Gå til innhold

Minnelig løsning med forsikrkngsselskapet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Havnet i en stor uenighet med forsikringsselskapet mitt, hvor jeg har endt med at vi har inngått en «minnelig løsning» hvor jeg har fått utbetalt en kompensasjon for uenigheten. 

Ser ikke noen betingelser annet enn at saken skal ligge nå- og det gjør den jo forsåvidt også  godt fornøyd med at de på en liten måte innrømmet feilen, men ingen av oss kunne bevise det ene eller andre.. 

Er det noen som vet om jeg kan bytte forsikringsselskap allikevel? Trenger å spare penger- og ser jeg har masse å spare og får bedre dekninger ved å flytte forsikringene mine.. 

Anonymkode: 7ef3a...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med så lite info er det umulig å svare deg på om du kan bytte. Vi bvet jo ikke om det er bil eller hus, reise eller andre ting forsikringen dreier seg om. 

Men alle forsikringssaker som medfører en utbetaling ligger i en egen database der alle forsikringselskapene kan gå inn og se. Du må ved ny forsikring oppgi hvor mange utbetalinger de har hatt siste årene (-ulikt fra selskap til selskap hvor mange år bakover). 

Husk og på at noen forsikringer kan være billige å betale premien på, og håpløse å få hjelp fra dersommdu trenger hjelp. Der har vi brent oss kraftig med If. 

Anonymkode: 04d93...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...