Spesialpedagog1 Skrevet 31. juli 2018 #301 Del Skrevet 31. juli 2018 (endret) På 29.7.2018 den 20.11, Berga skrev: Oi, hun liker visst å være i media! https://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article6586867.ece https://www.seher.no/kjendis/skal-vi-bare-fokusere-pa-kiloene/64462346 https://www.nordlys.no/nyheter/trine-26-satt-i-avhor-i-fire-timer-da-hun-kom-ut-ventet-en-regning-pa-3-200-kroner/s/1-79-7553171 Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm. Er dette den samme eks-typen som de prøvde å anonymisere i you tube-videoen? -Forståelse for om dette blir moderert vekk... Endret 31. juli 2018 av Spesialpedagog1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 31. juli 2018 #302 Del Skrevet 31. juli 2018 2 timer siden, Spesialpedagog1 skrev: Er dette den samme eks-typen som de prøvde å anonymisere i you tube-videoen? -Forståelse for om dette blir moderert vekk... Ja. «Anonymisert» 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 31. juli 2018 #303 Del Skrevet 31. juli 2018 5 timer siden, Spesialpedagog1 skrev: Paret har i videoer på you tube vært åpen om at de går på tabletter når de f.eks. har en dårlig dag. Ut i fra medisinsk kjennskap vet jeg at noen beroligende tabletter gir skjevhet i munn/kjeve. https://sml.snl.no/dyskinesi Hvis dere har sett (det fantastiske) Nrk Programmet "Stemmene i hodet" kan dere gjenkjenne den samme bivirkningen hos noen av deltakerne som går på antipsykotika. Som det står i linken ovenfor, finnes det flere medikamenter som gir den samme bivirkningen med slapp kjeve. I livesendingen på fb for to dager siden sier hun at hun har drukket et par pils. Og det kan godt tenkes, -et par pils vil forsterke virkningen av den type medikamenter de har sagt at de går på i videoer på You Tube. Det som er trist med det hele er at det virker som at de har medisinert bort egen dømmekraft/selvinnsikt og kritikk/konsekvenstenkning. Jeg synes oppriktig synd i disse menneskene. De aner ikke hva de gjør i øyeblikkene fremover. Det er ingen barn involvert (omsorgsrett), så da er det vel vanskelig for oss å varsle noen. Dette er helt tragisk og det forteller meg noe om at internett er utrolig "farlig" for både liten og stor. Så synd. Nå angrer jeg på at jeg har ledd av direktesendinger på FB og deltatt i diskusjonen her. De er tydeligvis ikke i stand til å ta vare på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 31. juli 2018 #304 Del Skrevet 31. juli 2018 Det er et ganske annet tempo på snakketøyet her https://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article6586867.ece 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 31. juli 2018 #305 Del Skrevet 31. juli 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 31. juli 2018 #306 Del Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, Sandin skrev: Det er et ganske annet tempo på snakketøyet her https://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article6586867.ece Det er jo som natt og dag. Her har hun ikke den monotone måten å prate på som hun har nå og hun ser mye mer våken ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caelyn Skrevet 31. juli 2018 #307 Del Skrevet 31. juli 2018 NY LIVESENDING NÅ! De skal presentere sangen sin eller noe og sitter i studio. Venter på at flere skal komme på så de skal vise fram. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 31. juli 2018 #308 Del Skrevet 31. juli 2018 Omg teksten! "What are you doing now? I'm sitting in a studio now. ???????? Sing sing sing. You are also a gold digger. Why?" 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. juli 2018 #309 Del Skrevet 31. juli 2018 12 minutter siden, Amantheia skrev: Omg teksten! "What are you doing now? I'm sitting in a studio now. ???????? Sing sing sing. You are also a gold digger. Why?" Det er jo ingen sammenheng i den teksten. De har bare plukket ned vilkårlige ord og satt dem sammen til en setning 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 31. juli 2018 #310 Del Skrevet 31. juli 2018 (endret) Honey Dew skrev (På 31.7.2018 den 16.11): Det er jo ingen sammenheng i den teksten. De har bare plukket ned vilkårlige ord og satt dem sammen til en setning Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 2. august 2018 #311 Del Skrevet 2. august 2018 LIve sending på FB nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. august 2018 #312 Del Skrevet 2. august 2018 Det ser ikke ut som om de i studioet har så lyst å være med på livesending 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. august 2018 #313 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) - Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. august 2018 #314 Del Skrevet 2. august 2018 Og der forsvant de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. august 2018 #315 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. august 2018 #316 Del Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev: Er det bare meg eller de to aldri edru? De drikker jo konstant. Ikke rart de blir helt sløve og fjerne, når de kombinerer piller og alkohol på den måten. Trist å se på hvor ødelagt de er. Lever i sin egen lille verden. Jeg vet ikke om det selges alkohol på butikkene i Marokko. Hun drikker et eller annet med arabisk skrift på,så jeg antar at det er brus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. august 2018 #317 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) Honey Dew skrev (På 2.8.2018 den 14.18): Jeg vet ikke om det selges alkohol på butikkene i Marokko. Hun drikker et eller annet med arabisk skrift på,så jeg antar at det er brus Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. august 2018 #318 Del Skrevet 2. august 2018 8 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Ser ut som øl. Den hvite boksen der. Helt lik den hun drikker. Og det er ikke bare nå, de drikker jo hele tiden. Sier ikke de går på flatfylla daglig, men de drikker i hver en video de legger ut. Nå har ikke jeg kjennskap til hverken øl eller religion, men jeg lurer på om dette ølet er alkoholfritt. Jeg klarer ikke å se for meg at det selges alkohol i butikkene i muslimske land. Vet det selges på enkelte hotell der nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. august 2018 #319 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) Honey Dew skrev (På 2.8.2018 den 14.32): Nå har ikke jeg kjennskap til hverken øl eller religion, men jeg lurer på om dette ølet er alkoholfritt. Jeg klarer ikke å se for meg at det selges alkohol i butikkene i muslimske land. Vet det selges på enkelte hotell der nede Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizziea Skrevet 2. august 2018 #320 Del Skrevet 2. august 2018 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Nå har ikke jeg kjennskap til hverken øl eller religion, men jeg lurer på om dette ølet er alkoholfritt. Jeg klarer ikke å se for meg at det selges alkohol i butikkene i muslimske land. Vet det selges på enkelte hotell der nede Man får kjøpt alkohol på butikken i Marokko, de har det i en egen lukket butikk i butikken. Og den hvite er en god øl 🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå