Gå til innhold

Hjelp- hvordan komme over flørt som alenemor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Kort oppsummert:

mars 2017

Møtte en mann via Tinder. Hadde 0 forventninger til møtet. Ved 1- samtale hadde vi full skravlekjemi. Dette utviklet seg videre til at vi møttes oftere. Etter 2 eller 3 date  sa han at han var kanskje blitt forelsket, videre at han så etter en dame som kunne bli mor til hans barn, og gifte seg og bla bla og jeg trudde på alt han sa og ble litt "fanget i hans drømmeverden".

uansett- vi møttes flere ganger til jeg "tok" han at han flirtet med venninde av  og jeg ble veldig  skuffet, til tross for at hahn er snart 40 og har ikke barn og oppfører seg som en 14 _hvis intensjonen hans var å komme ned i en truse...

Vi avsluttet kontakt men på voksen måte , vi pratet om "dette" hvorfor han brukte så store ord i møtene som etterhvert ble visket ut relativt fort. Han mente at han trengte tid å se på "dette" og beklaget at han hadde vært som han hadde vært osv..

 

august 2017

jeg, alenemor, desperat etter kroppskontakt, tar selvfølgelig kontakt med han.Opretter ny Tinderprofil bare for å finne han.Dette er flaut :-(

 Konklusjon:

Vi hopper til køys og har gjort det nå 3-4 ganger..Han kommer hjem til meg.Etter sex, snakker han med meg ca. 30 min hvor deilig kropp jeg har, at han liker meg,forteller litt personlige ting som at han sliter med (psykisk)  og jeg tror han "åpner " seg for meg og vil ha mine meninger..og spør tilbake mange spørsmål tilbake...og vi har det fint sammen når vi er sammen. 

men etter at ha går ut av døren, så hører jeg ikke fra han før neste gang "før snablen hans" kaller.

 

Det jeg lurer på:

Hvorfor deler han "personlige" helse frustrasjoner til meg?- jeg tolker dette som mer enn bare sex,forhold

Evnt. hva er typisk emner menn prater om etter sex?

Han sier hver gang vi møtes (særlig etter sex) at han liker meg, -Sier han det for å holde det varmt for neste ligg?

Hvorfor får jeg slike "tanker" der jeg vurderer han på nytt i et forhold..jeg føler oppriktig at jeg ikke kan stole på han men allikevel håper jeg at jeg tar  feil å legger meg under han med håp at han skal like meg- 

Merker at dette ble noe uklar tekst men...men..ikke rart når hjernecellene går til å tenke på han i stedet... 

er så dumt og jeg får ikke det til å tenke på noe annet.

vil ikke date andre tar så himla lang tid å finne noe grei kjemi....

Hilsen alenemor :)

Anonymkode: 495fc...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sier hver gang vi møtes (særlig etter sex) at han liker meg, -Sier han det for å holde det varmt for neste ligg?

Anonymkode: 495fc...32f

Ja.

Anonymkode: 990e6...a30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,

men jeg er fremdels usikker ...

Det siste han sa til meg sist var at han var hos sin terapeut hvor han ønsker å etablere familie og sier til meg at han har utsatt og utsatt gang på gang å etablere noe fast forhold til en kvinne pga. jobben.Han har mange jobber og er godt betalt- kan si at han er litt rik..

Jeg blir litt usikker når han deler hva han pratet med sin terapeut og hvorfor han  si det til meg at han ønsker å stabilisere seg. Han har meg til køys nå..

Var dette for han å teste ut om jeg liker han?..

Jeg repsonderte kalt at jeg har "slått opp med han etter siste erfaringen min  med han og  episoden med tinder"..og at jeg ikke har tid å dyrke forhold pga. aleneomsorgen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en mann som ikke får dyppet kuken så mye og derfor kommer med kommentarer som "jeg elsker deg, jeg digger deg osv." etter han har kommet. Tror ikke du skal legge så mye i det, men samtidig er det jo ingenting som taler for at han bare bruker deg heller. Det kan være at han ikke er den kyniske typen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Elina85 skrev:

ok,

men jeg er fremdels usikker ...

Det siste han sa til meg sist var at han var hos sin terapeut hvor han ønsker å etablere familie og sier til meg at han har utsatt og utsatt gang på gang å etablere noe fast forhold til en kvinne pga. jobben.Han har mange jobber og er godt betalt- kan si at han er litt rik..

Jeg blir litt usikker når han deler hva han pratet med sin terapeut og hvorfor han  si det til meg at han ønsker å stabilisere seg. Han har meg til køys nå..

Var dette for han å teste ut om jeg liker han?..

Jeg repsonderte kalt at jeg har "slått opp med han etter siste erfaringen min  med han og  episoden med tinder"..og at jeg ikke har tid å dyrke forhold pga. aleneomsorgen. 

 

Handlinger > ord. 

Anonymkode: 990e6...a30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepps!

Takk for svar alle sammen :)

Jeg bør slutte å date, blir bare sånn korte lim og klipp erfaringer og liker jo litt denne mannen som jeg skriver om. Men det går nok over snart. Det er bare at når den "pling" lyden kommer og jeg får mdl av han etter ca 10-15 dager sånn lyder "Hei!" lyst å treffes...At jeg blir svak og frister meg inn i drømmeverden av tanker uten en fakta på bordet om det vil noen sinne bli til en virkelighet..

jaja..takk igjen, er ny her men konstruktivt  å beskrive frustrasjon enn å tenke så mye på den apen av mann jeg tenker på i blant..

 

Anonymkode: 495fc...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor mitt siste spørsmål: Tips på aktiviteter for å oppfriske livet, lære nye ting, styrke selvtillit og selvfølelsen, aktiviteter som utvikler en selv,  noe morsomt kanskje, noe annerledes og samt at det ikke koster så mye. gjerne også aktiviter med barn.

 

gjerne kom med personlige erfaringer hva DU gjorde og som har gitt deg ny inspirasjon og glede :)

 

Anonymkode: 495fc...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Derfor mitt siste spørsmål: Tips på aktiviteter for å oppfriske livet, lære nye ting, styrke selvtillit og selvfølelsen, aktiviteter som utvikler en selv,  noe morsomt kanskje, noe annerledes og samt at det ikke koster så mye. gjerne også aktiviter med barn.

 

gjerne kom med personlige erfaringer hva DU gjorde og som har gitt deg ny inspirasjon og glede :)

 

Anonymkode: 495fc...32f

Driver med aktiv selvutvikling på alle områder i livet. 

Anonymkode: f53b3...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man møter jo fremmede mennesker som forteller om deres private psykiske helse hele tiden, jenter på byen, menn på byen, menn på trening, menn på date, one night stands. Jeg ville ikke lagt noe i det bare fordi han snakker om det. 

At han flørter med venninda di viser jo at han ikke har respekt for deg, og absolutt ikke er forelsket eller begynner å bli forelsket i deg. Det er noe han bare sier for å tilfredstille deg. Action speaks louder than words og det at han kun tar kontakt når han vil tømme seg sier sitt..... 

Finnes menn som tar deg seriøst fra første stund og menn som ringer daglig for å høre hvordan du har det og for å gjøre dagen din gladere, så denne fyren her ville jeg ikke lagt noe tid eller følelser i. Men klart, om du er fornøyd med bare en tilkallings"orgasmeassistent" i ny og ne så er han riktig mann. Å være 40 år og å gå i terapi fordi han har hatt vanskelig for å knytte seg til folk og for å snakke om familiestiftelse osv er jo et stort faretegn uansett, det er ingenting som skulle tilsi at han greier noe annet med deg enn hva han har greid med andre damer. En mann med issues trenger såklart ikke bety at han aldri vil klare å være i et langvarig og seriøst forhold, men mye tyder på det med denne fyren, og du vil vel ha en som er trygg og stabil som du er sikret en fremtid med og det kan vi vel alle skrive under på at du ikke er med han. 

Anonymkode: dfcf4...2cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dfc4 2cf :) - var ikke så dum ide å spørre her. Er litt lei av å snakke om dette til mine venner o.l. blir samtidig nesten litt flau i blant. Ellers så forstår jeg egentlig det selv men må nesten høre andres perspektiver for å endelig bekrefte til meg selv. Iht. å kontakte og høre hvordan dagen har vært det gjorde han da vi møttes men ikke etter at vi gjenopptok kontakt- nå er det bare sex det handler om. Jeg har også bevisst latt dette skje fordi jeg ville vise han at jeg kan fint ha sex med han uten å legge det noe i det for at han "liksom" senere skulle innse at jeg er emosjonell sterk - men innser nå at jeg  kun har vist min svakhet som han har fått i makt ovenfor meg.

Merker at etter 3 år singel, som snart blir 4, så har jeg mer og mer vanskeligheter med å bedømme om en person er bra for meg, fordi jeg ikke treffer den jeg ønsker å klaffe med. Feier lett unna sånne "faresignaler" og tillater å "volta" meg selv på den måten emosjonelt - ikke bra! Tenker at jeg i dag skriver et "farvel brev til han som han ikke skal få men bare sånn at jeg får det ut og brenner det og prøver å lukke dette kapittelet. Og gud gjør meg på kjærlighet mer rik neste gang... Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...