ef 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 15. mars 2018 #1054 Del Skrevet 15. mars 2018 https://www.psykiskhelse.no/depresjon Sitat: 20 til 30 prosent av oss vil en eller flere ganger i livet oppleve en depresjon. Depresjon er med andre ord en vanlig psykisk helseplage. Å være deprimert kan føles vondt, tungt og ødelegge livsgnisten. Men det går an å komme ut av en depresjon, og du kan også lære deg å forebygge. Sitat slutt Sa du mener alle disse menneskene, 20 til 30 prosent av befolkningen, ville handle likt i situasjonen du skisserer ? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 15. mars 2018 #1055 Del Skrevet 15. mars 2018 Tenk at denne tråden er aktiv enda! Er jo snart et halvt år siden den startet Har ikke orket å lese gjennom alle de 53 sidene med svar, men det er ganske underholdene da! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #1056 Del Skrevet 15. mars 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er utrolig arrogant og nedlatende. Nei. Du svarer folk som bruker tid på å hjelpe deg frekt. Nei. Du er også passiv aggressiv når du avslutter de fleste setninger med "haha!" og et smil, det hjelper ingenting å skrive at du ikke mener å være frekk. Feil.Folk har brukt mye tid på å hjelpe deg og gi deg svar, du er bare utakknemlig og ufin tilbake. De svarer på sine egne spørsmål med sine egne utgangspunkt, ikke rart min tråd da ikke får svar på SITT spørsmål haha! Som besvart i tråden uendelig mange ganger før, som du ikke klarer å ta til deg; personer som depresjon og fortid er ikke en og samme person som handler likt. Det er mange forhold å ta (mange som ikke er synlige) og det er ikke noe vits i å generalisere. Det eneste vi vet, er at personer med depresjon; ja, er individuelle ''mennesker''; men likevel... de skiller seg signifikant fra vanlige mennesker. Innad sin gruppe kan det være individualisering. Helt enig! Sett i sammenheng denne gruppe vs. ''resten av verden'' (vanlige mennesker), er det ekstreme forskjeller. Bra! Hvis en person kutter deg ut etter andre møte (og endrer tlf nr etc) så vil hun ikke ha kontakt med deg. Det har sine grunner og det må du bare respektere. Hvor skrev jeg at hun ENDRET telefonnr.? Spent nå på quoten du viser til! Utenom det; hvem har sagt jeg ikke respekterer at hun har sine grunner? Jeg bare vet at jeg kommer til å møte andre depressive senere, og siden hun ikke vil si sine grunner, spør jeg de neste beste å spørre; de som også har samme fortid. Logisk? Bra! Anonymkode: 97775...46a Måten du svarer meg her beviser bare at jeg hadde rett om de påstandene jeg hadde om deg. Anonymkode: 75271...238 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. mars 2018 #1057 Del Skrevet 15. mars 2018 Nå har jeg bare lest det du har skrevet og ikke bladd meg gjennom tråden, men det du gjør feil er å ikke bare gå videre med engang hun fortalte at du burde forsøke med de andre du møtte igjen. Etter dette burde du skjønt at hun ikke var interessert og trukket deg tilbake. Du er alt for overanalyserende også. Hun har sikkert bare møtt andre som jo er vanlig når dere ikke har fått en god relasjon, og ikke hadde god nok kjemi på første møte. Du bør bare leve mer i nuet og ikke tenke så mye på det som skjer og om det skal bli noe mer osv.. Bare vær litt laid back og ikke stress så mye. Dette tror jeg skinner igjen og skremmer jenter litt. Og ikke send for mange mld og ikke vær for needy. Det er greit å vise interesse, men ikke overanalyser og trekk tilbake når du ser at hun ikke gir deg tilbake det du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1058 Del Skrevet 16. mars 2018 På 15.3.2018 den 11.55, Mysticgirl skrev: Du er alt for overanalyserende også. Årets underdrivelse. Anonymkode: 278be...fd3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #1059 Del Skrevet 17. mars 2018 Er så lei denne tråden nå Anonymkode: 790f2...407 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. mars 2018 #1060 Del Skrevet 17. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Årets underdrivelse. Anonymkode: 278be...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå