Gå til innhold

Hvorfor liker kvinner bare kjekke badboys med mye penger?


Gjest oleolsen

Anbefalte innlegg

3 hours ago, AnonymBruker said:

Akkurat det gjelder vel kvinner og. Kanskje mannehatere og kvinnehatere burde finne sammen? Og la oss andre være i fred? 

Selvsagt er det lov å være kvinnekritisk. Det er overalt på KG og andre nettfora og vært det i evig lang tid

Anonymkode: 46694...f40

Jeg snakker ikke om nett. 

Jeg mener å snakke om slike ting face to face.

Det er en grunn til at kvinner hele tiden sier at de ikke kjenner noen med disse kvinnekritiske holdningen. Eller bitre holdninger. 

Det er fordi de aldri ytrer de. 

Anonymkode: db09d...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han viste seg å være akkurat sånn som deg; full av bitterhet og hersketeknikker.

Anonymkode: 46694...f40

Du møtte en fyr med en utstråling du ikke klarte å motstå. Så da fikk den snille typen din bare bli dumpet til fordel for han som var bitter og full av hersketeknikker. Ikke noen bitterhet fra min side, ikke meg du dumpet. Jeg synes bare det er koselig at du nå sitter der full av irritasjon og bitterhet over at du gjorde noe så dumt! Men som sagt, du kunne ikke noe for det, tror jeg. Jeg tror det er en del av hormonene, en del av personligheten din. Alt for mange kvinner som går i samme felle som deg til at det er tilfeldig. 

Anonymkode: 5ea2f...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke bedre selv som opererer med begrepet "liga". 

Hilsen en som kan kalle seg "alfa", ifølge denne tråden.

Anonymkode: 4623b...f06

Hva skulle jeg brukt da? Jeg brukte det ordet fordi han jeg snakket med brukte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du møtte en fyr med en utstråling du ikke klarte å motstå. Så da fikk den snille typen din bare bli dumpet til fordel for han som var bitter og full av hersketeknikker. Ikke noen bitterhet fra min side, ikke meg du dumpet. Jeg synes bare det er koselig at du nå sitter der full av irritasjon og bitterhet over at du gjorde noe så dumt! Men som sagt, du kunne ikke noe for det, tror jeg. Jeg tror det er en del av hormonene, en del av personligheten din. Alt for mange kvinner som går i samme felle som deg til at det er tilfeldig. 

Anonymkode: 5ea2f...c13

Nei. Du tar simpelthen feil.

Anonymkode: 46694...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...