Gå til innhold

Hele verdnen min har kollapset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holdt på med en fyr i ca. ett år, mye frem og tilbake - han ville ikke binde seg. Jeg avslutta for 5 mnd siden. Nå er han i ETT FORHOLD med en ny. Hele verden min raste sammen, virkelig. Jeg tror nesten jeg fikk ett angst anfall. Jeg er fortsatt forelska, vi har holdt kontakten - det har gått begge veier. Hvordan er det mulig? Hvordan kan han være så egoistisk? Han har sagt flere ganger etter vi avslutta at han skulle ønske vi møttes på ett annet tidspunkt, at vi er perfekte for hverandre og bla.bla. Men nå kan han tydeligvis få seg dame. Jeg er kvalm og uvel. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette. Alt føles bare håpløst. 

Anonymkode: 293de...d7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det som en bekreftelse på at han ikke er noe å samle på. Jeg har ikke annet råd enn å ta en dag om gangen når det blir så vondt. Falske menn..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ustabil. Ingen kan stole på slike menn..

Håper du etterhvert forstår at at dette aldri var liv laget:klemmer:Og at nye dører kommer til å åpne seg en dag. 

I mitt tilfelle så fant jeg meg en bedre drømmemann, etter å ha brutalt fått ødelagt hjertet mitt. Veldig glad for at dette skjedde, og tenker nå at det er en mening med alt😊 Våre stier vil til slutt føre oss til riktig mål.

Inntil videre fortjener dette paret hverandre, og med de problemer som måtte medfølge dem. Han kommer garantert til å knuse hjertet hennes også.

Anonymkode: 50735...9aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så grumsomt! Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Det er så urettferdig at jeg har det kjipt pga han mens han koser seg. Jeg vet det ikke er hennes feil , men helt ærlig så håper jeg du har rett og at knuser hjertet hennes enda mer enn han gjorde med meg. Føler meg helt ødelagt, sover ikke, spiser ikke, har bare lyst til å gå i dvale. Jeg skjønner virkelig ikke hva jeg har gjort han for å fortjene dette og jeg skjønner heller ikke at han synes hun er så mye bedre enn meg

Anonymkode: 293de...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au,all mulig sympati og du er ikke alene. Nesten alle kvinner roter seg bort i menn som holder på sånn. Det hjelper jo ikke deg akkurat og det er ikke så mye mer å trekke ut av det enn at MENN SOM KJØNN ER EGOISTISKE.

Nesten gang noen sier "jeg vil ikke ha forhold/Jeg trenger tid/jeg vil ikke binde meg" osv, osv, så bare stikker du. For det blir bare samme tullet igjen og det er ikke menn som er verdt å bruke tid på for noen som helst. 

Hun nye dama får neppe bedre behandling enn du gjorde. Om noen mnd ser du henne antagelig med et slitent ansikt og et trist blikk..

Anonymkode: a67ee...0a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Au,all mulig sympati og du er ikke alene. Nesten alle kvinner roter seg bort i menn som holder på sånn. Det hjelper jo ikke deg akkurat og det er ikke så mye mer å trekke ut av det enn at MENN SOM KJØNN ER EGOISTISKE.

Nesten gang noen sier "jeg vil ikke ha forhold/Jeg trenger tid/jeg vil ikke binde meg" osv, osv, så bare stikker du. For det blir bare samme tullet igjen og det er ikke menn som er verdt å bruke tid på for noen som helst. 

Hun nye dama får neppe bedre behandling enn du gjorde. Om noen mnd ser du henne antagelig med et slitent ansikt og et trist blikk..

Anonymkode: a67ee...0a9

Ja, dette ble en fryktelig dyr lærepenge! Kommer ALDRI til å gå på den smellen igjen ..  Håper så inderlig du har rett! Håper også jeg får sjansen se det triste blikket og slitne ansiktet, så kanskje jeg forstår at det faktisk ikke er meg det er noe galt med, men han .. 

Anonymkode: 293de...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er desverre en veldig standard og typisk historie.... Og vi er tonnevis av kvinner som har erfart dette mange ganger hver. 
Ta lærdommen og alltid husk dette : Når en mann sier han ikke er klar for et forhold, så betyr det at han ikke er klar for noe forhold med DEG. Allikevel så har de sansen for deg og vil gjerne bruke deg som pauseunderholdning og selskap så lenge som mulig og får deg til å tro at hvis du bare venter litt til og litt til og litt til så vil han bli klar, eller følelsene sterke nok - men det skjer ikke. Plutselig møter han en annen og blir sammen med henne ila to uker og venter plutselig barn ila 5 mnd og er gift innen to år , samme mann som har holdt deg på gress i kanskje 2 eller 5 år, men du var bare selskapsdama hans. 

Tror man kunne telt tusenvis av år om man la sammen alle årene jenter har kastet bort på å vente på og holde ut med menn som "ikke er klare" , "ikke vil binde seg" osv fordi man lar seg lure og knyttes til de pga falske komplimenter og strofer de sier fordi de vet du trenger å høre dem for å ikke ditche han og finne en som faktisk vil sette ring på fingeren din. For sånne menn de vil ha i pose og sekk, de vil ha fordelen av å ha en dame, uten ulempen med å forplikte seg, så da trikser og mikser de og sier alt for å ikke avsløre seg som en kald og kynisk fyr som egentlig bare utnytter deg. "Vi er egentlig perfekte for hverandre" jah særlig, ikke perfekt NOK ihvertfall. "Skulle ønske vi møttes på et annet tidspunkt for jeg er ikke klar for kjæreste nå", betyr som oftest at de ikke ser for seg akuratt deg som sin fremtidige kjæreste men nyter selskapet med deg her og nå og tenker det er greit å ha noe underholdning inntil drømmedama kommer forbi. 

Mitt tips til deg ts er å aldri vente på en mann slik igjen. Sier han at han ikke vil binde seg, så ikke gidd å tro at han vil få nok følelser om du bare holder ut med han litt til! Og kartlegg alltid tidlig i fasen hva han søker PR NÅ i livet sitt, spør om han ønsker seg kjæreste eller tar ting som det kommer, de seriøse mennene er målretta ute etter en kjæreste og en partner, de useriøse menna sier at de tar det som det kommer. Spør om han har tid og rom for en kjæreste, så du får kartlagt om han faktisk har et liv som gir plass til å prioritere en kjæreste eller om han bare vil ha en selskapsdame og hobby-forhold uten forpliktelser. 
På den måten, ved å spørre om sånne ting tidlig, så vil du spare deg for mye bortkasta tid og følelser! 
En seriøs mann syntes ikke det er masete eller tidlig å bli spurt om sånne ting heller, de syntes bare det er fint noen er like seriøse i jakten på en partner som de selv er og fint at du tar det opp så begge kan bli klare med hverandres intensjoner! :)

Anonymkode: dffde...40e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du føler deg lei deg og brukt og såret ts, men ta lærepengen og les godt det jeg skriver over. Og glem aldri det! 
Det er ikke deg det er noe galt med, det er han som var uærlig med deg for å ikke avsløre seg selv, og det finnes mange menn der ute som gjerne vil gå i forhold med deg med en gang og ikke nøler med å holde på deg fordi du er rett for DEM, men her var du altså ikke den rette for HAN og sånn er kjærligheten , det er ikke alltid full klaff med den man håper på og nettopp derfor er jo kjærligheten så spesiell når den først fungerer også, hvis alle bare ville blitt sammen med alle så hadde det jo egentlig ikke vært noe spesielt med forhold. 

 

Anonymkode: dffde...40e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare så grumsomt! Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Det er så urettferdig at jeg har det kjipt pga han mens han koser seg. Jeg vet det ikke er hennes feil , men helt ærlig så håper jeg du har rett og at knuser hjertet hennes enda mer enn han gjorde med meg. Føler meg helt ødelagt, sover ikke, spiser ikke, har bare lyst til å gå i dvale. Jeg skjønner virkelig ikke hva jeg har gjort han for å fortjene dette og jeg skjønner heller ikke at han synes hun er så mye bedre enn meg

Anonymkode: 293de...d7c

Skjønner veldig godt hva du mener og hvordan du føler det:/ Det jeg opplevde for mange år siden, fikk meg virkelig til å føle meg som søppel. 

Jeg fjernet min flørt fra alle sosiale medier, og slettet alke meldinger og bilder. Så skrev jeg dagbok for å holde psyken i sjakk.

Det som hjalp meg opp fra kjelleren, var at jeg begynte å unne meg det aller beste. Jeg shoppet fine klær, trente, tok spa, spiste sunn og god mat, var mye sosial, leste gode bøker osv. Jeg overbeviste meg selv om at jeg fortjente alt det beste:) Og at han som sviktet meg skulke få se hva han gikk glipp av. Og det kan jeg love deg at han gjorde. Han begynte å se i min retning, og forfulgte meg og den nye kjæresten min. Han gjorde mange forsøk på å gjøre meg sjalu med sin nye flamme. Men jeg brydde meg aldri:) Jeg tenkte da at han trolig ikke hadde det så greit med seg selv, siden han oppførte seg slik. Jeg for min del var lykkelig, og bare opptatt av å nyte livet med min nye elskede. Det var min beste hevn^^ Nemlig å vise han min ekte lykke, og hvor lite jeg brydde meg om han..

TS, ikke gi eksen din den gleden. La ikke han få makten til å få livet ditt til å føles dårlig. Reis deg istedenfor opp, og gi deg selv alt du fortjener.

Lær deg å se det positive opp i det negative. Dette er mye øvelse, men en dag funker det:) Jeg lover.

Den dagen du er kurert, vil du bare være glad på hans vegne, og glad på dine egne for at du slapp unna en sann idiot.

Anonymkode: 50735...9aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Du avslutta. Han ble i lag med ei dame fem måneder senere.

Jeg ser ikke problemet?

Problemet er åpenbart at hun har vært og er forelska , og at de har vært mye frem og tilbake, holdt på i over 1,5 år og han sa til henne at han ikke ville binde seg, men så møter han en annen og binder seg til henne med en gang. 

Istedet for å gi ts falske forhåpninger og holdt hun på gress i 1,5 år ved å kalle hun perfekt osv kunne han vært ærlig å sagt at "jeg ser ikke for meg oss to som noe seriøst noen gang, men enn så lenge så kan vi jo hygge oss uten å legge noe mere i det, men jeg håper du finner deg en god kjæreste en dag selvom det aldri blir meg" , i stedet for å dekke over det ved å si at han ikke var klar for å binde seg, for det var han jo tydeligvis siden han gjorde det med en annen så raskt etter ts, det var bare ikke med ts han ville gjøre det og da er det sleipt å fremstille det som at han faktisk ville gjøre det med ts bare på et annet tidspunkt og hale ut tiden så lenge uten noe mål og mening med det fra sin side. 

Anonymkode: dffde...40e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre men det er 2 sider her, ville ikke komme med noen meninger om han før jeg kjente til begge sidene. Uansett du får ha god bedring.

Anonymkode: 197a0...ace

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, AnonymBruker said:

Problemet er åpenbart at hun har vært og er forelska , og at de har vært mye frem og tilbake, holdt på i over 1,5 år og han sa til henne at han ikke ville binde seg, men så møter han en annen og binder seg til henne med en gang. 

Istedet for å gi ts falske forhåpninger og holdt hun på gress i 1,5 år ved å kalle hun perfekt osv kunne han vært ærlig å sagt at "jeg ser ikke for meg oss to som noe seriøst noen gang, men enn så lenge så kan vi jo hygge oss uten å legge noe mere i det, men jeg håper du finner deg en god kjæreste en dag selvom det aldri blir meg" , i stedet for å dekke over det ved å si at han ikke var klar for å binde seg, for det var han jo tydeligvis siden han gjorde det med en annen så raskt etter ts, det var bare ikke med ts han ville gjøre det og da er det sleipt å fremstille det som at han faktisk ville gjøre det med ts bare på et annet tidspunkt og hale ut tiden så lenge uten noe mål og mening med det fra sin side. 

Anonymkode: dffde...40e

Han har da ikke holdt henne på gress når han har sagt at han ikke er klar for forhold. Da har han vært ærlig i sin kommunikasjon, og det er TS sitt ansvar hva hun gjør videre med den informasjonen.

Hun valgte til slutt å kutte kontakten (meget bra), men hvorfor i allverden skal han være så fæl fordi han ble i lag med ei dame fem måneder senere?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Du avslutta. Han ble i lag med ei dame fem måneder senere.

Jeg ser ikke problemet?

Jeg begriper ikke at dere menn ikke ser problemet med å oppføre seg sånn. Han fyren der har indirekte sagt til ts i ett år: DU ER IKKE BRA NOK. Hvordan tror dere det føles og hva tror dere det gjør med folk? Vel, kan man klandre kvinner for å la seg behandle så dårlig og være så forbasket naive i stedet for å be idioter som ikke vil noe som helst dra til helvete med én gang de lukter lunta fremfor å kaste bort tid og håpe på noe som aldri skjer. Men det krever også en god porsjon kynisme og kulde fra disse mennenes side å behandle mennesker så dårlig og respektløst. Antagelig ble ts aldri vurdert seriøst på noe tidspunkt, og han mener vel at han ikke kan klandres for noe som helst fordi ts var jo bare "såååå heldig" som fikk smuler fra han ett år. 

Anonymkode: a67ee...0a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Han har da ikke holdt henne på gress når han har sagt at han ikke er klar for forhold. Da har han vært ærlig i sin kommunikasjon, og det er TS sitt ansvar hva hun gjør videre med den informasjonen.

Hun valgte til slutt å kutte kontakten (meget bra), men hvorfor i allverden skal han være så fæl fordi han ble i lag med ei dame fem måneder senere?

Han har sagt at han ikke var klar for et forhold, men var klar så fort han møtte en annen, så da var han jo klar, han bare ville ikke låse seg til akuratt ts, og holdt hun derfor for narr ved å kalle hun perfekt og si at han ønsket de møttes på et annet tidspunkt osv. Det er billige unnskyldninger i stedet for å si "det kan aldri bli oss". I stedet fremstiller han det som at det kan bli dem bare ikke akuratt nå, så hun holder ut å venter til han blir "klar" i tro om at det han sier er sant om at han syntes hun er perfekt og gjerne ville blitt sammen med hun senere, for å fortsette å få pult på henne og hatt henne som selskapsdame til hun innså realiteten og brøt kontakten. Ts forteller også at de har vært mye frem og tilbake og det tyder på at dette har vært et tema lenge hvor hun har trekt seg unna fordi han ikke vil noe seriøst, men han har snakket hun tilbake igjen og gitt uttrykk for at han egentlig vil noe seriøst uten å ville det - med henne. 

Anonymkode: dffde...40e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begriper ikke at dere menn ikke ser problemet med å oppføre seg sånn. Han fyren der har indirekte sagt til ts i ett år: DU ER IKKE BRA NOK. Hvordan tror dere det føles og hva tror dere det gjør med folk? Vel, kan man klandre kvinner for å la seg behandle så dårlig og være så forbasket naive i stedet for å be idioter som ikke vil noe som helst dra til helvete med én gang de lukter lunta fremfor å kaste bort tid og håpe på noe som aldri skjer. Men det krever også en god porsjon kynisme og kulde fra disse mennenes side å behandle mennesker så dårlig og respektløst. Antagelig ble ts aldri vurdert seriøst på noe tidspunkt, og han mener vel at han ikke kan klandres for noe som helst fordi ts var jo bare "såååå heldig" som fikk smuler fra han ett år. 

Anonymkode: a67ee...0a9


Dette! 

Føler deg godt ts, men husk på dette til fremtiden! DU ER BRA NOK, de som ikke vil låse seg til deg eller ser noe seriøst i deg er de som ikke er bra nok for DEG og da skal du ikke kaste bort tid og følelser på de! En mann som er seriøs og som fortjener deg vil føle seg glad og heldig som får date deg og vil ha deg som kjæresten hans raskt sånn at han ikke går glipp av en dame som deg før noen andre menn snapper deg opp <3 Det er sånn det skal være, du skal ikke være noens pauseunderholdning! 

Anonymkode: dffde...40e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Du avslutta. Han ble i lag med ei dame fem måneder senere.

Jeg ser ikke problemet?

Ikke jeg heller. Og at han ikke var klar for forhold  men nå har ny dame betyr at han ikke var klar for forhold med DEG. Du sier selv det var mye fram og tilbake og da regner jeg med du lagde mye drama og krangling. Da ble han sikkert usikker på om dere hadde en fremtid. At han har møtt en annen som han matchet med instantly har verken du noe med å gjøre eller ingen grunn til å være sur. Du dumpa han og han fant ny dame. Her er ikke han noe skurk. Du er bare skuffa over at det ikke var deg han ville ha

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han offisielt i et forhold? Eller er det bare noe han sier til deg?

Anonymkode: 61028...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begriper ikke at dere menn ikke ser problemet med å oppføre seg sånn. Han fyren der har indirekte sagt til ts i ett år: DU ER IKKE BRA NOK. Hvordan tror dere det føles og hva tror dere det gjør med folk? Vel, kan man klandre kvinner for å la seg behandle så dårlig og være så forbasket naive i stedet for å be idioter som ikke vil noe som helst dra til helvete med én gang de lukter lunta fremfor å kaste bort tid og håpe på noe som aldri skjer. Men det krever også en god porsjon kynisme og kulde fra disse mennenes side å behandle mennesker så dårlig og respektløst. Antagelig ble ts aldri vurdert seriøst på noe tidspunkt, og han mener vel at han ikke kan klandres for noe som helst fordi ts var jo bare "såååå heldig" som fikk smuler fra han ett år. 

Anonymkode: a67ee...0a9

er da søren ikke bare menn som holder på slik vel! 

Jeg har selv gjort det mot noen jeg har hatt en relasjon der følelsene har vært sterkere fra hans side enn min. 

k35

Anonymkode: f778f...864

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er da søren ikke bare menn som holder på slik vel! 

Jeg har selv gjort det mot noen jeg har hatt en relasjon der følelsene har vært sterkere fra hans side enn min. 

k35

Anonymkode: f778f...864

Gratulerer til deg, for å være like kjip som mange menn? Men for all del: bra noen av dem fikk smake sin egen medisin. Kreds for det. 

Anonymkode: a67ee...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...