Honey Dew Skrevet 2. august 2018 #321 Del Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, lizziea skrev: Man får kjøpt alkohol på butikken i Marokko, de har det i en egen lukket butikk i butikken. Og den hvite er en god øl 🙂 Da har jeg lært noe nytt i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. august 2018 #322 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 6. august 2018 #323 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) På 7.8.2018 den 1.13, Nasse Nøff ❤ skrev: Noen som har sett de nye snappene??. Håper for hennes skyld at leppene vil gå ned drastisk, type minst 80%. For det der var ille. . Endret 13. desember 2018 av Berga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. august 2018 #324 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) Berga skrev (På 7.8.2018 den 1.35): Er det ikke bare tull? Man kan lage sånne ved å suge ut luft fra en slags hylse eller flaske ... For det der så mest ut som vepsestikk. Tipper det er en spøk. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 6. august 2018 #325 Del Skrevet 6. august 2018 Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev: Håper for guds skyld at det er det.. men hun var jo å tok botox også. Det var for dramatisk til å være sant, hvem kan fylle på så ekstremt mye på en gang uten å sprekke? Hun hadde jo ikke lepper i det hele tatt i går, og nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. august 2018 #326 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) Berga skrev (På 7.8.2018 den 1.38): Det var for dramatisk til å være sant, hvem kan fylle på så ekstremt mye på en gang uten å sprekke? Hun hadde jo ikke lepper i det hele tatt i går, og nå ... Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 6. august 2018 #327 Del Skrevet 6. august 2018 7 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Har ikke tatt det selv, men vet at de kan hovne opp.. men så mye? Sykt Det ser smertefullt ut 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 7. august 2018 #328 Del Skrevet 7. august 2018 Holy Duck! Det kan ikke være mulig. Hvilket land er de i? Kanskje de bruker sement 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 7. august 2018 #329 Del Skrevet 7. august 2018 Marokko. Det er nok hevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 7. august 2018 #330 Del Skrevet 7. august 2018 Jeg trodde det var et nytt snap-filter! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cppdude Skrevet 7. august 2018 #331 Del Skrevet 7. august 2018 (endret) Tipper de har røket seg opp til stratosfæren, dersom de er i Marokko. Er tilnærmet umulig å bevege seg der som turist, uten å bli tilbudt potent hasj; Og aldri i livet at disse to takker nei til slikt. Ja, folk kan si hva de vil om denne duoen, men sannheten er jo at de lever livet på direktesending - dog godt bedøvet - mens vi bønder må møte på jobb fem dager i uken. Og skal jeg være helt dønn ærlig, så hadde jeg heller brukt penger på disse to, framfor noen annen Norsk "influencer". Det er sjelden kost å få så usminket dose av virkeligheten på Norsk TV. Bare tenk dere hvordan kvaliteten hadde vært dersom de hadde operert med samme budsjett som f.eks Fotballfruen. Tror vi må få i gang en kickstarter ASAP. Diamonds in the rough. Endret 7. august 2018 av cppdude 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 7. august 2018 #332 Del Skrevet 7. august 2018 Hovnet opp like mye på meg første gangen jeg tok fillers, tror det er ganske vanlig! Forskjellen er vel at andre holder seg inne og ikke deler hvor jævlig det ser ut det første døgnet.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. august 2018 #333 Del Skrevet 7. august 2018 Noen som har imgur-link til disse leppene? For oss som ikke har snap 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 7. august 2018 #334 Del Skrevet 7. august 2018 9 minutter siden, Honey Dew skrev: Noen som har imgur-link til disse leppene? For oss som ikke har snap Kan prøve, aldri gjort det før🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 7. august 2018 #335 Del Skrevet 7. august 2018 15 minutter siden, Honey Dew skrev: Noen som har imgur-link til disse leppene? For oss som ikke har snap https://imgur.com/gallery/pTX21Qv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2018 #336 Del Skrevet 7. august 2018 53 minutter siden, Den røde fare skrev: https://imgur.com/gallery/pTX21Qv Å herregud!!!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 7. august 2018 #337 Del Skrevet 7. august 2018 55 minutter siden, Den røde fare skrev: https://imgur.com/gallery/pTX21Qv Huff det så ikke bra ut. Blir kanskje bedre når hevelsene får gått ned litt. Men i mellomtiden så må det jo gjøre forferdelig vondt. Men det heter jo at man skal lide for skjønnheten, så... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 7. august 2018 #338 Del Skrevet 7. august 2018 1 time siden, Den røde fare skrev: https://imgur.com/gallery/pTX21Qv Håper det bare er hevelsen som gjør at de ser så ille ut Du har fått noen kommentarer inne på imgur ser jeg 🙊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 7. august 2018 #339 Del Skrevet 7. august 2018 Akkurat nå, Hjarte skrev: Håper det bare er hevelsen som gjør at de ser så ille ut Du har fått noen kommentarer inne på imgur ser jeg 🙊 Håper det jeg og🙈 Nesten tøft gjort å gjøre slikt i utlandet, mange som gjør det billig uten å ha peiling, håper ikke det er slik dette tilfellet! Auda, for noen kommentarer🙈😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. august 2018 #340 Del Skrevet 7. august 2018 1 time siden, Den røde fare skrev: https://imgur.com/gallery/pTX21Qv Oi.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå