Gå til innhold

Stayupstrømper


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg ser av en rekke tråder at det er mange som bruker stayupsstrømper. Bruker dere slike i stedet for eller som et alternativ til vanlige strømpebukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I stedet for. Slipper høye og stramme strømpebukser.

Men et tips, ikke kjøp de for store!! Jeg gjorde det en gang, og opplevde at de datt ned mens jeg løp etter bussen. Har aldri følt meg så vulgær... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men et tips, ikke kjøp de for store!! Jeg gjorde det en gang, og opplevde at de datt ned mens jeg løp etter bussen. Har aldri følt meg så vulgær...   :oops:

:ler:

Men ikke kjøp dem for små heller; bulk på låret er ikke så lekkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk fuktighets krem på beina og ikke gå og dra i de hele tiden for da staie de ikke oppe lenger.

Rene ben og ta de på, så sitter de hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

I stedet for! Så definitivt!

Men, har synes utvalget er litt dårlig mht farger og nyanser.

Noen som har tips om butikker med bra utvalg, og som ikke er så altfor dyre. Gidder ikke bruke flere hundre kroner på et par med strømper liksom.

Pleier forresten alltid å kjøpe to par, Da har jeg alltid backup dersom ene strømpen rakner :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex har gode stay-ups! Men kjøp de med bred blondekant øverst, de lager ikke like mye søkk i låret.

Enig. H&M har kanskje litt finere farge, men de fra Lindex holder seg bedre opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja takk, begge deler! Jeg kommer aldri til å bruke stay-ups under korte skjørt. Men, ellers liker jeg de, særlih høst og vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Eg brukar nesten berre strømpebukser. Har ikkje brukt strømper sidan eg gifta meg for nokre år sidan.  

Ida

Da lengter nok typen din veldig til å få se deg i strømper igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Stay-ups er usexy. Prøv skikkelige strømper med holder. Typen digger det når jeg forfører ham iført strømper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Er ikke enig med siste innlegg.

Elsker å se min kone i stay-ups, men det er enda mer sexy med strømper og hofteholder. Gjerne FFN strømper.

Mann 37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jippi! Tusen takk for super link! Her var det mye fint, altså. Og ikke veldig dyrt! Shoppe her! :hoppe:

Enig! *hvor er gutten min sitt eurocard.....* :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...