Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ser dere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På facebook siden de sin. Live sending.

• Liker 3
Skrevet

E nu godt med bøddddveiser...

• Liker 9
Skrevet

Hahahah, fantastisk at dei sit i sånn ein halv time og speler den same sangen på repeat, og blir sur når nokon ler av dei eller kjem med kritikk, til tross for at "all kritikk er god kritikk". 

Er det nokon som klarar å høyre teksten? Har kun fått med meg "dance dance dance dance move" og "I wanna dance on the f***ing floor". 

• Liker 3
Skrevet

Det her er jo.. Jeg vet ikke.. Jeg har faktisk ikke ord. De burde virkelig blitt vernet mot seg selv. 

Jeg prøver å overbevise mannen her vi sitter at det ikke er kødd. Han har hele tiden tross det var parodier 😂😂😂

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, Amantheia skrev:

Hahahah, fantastisk at dei sit i sånn ein halv time og speler den same sangen på repeat, og blir sur når nokon ler av dei eller kjem med kritikk, til tross for at "all kritikk er god kritikk". 

Er det nokon som klarar å høyre teksten? Har kun fått med meg "dance dance dance dance move" og "I wanna dance on the f***ing floor". 

De driver å spiller den enda, på live... 😂😂😂

Joakim sitter i bakgrunnen og ser litt smålei ut😆🤣

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Edie, adm.

Skrevet

Men hva driver disse folka med? Nettsiden finnes jo ikke informativ. Er det et seriøst foretak? Noen som vet? 🤔

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, lunalee skrev:

Men hva driver disse folka med? Nettsiden finnes jo ikke informativ. Er det et seriøst foretak? Noen som vet? 🤔

Det er sikkert seriøst ment fra deres side, men jeg tror ikke det er så mange andre som tar dem seriøst.

• Liker 9
Skrevet (endret)
På 22.7.2018 den 0.49, Ingefær85 skrev:

Det her er jo.. Jeg vet ikke.. Jeg har faktisk ikke ord. De burde virkelig blitt vernet mot seg selv. 

Jeg prøver å overbevise mannen her vi sitter at det ikke er kødd. Han har hele tiden tross det var parodier 😂😂😂

Samboeren min nekter også å tro at de ikke kødder 😛 Han var overbevist om at det måtte være tidenes lengste og mest gjennomførte spøk. 

De T-skjortene hvor teksten går over i grafikken under er jo det beste!

Ryddet for innhold med opphavsret. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 7
Skrevet

Ser gjennom gårsdagen livesending med musikken deres. Hvorfor svarer de så frekt på spøsmålene fra seerne? En som spurte om hvilke diskotek sangen skulle spilles i og svaret fra dem var, "det skal dere bare drite i"

• Liker 7
Skrevet

Eller noen som hadde meldt seg på motivasjonskurs og fikk til svar: det kan du bare glemme.

Tar de penger for disse kursene som ikke blir gjenomført?

• Liker 7
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett.

Edie, adm.

Skrevet

Hørte smakebit på denne «musikken» på snap nå... Altså, wow..!! :overrasket: 

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, Malum skrev:

Hørte smakebit på denne «musikken» på snap nå... Altså, wow..!! :overrasket: 

Jeg dør!! Haha!!!! Litt fake cardi-b på umotivert nordnorsk! Kjæresten min har lenge ledd av meg fordi jeg leser blogger, men han har yourmind som favoritt😂

• Liker 10
Skrevet
10 minutter siden, Takida skrev:

Jeg dør!! Haha!!!! Litt fake cardi-b på umotivert nordnorsk! Kjæresten min har lenge ledd av meg fordi jeg leser blogger, men han har yourmind som favoritt😂

Samboeren min har også oppdaga underholdningsverdien 😜 Huff, tragisk men komisk... klarer ikke å la være å følge med 🙈

Skrevet

Noen som kan legge ut en link til melodien for oss som ikke har snapchat?

• Liker 1
Skrevet

Personen som ber dem starte opp på youtube har jo faktisk et poeng, tror jeg? De kommer til å få en del seere og følgere, så de vil nok få en del lommepenger i form av reklameinntekter? Eller?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...