Gå til innhold

Det med at menn skiller følelser og sex, sant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare vet ikke om jeg aksepterer dette prinsessesyndromet. Det hender jeg tar imot tilfeldige tilbud hvis tilbyder er sinnssykt hot. Men da er jeg klar over hva jeg gjør, jeg verken tror eller ønsker det skal bli noe mer. 

Når jeg først har tilgang på 10-ere gidder jeg jo ikke ligge med en 4-er hvis det uansett er snakk om bare ons. Dette vel og merke hvis ingen av dem er interessante personer. Hvis 4-ern er kul kan han muligens ha sjans, men ikke på ons. 

Har ikke inntrykk av at venninnene mine er så prinsesser heller, alle strever for å finne en vanlig mann som er noenlunde stabil og real. Er ikke prinsessesyndrome en myte på lik linje med vennesonen?

Anonymkode: 6aad2...ba2

Enig, ikke jeg eller noen venninner jeg kjenner forventer forhold ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår ikke helt hva som menes med damer som kan ligge med pene menn, men de duger ikke som kjæreste.(?) Har da sett mange flotte menn med "vanlig utseende damer" og omvendt. Det er noe som heter kjemi og kjærlighet også, alt går ikke bare på utseendet.

Anonymkode: 3be31...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cuckold skrev:

Du trenger ikke å lide av prinsessesyndromet for å være kresen på byen, så lenge du faktisk er bevisst at flertallet av kvinnene har sjans på hottere menn for uforpliktende sex enn man har sjans til å få som kjæreste, er det nettopp et tegn på at du ikke lider av prinsessesyndromet. 

Det er så vidt jeg kan huske ingen som har hevdet at jenter flest lider av prinsessesyndromet. De fleste jenter finner seg jo en kjæreste rimelig greit og har sånn sett bevist at de er i stand til å forholde seg til egen markedsverdi på partnermarkedet. De som lider av prinsessesyndromet er en liten minoritet, men likevel stor nok til at de blir synlige, ikke minst på singelforum og nettdatingarenaene. 

Synes for øvrig det var litt kjapt å avskrive vennesonen som en myte. Jeg har ikke vært så veldig aktiv på KG de siste par årene, men i årene jeg var aktiv var det ingen som kunne vise at vennesonen ikke er en høyst relevant problematikk, en felle gutter og menn bevisst eller ubevisst unngår fra ung alder - vel å merke de av oss som var så tidlig ute at vi forstod at det kan være en ulempe å fremstå som en for snill gutt. Jenter velger sjelden gutten mamma synes er den ideelle kjæreste. Gutter som var litt sent ute med å begynne å interessere seg for det annet kjønn og som satt på gutterommet med nerdeinteressene sine første del av tenårene lærte ikke den leksen, og har derfor i voksen alder slitt med en uheldig snill gutt-rolle overfor det annet kjønn, gjort seg selv mindre interessante, rett og slett fordi de har lyttet til hva mødre og tanter og jenter flest sier de ønsker av en mann, og ikke sett på hva jenter faktisk går etter.

Tilbake til prinsessesyndromet: I årene jeg var mest aktiv her på KG hendte det ofte at jenter beklaget seg over at det var så mye færre attraktive gutter enn jenter i samfunnet vårt slik at det ble altfor hard konkurranse om mennene som var gode nok for dem. Det er akkurat slik verden fortoner seg for jenter som ikke er bevisst forskjellen på sexrelasjonsmarkedet og partnermarkedet og som tror de er mer attraktive enn de er, rett og slett fordi de har hatt lett for å få sex med de mest attraktive guttene. Når jenter venner seg til å ha sex med gutter de ikke har sjans på for mer enn sex og ikke kaster så mye som et blikk på gutter på eget attraktivitetsnivå, kan dette på sikt bidra til å utvikle en kresenhet som gjør det vanskelig å finne en partner. Det er disse jentene som lider av det jeg har kalt prinsessesyndromet. 

 

Det er fryktelig mange pene damer, kommer an på øyet som ser selvfølgelig, men personlig synes jeg damer er penest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cuckold skrev:

Jeg synes ikke det burde være vanskelig å kalle en spade en spade når norske jenter bidrar til å belønne gutter fra de mest kvinneundertrykkende kulturer, så den kategorien bad boys burde man i hvert fall holde seg unna. Om vi i vår levetid vil få se at det blir politisk gehør for å fordømme dette på samme måte som man fordømmer hore-madonna-tankegangen vet jeg ikke, men jeg ser ingen saklig grunn til at det ikke skulle være mulig å holde også kvinner til ansvar for sine handlinger. Det kan ikke være slik at vi kan be menn endre seg på områder der deres tankesett og preferanser går utover kvinner, men at kvinner må få beholde sine tankesett og preferanser fordi de er kvinner.

Du må ha litt mer kjøtt på beinet her altså. Blir norske gutter utkonkurrert av innvandrere? Det er en drøy påstand. Hvordan vet du dette?

Anonymkode: 6aad2...ba2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du må ha litt mer kjøtt på beinet her altså. Blir norske gutter utkonkurrert av innvandrere? Det er en drøy påstand. Hvordan vet du dette?

Anonymkode: 6aad2...ba2

Forholder du deg til det jeg skriver, ser du at jeg kritiserer at en del av de «bad boys» som foretrekkes i ungdomsårene er innvandrergutter fra kvinneundertrykkende kulturer, og det burde som sagt være svært enkelt å oppfordre norske jenter til å unngå å ligge med gutter fra kulturer der søsteren hans ikke har den samme frihet til å ligge med en norsk gutt. Man trenger ingen statistikk for å si noe om dette, selv om det finnes forskning på hva som skjer i områder der etnisk norske er i mindretall, er det likevel ikke bare der dette skjer; overalt der norske jenter går til sengs med gutter der guttenes søstre ikke står fritt til å ligge med en norsk gutt, skjer det noe uheldig, noe det burde være rom for å kritisere.

Så lenge gutter fra de mest kvinneundertrykkende kulturer opplever at de har minst like god tilgang til norske jenter som de mest populære norske guttene, har de det jo som plommen i egget, det beste av begge verdener, og prisen for deres dårlige kvinnesyn er det bare søstrene deres som må betale. Mens guttene kan surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring. Det samme gjelder utallige lokale sydensjarmører som konkurrerer om å nedlegge flest skandinaviske jenter hver sesong. Det er en grunn til at jentene i landsbyene deres ikke ligger med skandinaviske gutter på samme måte. Disse landsbyene har to standarder, én for jenter, én for gutter, og når skandinaviske jenter sprer bena for disse guttene bidrar de til at denne kulturen befestes.

Jeg kan ikke forstå at det skulle være spesielt vanskelig eller kontroversielt å oppfordre jenter til å ikke belønne menn som ser på dem som horer, med sex. 

 

Endret av Cuckold
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stiller meg tvilende til omfanget. Ettersom jeg har skjønt er det ikke veldig stor forskjell på antall sexpartnere mellom kjønnene. Menn har hatt litt fler, men gapet er i ferd med å tettes. Det er noen få som har veldig mange. Og du mener da at de jentene det gjelder (10%?), har slutta å ha sex med norske nerdegutter til fordel for arabersjarmører i den grad at det er et samfunnsproblem? 

Anonymkode: 6aad2...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutes ago, Evilposelos said:

Det er fryktelig mange pene damer, kommer an på øyet som ser selvfølgelig, men personlig synes jeg damer er penest.

Litt usikker på hva du mener. Kanskje du mener kvinner er pene mens menn er kjekke? Det er ikke sikkert du av den grunn mener det er for mange pene kvinner i forhold til kjekke menn. De som lider av prinsessesyndromet synes det er et påtagelig misforhold mellom antall attraktive menn og antall attraktive kvinner. Hvor de snur og vender seg ser de 7-ere, 8-ere og 9-ere av hunnkjønn, mens det er langt mellom hver 7-er, 8-er og 9-er av hannkjønn.

Det er slik verden fortoner seg for en som har utviklet en overdreven kresenhet og skjev vurdering av de to kjønns attraktivitet basert på det overtak man som unge jenter har hatt på partnermarkedet og det overtak kvinner uansett alder har på sexrelasjonsmarkedet.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Jeg stiller meg tvilende til omfanget. Ettersom jeg har skjønt er det ikke veldig stor forskjell på antall sexpartnere mellom kjønnene. Menn har hatt litt fler, men gapet er i ferd med å tettes. Det er noen få som har veldig mange. Og du mener da at de jentene det gjelder (10%?), har slutta å ha sex med norske nerdegutter til fordel for arabersjarmører i den grad at det er et samfunnsproblem? 

Anonymkode: 6aad2...ba2

Jeg mener det burde være helt uproblematisk å oppfordre norske jenter til å ikke belønne menn fra kulturer der søsteren hans ikke står fritt til å ha sex med en norsk gutt uavhengig av hvor mange prosent av sexrelasjonene denne gruppen står for. Hvis man ikke engang kan få seg til å si noe her, kanskje av frykt for å virke fremmedfiendtlig, eller for ikke å tråkke norske jenter på tærne, er det ikke så underlig at det er stille om det uheldige i at mange jenter velger bort det de oppfatter som snille gutter i første del av livet. Her er det en skjevhet som skyldes en kvinnekultur (bad boy-nice boy-dikotomien), og jeg kan ikke se hvorfor en kvinnekultur som har negative utslag for menn skal være mer verneverdig og mindre å kritisere enn en mannskultur som har negative utslag for kvinner (som hore-madonna-dikotomien).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke dette er så svart hvitt heller jeg. Det er på vei, men ja, det går for tregt med guttenes holdninger. Selv de som er født her.

Jeg har jobba med forebyggende ungdomsarbeid på Oslo øst i 20 år, og trust me, dette kvinnesyn og sosial kontroll er ikke noe vi feier under teppet. 

Men jeg syns du trekker den for langt når du sier norske jenter skal bedrive seksuell apartheid for å sende signaler om kvinnesyn. Jeg syns det er litt for lettvint å skylde på innvandrere og kvinner for et problem man først og fremst må se på mennene selv for å finne ut av.

Anonymkode: 6aad2...ba2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Jeg syns ikke dette er så svart hvitt heller jeg. Det er på vei, men ja, det går for tregt med guttenes holdninger. Selv de som er født her.

Jeg har jobba med forebyggende ungdomsarbeid på Oslo øst i 20 år, og trust me, dette kvinnesyn og sosial kontroll er ikke noe vi feier under teppet. 

Men jeg syns du trekker den for langt når du sier norske jenter skal bedrive seksuell apartheid for å sende signaler om kvinnesyn. Jeg syns det er litt for lettvint å skylde på innvandrere og kvinner for et problem man først og fremst må se på mennene selv for å finne ut av.

Anonymkode: 6aad2...ba2

Du synes ikke det er litt drøyt å kalle det «seksuell apartheid» hvis jenter unngår å ha sex med gutter som ser på dem som horer? Om du som jente holder seg til sex med gutter der søsteren har den samme frihet som deg? Det er ganske utrolig hvor langt inne det sitter å kritisere denne praksisen. Har deltatt i debatt om dette her på KG før, og noen av KG-jentene følte åpenbart at sex med gutter fra disse kulturene er en så selvfølgelig del av livet at man brukte ordet «sexstreik» om det jeg oppfordret til - noe som bringer tankene hen til den antikke komedien Lysistrata der gifte kvinner nektet sine egne menn sex for å få slutt på en krig mellom bystatene Sparta og Athen. Her handler det faktisk om å ha sex med gutter fra en kultur der seksuelt aktive jenter blir betraktet som skitne, æreløse horer, og der guttene ville gått berserk om søsteren hadde gjort noe i nærheten med en norsk gutt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så før jeg skal ligge med noen jeg mistenker kan ha bakgrunn fra en patriarkalsk kultur, så skal jeg spørre om søsteren hans kunne hatt sex med broren min? 😆

Og hva med alle de etnisk norske som har tilsvarende kjipt hore/madonnakompleks? Det er ikke samme greia med å beskytte søstera si, men forventningen om at kvinner skal være rene og dydige fins fortsatt her også.

Anonymkode: 6aad2...ba2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Cuckold skrev:

Litt usikker på hva du mener. Kanskje du mener kvinner er pene mens menn er kjekke? Det er ikke sikkert du av den grunn mener det er for mange pene kvinner i forhold til kjekke menn. De som lider av prinsessesyndromet synes det er et påtagelig misforhold mellom antall attraktive menn og antall attraktive kvinner. Hvor de snur og vender seg ser de 7-ere, 8-ere og 9-ere av hunnkjønn, mens det er langt mellom hver 7-er, 8-er og 9-er av hannkjønn.

Det er slik verden fortoner seg for en som har utviklet en overdreven kresenhet og skjev vurdering av de to kjønns attraktivitet basert på det overtak man som unge jenter har hatt på partnermarkedet og det overtak kvinner uansett alder har på sexrelasjonsmarkedet.

Nei, jeg mener det er flere pene damer enn menn.  Jeg ser på kvinner, jeg snakker ikke om meg selv, så det er ikke noe syndrom det er snakk om, men veldig mange pene damer forhold til pene menn. Det har jo kanskje med all sminken som er tilgjengelig å gjøre, men jeg synes jeg ser veldig pene damer hver dag. De fleste menn går under radaren min som helt normale, ikke noe ekstra pene f.eks. Jeg lurer på om jeg er i ferd med å bli lesbisk :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutes ago, AnonymBruker said:

Så før jeg skal ligge med noen jeg mistenker kan ha bakgrunn fra en patriarkalsk kultur, så skal jeg spørre om søsteren hans kunne hatt sex med broren min? 😆

Og hva med alle de etnisk norske som har tilsvarende kjipt hore/madonnakompleks? Det er ikke samme greia med å beskytte søstera si, men forventningen om at kvinner skal være rene og dydige fins fortsatt her også.

Anonymkode: 6aad2...ba2

Hvis du ikke ser forskjellen på den moderate hore-madonna-tankegangen vi har igjen i den etnisk norske befolkning og den man finner i deler av Sør-Europa og i enda hardere og mer ondartet form i mange muslimske land, blir det vanskelig å debattere. Har du mistanke om at en mann ser på seksuelt aktive kvinner som æreløse horer og vil kreve at kvinnen han skal gifte seg med er jomfru, så dropp sex med ham, uavhengig av bakgrunn, verre er det ikke. Har han en bakgrunn der det er sannsynlig at søsteren ikke har den samme frihet er det meningsløst å innlate seg seksuelt med ham. Det er nok av menn å ha sex med som ikke ser på seksuelt aktive kvinner som horer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fordi du opplevde det annerledes med EN mann, så gjelder ikke dette generelt?

Menn kan i større grad ha sex med kvinner uten at det er følelser der, eller at de utvikler følelser. Det er ren biologi. Kvinner produserer et tilknytningshormon ved sex, menn gjør ikke det.

Selvsagt er sex bedre med noen man liker godt enn en man er mer likegyldig til. Denne fyren likte deg nok uansett, det var ikke slik at sexen gjorde ham forelsket.

Anonymkode: 19869...f93

Litt feil det du sier her. Kvinner produserer det hormonet ja. Men menn gjør det også, men kun når de er glad i eller har følelser for den andre parten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Cuckold skrev:

Hvis du ikke ser forskjellen på den moderate hore-madonna-tankegangen vi har igjen i den etnisk norske befolkning og den man finner i deler av Sør-Europa og i enda hardere og mer ondartet form i mange muslimske land, blir det vanskelig å debattere. Har du mistanke om at en mann ser på seksuelt aktive kvinner som æreløse horer og vil kreve at kvinnen han skal gifte seg med er jomfru, så dropp sex med ham, uavhengig av bakgrunn, verre er det ikke. Har han en bakgrunn der det er sannsynlig at søsteren ikke har den samme frihet er det meningsløst å innlate seg seksuelt med ham. Det er nok av menn å ha sex med som ikke ser på seksuelt aktive kvinner som horer. 

Han kan vel ikke skyldes for hva foreldrene pålegger søstera. Men ja, vet at brødre ofte har funksjon som voktere også. Men forbudet mot sex før ekteskap gjelder jo for begge kjønn, så det er en del gutter også som sliter med å leve med to forskjellige kulturer for seksualmoral, eller med forventninger om hvem de skal gifte seg med. 

Det er heller ikke alle som ser oss som horer. Jeg har jo venner og kollegaer, som er integrerte, som selv velger at de ikke skal ha sex før ekteskap uten at de dømmer oss nordmenn eller de som velger annerledes.

Men for all del, det er et problem og det er ikke helt uvanlig heller, så det er noe vi må jobbe med. Sexnekt på bakgrunn av hudfarge eller landbakgrunn tror jeg ikke er så effektivt. 😜 

Jeg var på foredrag her om dagen, en forsker fra FAFO som hadde sett på holdninger til ting som dette, homofili, etc, hos ulike innvandrergrupper. Og det var nesten en halvering i «uønskede svar» hver generasjon. Så den generasjonen som kommer nå vil være ganske assimilert på disse verdispørsmålene. Dette går fint det tror jeg, om Listhaug og co bare kan jobbe med, og ikke mot oss som driver med dette til daglig.

Anonymkode: 6aad2...ba2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, AnonymBruker said:

Han kan vel ikke skyldes for hva foreldrene pålegger søstera. Men ja, vet at brødre ofte har funksjon som voktere også. Men forbudet mot sex før ekteskap gjelder jo for begge kjønn, så det er en del gutter også som sliter med å leve med to forskjellige kulturer for seksualmoral, eller med forventninger om hvem de skal gifte seg med. 

Det er heller ikke alle som ser oss som horer. Jeg har jo venner og kollegaer, som er integrerte, som selv velger at de ikke skal ha sex før ekteskap uten at de dømmer oss nordmenn eller de som velger annerledes.

Men for all del, det er et problem og det er ikke helt uvanlig heller, så det er noe vi må jobbe med. Sexnekt på bakgrunn av hudfarge eller landbakgrunn tror jeg ikke er så effektivt. 😜 

Jeg var på foredrag her om dagen, en forsker fra FAFO som hadde sett på holdninger til ting som dette, homofili, etc, hos ulike innvandrergrupper. Og det var nesten en halvering i «uønskede svar» hver generasjon. Så den generasjonen som kommer nå vil være ganske assimilert på disse verdispørsmålene. Dette går fint det tror jeg, om Listhaug og co bare kan jobbe med, og ikke mot oss som driver med dette til daglig.

Anonymkode: 6aad2...ba2

Jeg mener det burde være helt uproblematisk å oppfordre norske jenter til å ikke belønne menn fra kulturer der søsteren hans ikke står fritt til å ha sex med en norsk gutt uavhengig av hvor mange prosent av sexrelasjonene denne gruppen står for. Å ligge med menn som ser på seksuelt aktive jenter som horer er jo bare det mest ytterliggående uttrykk for bad boy-good boy-tankagang, det finnes massevis av norske «bad boys», gutter som jeg påpekte i et tidligere innlegg bare har den lette nonchalante innstilling man har når man er med en jente man egentlig ikke bryr seg om.

Hvis man ikke engang kan få seg til å si noe i forhold til menn som ser på norske jenter som horer, kanskje av frykt for å virke fremmedfiendtlig, eller for ikke å tråkke norske jenter på tærne, er det ikke så underlig at det er stille om det uheldige i at mange jenter velger bort det de oppfatter som snille gutter i første del av livet. Her er det en skjevhet som skyldes en kvinnekultur (bad boy-nice boy-dikotomien), og jeg kan ikke se hvorfor en kvinnekultur som har negative utslag for menn skal være mer verneverdig og mindre å kritisere enn en mannskultur som har negative utslag for kvinner (som hore-madonna-dikotomien).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cuckold skrev:

Jeg mener det burde være helt uproblematisk å oppfordre norske jenter til å ikke belønne menn fra kulturer der søsteren hans ikke står fritt til å ha sex med en norsk gutt uavhengig av hvor mange prosent av sexrelasjonene denne gruppen står for. Å ligge med menn som ser på seksuelt aktive jenter som horer er jo bare det mest ytterliggående uttrykk for bad boy-good boy-tankagang, det finnes massevis av norske «bad boys», gutter som jeg påpekte i et tidligere innlegg bare har den lette nonchalante innstilling man har når man er med en jente man egentlig ikke bryr seg om.

Hvis man ikke engang kan få seg til å si noe i forhold til menn som ser på norske jenter som horer, kanskje av frykt for å virke fremmedfiendtlig, eller for ikke å tråkke norske jenter på tærne, er det ikke så underlig at det er stille om det uheldige i at mange jenter velger bort det de oppfatter som snille gutter i første del av livet. Her er det en skjevhet som skyldes en kvinnekultur (bad boy-nice boy-dikotomien), og jeg kan ikke se hvorfor en kvinnekultur som har negative utslag for menn skal være mer verneverdig og mindre å kritisere enn en mannskultur som har negative utslag for kvinner (som hore-madonna-dikotomien).

Jeg synes ærlig talt ikke at norske menns holdninger er så annerledes en "Mullah"-folket.

Det er bare å se her inne det i visse diskusjoner der man får høre at om man er 25+ og har hatt noen ONS så er man ikke forholdsmateriale og man er bare en løs tøs. Man skal være under 25 og jomfru. Så nei,disse holdningene er ganske like selvom de selvfølgelig er mer ekstreme hos utlendinger.

Jeg kunne aldri blitt sammen med en utlending,men føler også at jeg må lete hardt for å finne en norsk mann som ikke har komplekser som han lar gå utover dama..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cuckold skrev:

Jeg mener det burde være helt uproblematisk å oppfordre norske jenter til å ikke belønne menn fra kulturer der søsteren hans ikke står fritt til å ha sex med en norsk gutt uavhengig av hvor mange prosent av sexrelasjonene denne gruppen står for. Å ligge med menn som ser på seksuelt aktive jenter som horer er jo bare det mest ytterliggående uttrykk for bad boy-good boy-tankagang, det finnes massevis av norske «bad boys», gutter som jeg påpekte i et tidligere innlegg bare har den lette nonchalante innstilling man har når man er med en jente man egentlig ikke bryr seg om.

Hvis man ikke engang kan få seg til å si noe i forhold til menn som ser på norske jenter som horer, kanskje av frykt for å virke fremmedfiendtlig, eller for ikke å tråkke norske jenter på tærne, er det ikke så underlig at det er stille om det uheldige i at mange jenter velger bort det de oppfatter som snille gutter i første del av livet. Her er det en skjevhet som skyldes en kvinnekultur (bad boy-nice boy-dikotomien), og jeg kan ikke se hvorfor en kvinnekultur som har negative utslag for menn skal være mer verneverdig og mindre å kritisere enn en mannskultur som har negative utslag for kvinner (som hore-madonna-dikotomien).

Nå syns jeg du har hakk i plata. Dette kan umulig være et stort problem. Vi starta opp med å snakke om at en gruppe menn faller utenfor/ikke mestrer datinggamet. Slik jeg forstår det vil du finne årsaker til dette utelukkende blant 1) kvinner og 2) utlendinger. 

Er det noe som helst vi kan bruke til forstå dette problemet, som handler om mennene selv?

Jeg tenker at vi må gjøre noe med arbeidsmarkedet. Det er ikke bra at alle industriarbeidsplasser etc blir borte. Vi må skape arbeid og vi må anerkjenne mer det å jobbe med henda.

Så er det en del menn som burde kikke litt på måten de tar i mot likestillingen. Ja, mannen har mistet sine privilegier. Du «fortjener» ikke lenger en kone bare fordi du er mann. 

Så er det en ting vi kanskje ikke kommer utenom. Det er en større spredning i evner ha menn enn hos kvinner. Dvs at kvinner klumper seg sammen rundt midten og er nogenlunde like, mens menn dekker hele spekteret. Dvs det er blant menn du finner de fleste geniene, men også flere av de virkelig på motsatt side.

Sånn at det er ikke sikkert det er et 1-1 forhold i passende partnere mellom mann og kvinne i befolkningen. Så når kvinnen ikke lenger er tvunget til å gifte seg, kan det hende at det ikke er så lett å finne passende partner.

Anonymkode: 6aad2...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, stan skrev:

Menn kan skille sex og følelser. Men det kan da vel damer og? 

Tror ikke de fleste damer kan det. Hva skal man ha sex for hvis det ikke er følelser med i bildet liksom? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...