Gå til innhold

Bli kjent fasen, tinder, chatting, klag og syt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde ut tinder en ukes tid og matchetmed en kar, vi har chattet litt og det virket hyggelig. Men nå har ikke jeg vært så aktiv da jeg har hatt endel og drive på med og rett og slett ikke finner noe å prate om. Nå er han litt lei og klager på at han bare tar kontakt og at jeg må vise mer interesse hvis han ikke skal miste interessen for meg. Jeg tenker som så at javel.. dette ble kleint. Vi har aldri møtt hverandre og ikke var han intressert i annet enn en flørt. Jeg tror jeg vil svare at okei da kutter vi kontakten. For jeg synes han virker masete og klein nå. Skal jeg bare si Det? 

 

Aldri gjort sånt her før så jeg tenker liksom ikk så mye over det om jeg mister kontakten med han. Må vel ikke skrive hver dag? Og skrive om hva liksom? 

Anonymkode: f92dd...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han høres litt slitsom ut. Du må faktisk ingenting, dere har jo ikke møttes engang.

Anonymkode: 9e0dc...d40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke er interessert i noe mer enn en flørt og du er interessert i noe mer, så er det vel ikke så interessant uansett?

Synes også at sånt kan bli kleint, men opplever egentlig at det er jeg som kvinne som må dra samtalene og hvis det ikke er jeg som drar i gang samtalene så er det fordi de er ute etter sex. Så synes hele greia egentlig har vært slitsom til nå. Jeg vet heller ikke alltid hva jeg skal spørre om.

Jeg ville bare skrevet at dere kutter kontakten eller at du ikke er interessert. Når du føler at han blir masete og at det blir kleint så er det grunn god nok til å avslutte.

Anonymkode: 01df8...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...