Gå til innhold

Hele verdnen min har kollapset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jasså... Det er slike som han som ødelegger og skaper dårlig ry for de som virkelig har relasjonsproblematikk (og er interessert på seriøst nivå likevel). 

 

Anonymkode: d4b96...0c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.11.2017 den 3.20, AnonymBruker skrev:

Han er ustabil. Ingen kan stole på slike menn..

Håper du etterhvert forstår at at dette aldri var liv laget:klemmer:Og at nye dører kommer til å åpne seg en dag. 

I mitt tilfelle så fant jeg meg en bedre drømmemann, etter å ha brutalt fått ødelagt hjertet mitt. Veldig glad for at dette skjedde, og tenker nå at det er en mening med alt😊 Våre stier vil til slutt føre oss til riktig mål.

Inntil videre fortjener dette paret hverandre, og med de problemer som måtte medfølge dem. Han kommer garantert til å knuse hjertet hennes også.

Anonymkode: 50735...9aa

For noen tåpelige måter kvinner skriver på -_-. "knuse hjertet" 

Og hvorfor skal hennes bli knust?  Ikke hvis de er riktige for hverandre. Typisk ønsketenkning dersom en har blitt "valgt bort".

Anonymkode: 2e45b...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2017 den 3.42, AnonymBruker skrev:

Skjønner veldig godt hva du mener og hvordan du føler det:/ Det jeg opplevde for mange år siden, fikk meg virkelig til å føle meg som søppel. 

Jeg fjernet min flørt fra alle sosiale medier, og slettet alke meldinger og bilder. Så skrev jeg dagbok for å holde psyken i sjakk.

Det som hjalp meg opp fra kjelleren, var at jeg begynte å unne meg det aller beste. Jeg shoppet fine klær, trente, tok spa, spiste sunn og god mat, var mye sosial, leste gode bøker osv. Jeg overbeviste meg selv om at jeg fortjente alt det beste:) Og at han som sviktet meg skulke få se hva han gikk glipp av. Og det kan jeg love deg at han gjorde. Han begynte å se i min retning, og forfulgte meg og den nye kjæresten min. Han gjorde mange forsøk på å gjøre meg sjalu med sin nye flamme. Men jeg brydde meg aldri:) Jeg tenkte da at han trolig ikke hadde det så greit med seg selv, siden han oppførte seg slik. Jeg for min del var lykkelig, og bare opptatt av å nyte livet med min nye elskede. Det var min beste hevn^^ Nemlig å vise han min ekte lykke, og hvor lite jeg brydde meg om han..

TS, ikke gi eksen din den gleden. La ikke han få makten til å få livet ditt til å føles dårlig. Reis deg istedenfor opp, og gi deg selv alt du fortjener.

Lær deg å se det positive opp i det negative. Dette er mye øvelse, men en dag funker det:) Jeg lover.

Den dagen du er kurert, vil du bare være glad på hans vegne, og glad på dine egne for at du slapp unna en sann idiot.

Anonymkode: 50735...9aa

Så typisk kvinnfolk!  "nå skal han få se hva han går glipp av". Sikker på at han så i din retning og at det ikke bare var litt ønsketenkning?

Anonymkode: 2e45b...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...