Gå til innhold

Redken og Sebastian - priser


Belba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disse to seriene er blant de dyreste på det norske markedet; shampoene ligger i klassen 200+, kurene til Sebastian koster vel 350, stylingen til Sebastian koster fra 230-240 og opp til 400.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to seriene er blant de dyreste på det norske markedet; shampoene ligger i klassen 200+' date=' kurene til Sebastian koster vel 350, stylingen til Sebastian koster fra 230-240 og opp til 400.[/quote']

Jeg synes det er OK priser dersom jeg får resultater.

Hvor får jeg kjøpt det?

Har du (eller andre) noe dere vil anbefale (merke/serie etc.)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg DIGGER Sebastian, spesielt stylingen. Redken har gode shampoer. Men det kommer an på hva du vil oppnå...

Redken får du billig (nesten halv pris i forhold til frisøren) hos lookfantastic.com. Sebastian er så vanvittig overpriset her i Norge, at jeg bestiller stort sett fra USA, der det er latterlig billig. Jeg bestiller hos healthandbeautydepot.com. Bestiller kanskje to ting, og så kommer portoen i tillegg, med 22 USD. Allikevel sparer jeg stort sett 50% eller mer.

Hvis du lurer på noe spesielt, kan du jo spørre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Jeg har langt hår, med tynne hårstrå, og jeg har angst for å få flatt hår. Jeg må derfor ha en shampo som faktisk pleier håret, og ikke bare vasker det rent (dersom det er mulig). Jeg bruker shampo kjøpt hos frisør nå, men den er ikke så god at den ikke med fordel kan byttes ut.

Jeg vil ha sunt, sterkt og blankt hår. Har ikke så mye kunnskap om forskjeller på¨hårprodukter igrunnen - hva man kan forvente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volumshampoen/balsamen til Sebastian (den som heter Volume Boost, i Shaper-serien) er skikkelig god, og håret blir mykt og blankt uten at det blir tungt. Den gir såpass næring at jeg kunne bruke den også da jeg hadde striper. Begge lukter godt, og balsamen kan også brukes uten å skylles ut.

Alternativ: Redken Clear Moisture. Sålenge håret ditt ikke er særlig slitt eller behandlet, eller veldig grovt/tørt. er denne perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...