Gå til innhold

Nytt bankkort og registrering på Trumf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Bankkortet mitt gikk ut i oktober og fordi jeg ikke har lagt til det nye på mine sider på trumf har jeg jo ikke fått bonus på kjøpene mine så langt i november. Men lurer på en ting. Det står at kontonummer skal tastes inn, dette er jo helt likt. Skal jeg virkelig ikke fylle inn mer info enn dette? Hvordan kan det skille bankkortene fra hverandre da? Nå har jeg slettet det gamle og fylt inn samme bankkontonummer på nytt og det nå "registreres"

Skal ikke kortnummer fylles inn? Noen som vet :) 

Anonymkode: 2535f...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trums bruker ikke kortnummer for å se hvor pengene skal, men de ser hvilket kontonr du har betalt med

Anonymkode: ec99e...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trumf mente jeg jo 😅

Anonymkode: ec99e...b2e

Ok :) så det holder å slette det "gamle" og fylle inn på nytt altså?

ts

Anonymkode: 2535f...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok :) så det holder å slette det "gamle" og fylle inn på nytt altså?

ts

Anonymkode: 2535f...809

Ja :P 

Anonymkode: ec99e...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Bankkortet mitt gikk ut i oktober og fordi jeg ikke har lagt til det nye på mine sider på trumf har jeg jo ikke fått bonus på kjøpene mine så langt i november. Men lurer på en ting. Det står at kontonummer skal tastes inn, dette er jo helt likt. Skal jeg virkelig ikke fylle inn mer info enn dette? Hvordan kan det skille bankkortene fra hverandre da? Nå har jeg slettet det gamle og fylt inn samme bankkontonummer på nytt og det nå "registreres"

Skal ikke kortnummer fylles inn? Noen som vet :) 

Anonymkode: 2535f...809

Får du nytt bankkort med likt kontonummer men der kortet du hadde er utgått på dato, så heter neste kort 2 eller et høyere tall etter kontonummeret. Da skal du ikke trenge å gjøre noe som helst for å fortsatt bonusen din. Det går helt fint på bensinkort. 

Får du ikke bonus, så må du sende Trumpkortet en melding. 

Anonymkode: 5df26...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke gjøre noe hvis det er nytt kort på samme konto. Jeg har aldri lagt inn på nytt, og bonusen har jeg fått hele tida. Det hender at Trumf er litt trege med å oppdatere bonusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme bankkonto i mange, mange år, og har aldri lagt inn fornyelseskortene hos Trumf når et gammelt kort går ut. Det er jo samme kontoen. Og Trumf-bonusen fortsetter å komme, så det skal altså ikke behøves å gjøre noe når et bankkort fra samme konto fornyes pga utløpsdato.

Har hatt Trumf omtrent siden de startet for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd ikke man kan bruke Kredittkort sammen med Trump. Irriterende. 

Var tidlig ute med "Æ" Rema, og fikk faktisk registrert kredittkort der i tillegg til 10% avslag på de varene jeg handler der. Så sparer jo utrolig mye på å handle på Rema fremfor Kiwi. Kredittkortet gir 3-5% bonus jeg kan bruke på å handle i min favorittbutikk.

Anonymkode: 4ce8a...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd ikke man kan bruke Kredittkort sammen med Trump. Irriterende. 

Var tidlig ute med "Æ" Rema, og fikk faktisk registrert kredittkort der i tillegg til 10% avslag på de varene jeg handler der. Så sparer jo utrolig mye på å handle på Rema fremfor Kiwi. Kredittkortet gir 3-5% bonus jeg kan bruke på å handle i min favorittbutikk.

Anonymkode: 4ce8a...f6a

YA Banks VISA kredittkort kan registreres og brukes hos både Trumf og Æ. Husker ikke hva det var som gjør at det kan brukes selv om det er kredittkort, men det lar seg altså gjøre med det kortet.

Jeg gjør det, og får dermed både Trumf bonusen (1%) pluss den valgte Ya bank rabatten på 3% på dagligvarer (trekkes fra på fakturaen). Det blir 4% rabatt på dagligvarer istedenfor bare 1% Trumf.

Det er ca 4 forskjellige rabatter man kan velge mellom hos Ya bank hver måned. Jeg velger alltid rabatt på dagligvarer og bruker dette kredittkortet kun til dagligvarer, ingenting annet.

Hele fakturaen (hele saldoen) betales naturligvis når regningen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...