Gå til innhold

Your mind AS


MalloryK

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, bjelle bjelle skrev:

Smart å legge ut det rett etter tiggeinnlegget.

Det er vel bare ett av veldig mange dumme valg hun har gjort. Men er det ingen av dere som lurer på hvordan hun har blitt som hun har blitt? Uheldige omstendigheter, dumme valg og uflaks kan ta knekken på noen og enhver. Mye kunne nok ha vært annerledes dersom ulykken i 2008 aldri hadde hendt. 

Sitat

 

Trine ble i april 2008 påkjørt bakfra i Alta sentrum og har siden slitt med sterke smerter i nakken.

- Jeg har fått beskjed om at jeg trolig aldri vil kunne jobbe igjen. Heller ikke skole er innenfor rekkevidde. Alle mine drømmer er knust. Det er en tøff beskjed å få når man så vidt har rundet 20 år, sier Trine som i dag er 24.

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke hun en ganske rik pappa som hjalp til økonomisk? Har han snurpet sammen pengesekken nå?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Nasse Nøff ❤ said:

https://imgur.com/a/kkEbTf2 tigger om penger også flasher hun penger. Forstå det den som vil. 

Og neste bilde på instastory skrev hun noe  ala "hva synes dere jeg skal shoppe for pengene idag?" mens det på Joachim sin insta var flashing av merkeklær med teksten "kun det beste er godt nok". 

Kun mitt inntrykk, men om disse kutter ned på redbull, dyr alkohol, sigg og tulleinnkjøp kan de nok unngå å måtte selge leiligheten. 

Og eier ikke de eiendom i Tyrkia? 

Endret av Superblomst
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superblomst skrev:

Og neste bilde på instastory skrev hun noe  ala "hva synes dere jeg skal shoppe for pengene idag?" mens det på Joachim sin insta var flashing av merkeklær med teksten "kun det beste er godt nok". 

Kun mitt inntrykk, men om disse kutter ned på redbull, dyr alkohol, sigg og tulleinnkjøp kan de nok unngå å måtte selge leiligheten. 

Og eier ikke de eiendom i Tyrkia? 

Luksusfellen next... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DianaV skrev:

Luksusfellen next... 

Den episoden hadde ikke jeg gått glipp av 😁

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har meldt seg inn i gruppa for å se hva som postes der? NAV har interesse i hvor mye hun faktisk skaffer seg skattefritt mens hun krever sosialstønad. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2019 den 18.29, Nimorna skrev:

Det kan være lånte penger for at vi vet. Har hun ikke vært uten inntekt i 3 måneder? Det er vel derfor hun er så desperat etter penger at hun tilbyr sexvideoer og -bilder mot betaling.

Jeg vil tro bilde av ei full lommebok er ønsketenkning og fasadebygging mer enn noe annet.

 

Jeg skjønner ikke hvor pengene kan komme fra, for de gangene de flasher penger har de reist til Oslo tidlig om morgenen og lagt ut på IG-story jevnt utover dagen at de er rundt omkring i byen. De skriver de er på møter men dokumenterer ikke dette i bilder. På vei hjem fra Oslo, gjerne sent på kvelden, flasher de dagens inntekt som på Imguren vist over.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2019 den 17.01, Miss.Wildfox skrev:

Jeg skjønner ikke hvor pengene kan komme fra, for de gangene de flasher penger har de reist til Oslo tidlig om morgenen og lagt ut på IG-story jevnt utover dagen at de er rundt omkring i byen. De skriver de er på møter men dokumenterer ikke dette i bilder. På vei hjem fra Oslo, gjerne sent på kvelden, flasher de dagens inntekt som på Imguren vist over.. 

Man kan begynne å lure på hva slags møter det er, cash in hand..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TheTeen skrev:

Man kan begynne å lure på hva slags møter det er, cash in hand..

Altså, såg på ei fb-gruppe at nokon hadde tatt screenshot av snapchatten hennes, der ho skriv:
"Noen som vil kjøpe live sex? 5000 pr person max 7 personer 😊"

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Amantheia skrev:

Altså, såg på ei fb-gruppe at nokon hadde tatt screenshot av snapchatten hennes, der ho skriv:
"Noen som vil kjøpe live sex? 5000 pr person max 7 personer 😊"

Altså, hva skal man si?

Aner ikke, men hun trenger virkelig en verge nå :sjokkert:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en rusa person som trenger penger. Det hun gjør er ikke noe nytt, men det er forferdelig synd at det blir gjort, og attpåtil i full offentlighet. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, DianaV said:

Hun er en rusa person som trenger penger.

Som skyldes medisiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, bjelle bjelle skrev:

Som skyldes medisiner?

Det kan man ikke vite sikkert, men hun har vært i en bilulykke hvor hun ble skadet, så det er nærliggende å tenke det er medisiner. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, selger de sex-videoer? Og jeg trodde de hadde slått opp? Hvem er da andreparten (for å si det på en fin måte) i dette her?

Er de kun aktive på snap eller poster de på fb?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.7.2019 den 16.46, Finnwife skrev:

Noen som har meldt seg inn i gruppa for å se hva som postes der? NAV har interesse i hvor mye hun faktisk skaffer seg skattefritt mens hun krever sosialstønad. 

Jeg tror ikke NAV kommer til å bruke den inntekten mot henne. Jeg tror det tvert imot kan tale til hennes fordel at de dokumenterer hvor ille det står til og hvor desperat de er etter penger. 

---

Nå blir det vill spekulering her, så dere får bare ha meg unnskyldt. Men jeg kom til å tenke på noe jeg leste for lenge siden, og som jeg tenker kanskje kan være litt relevant.

Jeg har tidligere lest at noen av de som tjener penger på uortodokse måter, underbevisst ser på pengene som "skitne", og faktisk legger opp til et høyt forbruk for å bli kvitt pengene og alle de vonde minnene som følger med. Det høye forbruket er i sin tur avhengighetsskapende, og så er det på'n igjen for å skaffe mer penger, som de igjen gjør sitt beste for å kvitte seg med. Kombinert med faktorer som alkohol, depresjon, medikamenter/narkotika, dårlig miljø o.l. blir det hele til en livsførsel som det er nærmest umulig å komme seg ut av uten hjelp. Jeg husker ikke om det var en undersøklese, artikkel, intervju med tidligere prostituerte eller noe helt annet, men jeg kan forstå tankegangen.

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAV bryr seg ikke hvor pengene kommer fra, har du penger, skal du ikke få sosialstønad. Det er fellesskapets penger, og skal til de uten noe annet av midler. Men det er lurt å ha mest mulig cash, som ikke kommer innom kontoen.. kunne ikke tenke meg 2 stk som har mindre rett på penger fra NAV enn disse..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Finnwife skrev (På 1.7.2019 den 16.46):

Noen som har meldt seg inn i gruppa for å se hva som postes der? NAV har interesse i hvor mye hun faktisk skaffer seg skattefritt mens hun krever sosialstønad. 

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...