Gå til innhold

Your mind AS


MalloryK

Anbefalte innlegg

Nokon som veit om dei meiner "stripper" og ikkje "striper" på den nye nettsida? :vetikke: Det plager meg skikkelig at eg ikkje veit kva dei meiner. 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 6/17/2019 at 12:35 AM, MalloryK said:

Så, ble sex-akten sendt live,var det noen som ville se på det?

Kan jeg ikke tenke meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Uføre, hun?! seriøst?! Håper for guds skyld at NAV googler henne. Nå ble jeg mektig provosert her jeg sitter. Det er pokker meg ikke ofte at jeg legger meg oppi andres ufør-situasjon, men den her provoserer. For hun der har svært mye arbeidsevne, så lenge hun slutter på å dope seg ned på piller så kan hun jobbe. 

Håper ingen sender hun penger, for får du ikke sosialstønad så har du penger. "Flør solt bolig" mener hun at de ikke betaler før hun selger bolig? For det stemmer jo ikke, ikke når det er snakk om såpass kort periode som under ventetid på søknad, NAV er kanskje urimelig mange ganger, men så urimelige er de faktisk ikke. 

Og hvilken gruppe er det? My mind as finner jeg ikke...

Ikke batnjeg mener noen bør sende de penger. Men så urimelig er faktisk nav i mange tilfeller. Ta en tur innom aksjonsgruppa for aap endringer på Facebook så finne du flere historier der folk har måttet selge hus/leiligheten pga nye aap regler.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Uføre, hun?! seriøst?! Håper for guds skyld at NAV googler henne. Nå ble jeg mektig provosert her jeg sitter. Det er pokker meg ikke ofte at jeg legger meg oppi andres ufør-situasjon, men den her provoserer. For hun der har svært mye arbeidsevne, så lenge hun slutter på å dope seg ned på piller så kan hun jobbe. 
 

Det er vel ikke ofte jeg faktisk forsvarer disse folkene, men jeg tenker faktisk at uførerygd kan være på sin plass. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Menchit skrev (På 24.6.2019 den 12.05):

Ikke batnjeg mener noen bør sende de penger. Men så urimelig er faktisk nav i mange tilfeller. Ta en tur innom aksjonsgruppa for aap endringer på Facebook så finne du flere historier der folk har måttet selge hus/leiligheten pga nye aap regler.

 

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Uføre, hun?! seriøst?! Håper for guds skyld at NAV googler henne. Nå ble jeg mektig provosert her jeg sitter. Det er pokker meg ikke ofte at jeg legger meg oppi andres ufør-situasjon, men den her provoserer. For hun der har svært mye arbeidsevne, så lenge hun slutter på å dope seg ned på piller så kan hun jobbe. 

Håper ingen sender hun penger, for får du ikke sosialstønad så har du penger. "Flør solt bolig" mener hun at de ikke betaler før hun selger bolig? For det stemmer jo ikke, ikke når det er snakk om såpass kort periode som under ventetid på søknad, NAV er kanskje urimelig mange ganger, men så urimelige er de faktisk ikke. 

Og hvilken gruppe er det? My mind as finner jeg ikke...

Dama kan knapt skrive og eier ikke sosiale antenner... jeg ser ikke helt for meg hva slags jobb hun skulle greie. Hvem ville ansatt en som holder på sånn som henne, som legger ut videoer av seg selv mens hun har sex, og skal holde "kurs" i ting hun ikke har snøring på what so ever?? Bare det at hun selv ikke skjønner at hun ikke har peiling på det hun hevder hun skal holde kurs i, sier jo sitt. Så lite vet hun..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg vet at NAV er urimelig på mye, blant annet krav om at foreldre må bruke barns sparepenger, konfirmasjonspenger, dåpspenger osv og mye mer. Men å selge bolig under søknadsprosessen, så urimelige er de ikke. Det er forskjell på å leve på sosialstønad i mange år og det å få det i en liten periode mens NAV behandler søknaden. Når man selger bolig for å leie, så er det jo for at de flere hundre tusen kronene og også millionene man får for bolig, skal brukes på livsopphold. Men som sagt, stor forskjell på å leve på sosialen og det å få det i en kort periode.  

Jo, de gjør faktisk det. Er minst to veldig aktive i den gruppa som har måttet solgt bolig.

Det hjelper ikke at du påstår motsatt. Å be foreldrene bruke barnas penger er i strid med loven. Akkurat dette diskuteres nå i aksjonsgruppa. 

Du kan jo ta deg en tur innom gruppa i det minste dersom du fortsatt skal påstå jeg tar feil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Menchit skrev (På 24.6.2019 den 12.31):

Jo, de gjør faktisk det. Er minst to veldig aktive i den gruppa som har måttet solgt bolig.

Det hjelper ikke at du påstår motsatt. Å be foreldrene bruke barnas penger er i strid med loven. Akkurat dette diskuteres nå i aksjonsgruppa. 

Du kan jo ta deg en tur innom gruppa i det minste dersom du fortsatt skal påstå jeg tar feil. 

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå NAV finne ut hvorvidt hun kvalifierer for uføretrygd eller ei. Dama har nok problemer i bøtter og spann, og å hakke på henne fordi hun bruker mye medisiner gagner ingen.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Million said:

Dama kan knapt skrive og eier ikke sosiale antenner... jeg ser ikke helt for meg hva slags jobb hun skulle greie.

Lagerjobb?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun alltid hatt aap i disse tidene? Jeg tør knapt nok gå utenfor huset pga Nav er så strenge.
Jeg sover i 16 timer i døgnet og tilbringer resten av tiden i sengen. Og så skal hun få ufør??

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, bjelle bjelle skrev:

Lagerjobb?

Jeg har vanskelig for å se for meg henne greie å gjennomføre et intervju på en slik måte at noen arbeidsgiver tenker at "Yesss, denne dama vil vi ha ansatt her!"

Jeg tror hun hadde gått og tatt seg røykepause hvert tjuende minutt på en lagerjobb, og fått sparken for skulk før måneden var omme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

https://imgur.com/a/kkEbTf2 tigger om penger også flasher hun penger. Forstå det den som vil. 

Det kan være lånte penger for at vi vet. Har hun ikke vært uten inntekt i 3 måneder? Det er vel derfor hun er så desperat etter penger at hun tilbyr sexvideoer og -bilder mot betaling.

Jeg vil tro bilde av ei full lommebok er ønsketenkning og fasadebygging mer enn noe annet.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Nimorna said:

Det kan være lånte penger for at vi vet. Har hun ikke vært uten inntekt i 3 måneder? Det er vel derfor hun er så desperat etter penger at hun tilbyr sexvideoer og -bilder mot betaling.

Jeg vil tro bilde av ei full lommebok er ønsketenkning og fasadebygging mer enn noe annet.

 

Smart å legge ut det rett etter tiggeinnlegget.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
bjelle bjelle skrev (På 24.6.2019 den 18.45):

Smart å legge ut det rett etter tiggeinnlegget.

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...