Gå til innhold

Opplevd at han ikke intressert og tok kontakt igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd en tidligere fyr man har hatt sex med ikke var så intressert, og du eller han kutta kontakt, men etter en tid så tar han kontakt igjen og er ivrig?

Anonymkode: f9e3a...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvsagt er det noen som har opplevd dette.

Anonymkode: d8284...8b1

Ja men tenker om det er mange og om dette er normalt 🙄

Anonymkode: f9e3a...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Ja men tenker om det er mange og om dette er normalt 🙄

Anonymkode: f9e3a...00c

Menn prøver seg gjerne der det er enkel tilgang. det betyr ikke noe mer enn at han er kåt.

Anonymkode: d8284...8b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde sex med ham for tidlig, der du ikke rakk å bli kjent med ham før kontakten ble brutt, så er ikke grunnen til at han kommer tilbake noe annet enn et knull:)

Endret av meeeg9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, meeeg9 said:

Om du hadde sex med ham for tidlig, der du ikke rakk å bli kjent med ham før kontakten ble brutt, så er ikke grunnen til at han kommer tilbake noe annet enn et knull:)

Hvor tidlig man har sex med noen avgjør ikke om de blir interessert i deg. Enten blir de det eller ikke.

Anonymkode: d8284...8b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn prøver seg gjerne der det er enkel tilgang. det betyr ikke noe mer enn at han er kåt.

Anonymkode: d8284...8b1

Blir stadig overrasket over hvilken tilstander mennesker på KG lever i. Hvilken mennesker dere møter, omgås og hvordan følelseslivet deres ser ut til å være helt svart-hvitt.

Møter dere virkelig ikke mennesker som har et litt større følelsesregister enn knulling, kast-og-bruk, overfladiskhet og bullshit? 

Da bør man seriøst gå inn i seg selv og revurdere hva slags mennesker man egentlig velger å omgås og hvilken mennesketype som skal være med på å forme deg og synspunktene dine.

Selv har jeg møtt mange merkelige mennesker og jeg har vært naiv enkelte ganger, likevel har ikke disse menneskene formet meg på noen måte. Jeg har møtt mennesker som er opptatt av mer enn "knull, bruk, kast, overfladiskhet" og det er disse menneskene som former meg. 

Derfor er svaret mitt: Det kan faktisk hende at en mann/kvinne prøver seg fordi man er genuint interessert.

Anonymkode: 6d44e...fa2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Blir stadig overrasket over hvilken tilstander mennesker på KG lever i. Hvilken mennesker dere møter, omgås og hvordan følelseslivet deres ser ut til å være helt svart-hvitt.

Møter dere virkelig ikke mennesker som har et litt større følelsesregister enn knulling, kast-og-bruk, overfladiskhet og bullshit? 

Da bør man seriøst gå inn i seg selv og revurdere hva slags mennesker man egentlig velger å omgås og hvilken mennesketype som skal være med på å forme deg og synspunktene dine.

Selv har jeg møtt mange merkelige mennesker og jeg har vært naiv enkelte ganger, likevel har ikke disse menneskene formet meg på noen måte. Jeg har møtt mennesker som er opptatt av mer enn "knull, bruk, kast, overfladiskhet" og det er disse menneskene som former meg. 

Derfor er svaret mitt: Det kan faktisk hende at en mann/kvinne prøver seg fordi man er genuint interessert.

Anonymkode: 6d44e...fa2

TS beskriver en situasjon hvor hun har hatt sex med en mann som ikke var særlig interessert i noe mer.

Hvorfor skulle man da anta at han tok kontakt for noe annet enn et lettvint knull?

Anonymkode: d8284...8b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS beskriver en situasjon hvor hun har hatt sex med en mann som ikke var særlig interessert i noe mer.

Hvorfor skulle man da anta at han tok kontakt for noe annet enn et lettvint knull?

Anonymkode: d8284...8b1

Fordi han er et menneske. Mennesker kan endre mening. Derfor.

Hvis du er usikker på dette så er det bare å google mennesker, psykologi (anbefaler menneskepsykologi av en annen sort enn det du hittils har engasjert deg i).

endre mening på norsk bokmål

oversettelse og definisjon "endre mening", ordbok norsk bokmål-norsk bokmål online

 

endre mening

Synonyms:

omvurdere ; forandre mening ; besinne seg ; angre ; ro ; komme pć andre/bedre tanker ; betenke seg ; revurdere ; ombestemme seg ; slć om ; ta skjeen i en annen hćnd ; gjűre helomvending ; sale om ; skifte mening ;

Anonymkode: 6d44e...fa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Fordi han er et menneske. Mennesker kan endre mening. Derfor.Anonymkode: 6d44e...fa2

Det skjer utrolig sjelden at en mann plutselig blir forelsket i en han tidligere kun har hatt sex med.

Det mest sannsynlige er at han er kåt og vet at sjansen er høy siden TS har hatt sex med ham før.

Anonymkode: d8284...8b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endret mening etter 6 år med vennskap jeg. Jeg ble forelsket i bestekompisen som jeg avviste tidligere. Vi begynte igjen, men følelsene forsvant da vi begge møtte nye på hvert vårt nye bosted. Men nå bør ikke du vente på han i 6 år da.

jeg synes også det er litt naivt å ha sex med noen når du ikke vet hva den andre føler i håp om at han skal få følelser. 

Men han kan forandre mening. 

Anonymkode: 104c1...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tidlig man har sex med noen avgjør ikke om de blir interessert i deg. Enten blir de det eller ikke.

Anonymkode: d8284...8b1

Jeg greier ikke å ta personen seriøst, og mister interessen å bli bedre kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og de fleste av dem har hatt 10-20 andre damer de rulerer på i tillegg til meg. De kontakter alle en gang i blant: mye lettere å slippe unna med å være en drittsekk når det er litt avstand mellom ONSene og større sjanse for å få seg noe om dama har sagt ja før.

Anonymkode: 4a044...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og de fleste av dem har hatt 10-20 andre damer de rulerer på i tillegg til meg. De kontakter alle en gang i blant: mye lettere å slippe unna med å være en drittsekk når det er litt avstand mellom ONSene og større sjanse for å få seg noe om dama har sagt ja før.

Anonymkode: 4a044...6ef

Avstand mellom onsene. Som i at man bor langt unna hverandre?

Anonymkode: f9e3a...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Avstand mellom onsene. Som i at man bor langt unna hverandre?

Anonymkode: f9e3a...00c

Nei, tid mellom onsene.

Anonymkode: d8284...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...