Gå til innhold

Your mind AS


MalloryK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
On 5/4/2019 at 11:02 PM, Justsaying said:

Just...wow! Dette var jo spesielt. 

Hva var spesielt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker100 skrev:

Hva jobbet faren til Trine med da? 

Eier flere entreprenørselskaper. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Nå har de seriøst gått for langt! På snap så reklamerer de nå for live sexshow i kveld klokken 22.00 for 10.000 kr! Det er ikke så mange plasser ifølge hun selv men hvor mange sier hun ikke noe om. Det er for å se på at de to har sex og hun kan gledelig informere at sexleketøy er med også.... er det mulig å synke så lavt for penger. 😱

😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, bjelle bjelle skrev:

Hva har skjedd? Både Facebook-siden og nettsidene er borte.

Er vel ikkje lov med sex-salg på facebook, så kan hende sida har blitt stengd. Nettsida veit eg ikkje noko om.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Nå har de seriøst gått for langt! På snap så reklamerer de nå for live sexshow i kveld klokken 22.00 for 10.000 kr! Det er ikke så mange plasser ifølge hun selv men hvor mange sier hun ikke noe om. Det er for å se på at de to har sex og hun kan gledelig informere at sexleketøy er med også.... er det mulig å synke så lavt for penger. 😱

Er det lov??? 😮 🙈😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at så mange kødder med de, og de skjønner ikke at folk ikke mener de de sier. De tror faktisk at de har blodfans der ute. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2019 den 16.34, Honey Dew skrev:

Er det Pristilsynet en skal kontakte for slike ting, eller er det en annen instans? Det hadde hvertfall vært på sin plass å sende dem en melding.

MEN HVA I ALLE DAGER ER DETTE DA????:sjokkert:

https://www.onlinebilder.shop/?fbclid=IwAR0QXY_3XPznksMns1njWn7Y53kw328Le-k329FVeP4C13YT70nhpXmDh6A

Jeg vet ikke 😂 

Når man trodde man hadde sett det meste, så kommer man rundt neste sving, og bare: :hakeslepp:

Ja, de er gamle nok osv, men det burde virkelig være en eller annen slags lov som forbyr mennesker som har barn mot å oppføre seg slik på internett?? Barn burde beskyttes, og ikke være rettsløse når mor og far ikke evner å tenke konsekvenser..ja de er fratatt omsorgen..men folk vet jo hvem barnets foreldre er. Herregud, er det mulig??

Trist sak. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke Snap, men hvordan betaler man der da? Er det noe VIP greier? Og nei, jeg skal ikke betale! Bare lurer på hvordan pengene blir sendt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny idè - "utleie av personer"

https://www.striper.online/

Her kan du, for den nette sum av kr 2500,- bli promotert 1 gang pr. dag i 5 dager over sosiale medier hos han sjøl. Hvis jeg har forstått det riktig, vil promoteringen skaffe deg følgere på instagram. (Det er ikke alltid like lett å forstå hva de selger)

Vin-vinn der altså. Røverkjøp! :bolledeig:

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, vintage skrev:

Ny idè - "utleie av personer"

https://www.striper.online/

Her kan du, for den nette sum av kr 2500,- bli promotert 1 gang pr. dag i 5 dager over sosiale medier hos han sjøl. Hvis jeg har forstått det riktig, vil promoteringen skaffe deg følgere på instagram. (Det er ikke alltid like lett å forstå hva de selger)

Vin-vinn der altså. Røverkjøp! :bolledeig:

 

"WE WORK WITH BEAT MAKING, LETTING PEOPLE OUT FOR VARIOUS EVENTS AND OTHER ASSIGNMENTS."

 

Jobber altså med å slippe ut folk til ulike events og andre oppgaver :icon_lol:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt merkelig det der. 

Ser Tina T. nå tittulerer seg som eiendomsspekulant på IG. I tillegg til alt det andre hun er da, beat maker, låtskriver und zu weiter. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...