Gå til innhold

Betalt easypark uten å parkere!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg kreve pengene tilbake?? Hvordan går jeg frem? Jeg kan bevise de at jeg ikke har parkert der 

Anonymkode: dda71...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg kreve pengene tilbake?? Hvordan går jeg frem? Jeg kan bevise de at jeg ikke har parkert der 

Anonymkode: dda71...422

Hvor mye penger er det snakk om og hvorfor betalte du når du ikke parkerte? :vetikke:

Anonymkode: 78fa8...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye penger er det snakk om og hvorfor betalte du når du ikke parkerte? :vetikke:

Anonymkode: 78fa8...b3e

Fordi jeg fikk en tlf akkurat i det jeg trykka og ble så stresset at jeg glemte å avslutte😔 måtte kjøre med en gang. Er nesten 300,-

Anonymkode: dda71...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjorde heg, bare at jeg brukte smart park, og satte i gang parkeringsbillett for feil bil .. bilen som det ble registrert var på det tidspunktet vraket 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Det samme gjorde heg, bare at jeg brukte smart park, og satte i gang parkeringsbillett for feil bil .. bilen som det ble registrert var på det tidspunktet vraket 😂🙈

Fikk du igjen pengene? Jeg har sendt de mail og skal ringe de i morgen. Håper det ordner seg ...

Anonymkode: dda71...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk du igjen pengene? Jeg har sendt de mail og skal ringe de i morgen. Håper det ordner seg ...

Anonymkode: dda71...422

Ikke krangla med til noe enda.. tror det var snakk om ca 200 kr bare. Så vet ikke om jeg skal orke det.. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...