Gå til innhold

Nyter (hunkjønn) dyr sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett to hester parre seg, synes jeg spesielt hoppa virket helt likegyldig til det hele som var over på 10 sek.

Anonymkode: 9dc9e...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker ikke slik på meg, de fleste kattene jeg har ser ut som de bare prøver å komme seg unna, samme med hunder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delfiner og enkelte aper har sex for nytelsen sin del. Er usikker på om noen andre dyr gjør det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannkatter har motstående pigger på penisen, som skraper opp hunkatten for å fremskynde eggløsningen (eller noe slikt). Glad vi er mennesker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎01‎.‎11‎.‎2017 den 1.52, AnonymBruker skrev:

Etter å ha sett to hester parre seg, synes jeg spesielt hoppa virket helt likegyldig til det hele som var over på 10 sek.

Anonymkode: 9dc9e...81d

I hesteverdenen skjer ting på hingstens premisser, slik det også er blant mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste funksjonen en klitoris har er nytelse. Hadde vi ikke hatt klitoris så ville vi nok ikke vært keen på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik nevnt tidligere aper, ihvertfall dverg sjimpanser har begge kjønn nytelse av sex. Hos disse har sex en viktig sosial funksjon. Alle har sex med alle i flokken, med unntak av veldig nære slektninger. 

Delfiner har også sex av andre grunner enn forplantning. Hun delfiner virker å få orgasmer lignende det mennesker får. 

Det spekuleres i at hunners nytelse av sex er en forutsetning for høyere intelligens. Når de begynner å forstå sammenhengen mellom parringen og fødsel og unger, så må er det nødvendig med nytelse for å motivere til parringen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2017 den 2.10, Mystix skrev:

Det virker ikke slik på meg, de fleste kattene jeg har ser ut som de bare prøver å komme seg unna, samme med hunder.

Det med hunder er nok veldig forskjellig. Jeg har sett tisper som har forfulgt og omtrent voldtatt han hunder.

Anonymkode: 05620...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min fortalte at det å ta med ei ku for bedekning var en utakknemlig oppgave. Dette fordi det var så vanskelig å få kua med hjem etterpå. Hva dette skyldtes kan man jo spørre seg om, men det kan kanskje være en indikasjon på at kua likte sexen.

Anonymkode: 3b2fa...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Sjøhester også, tror jeg. Ikke ender, fy faen den sexen er voldelig. Hunnender har utviklet sirkelvagina. Det er spekulert i om dette ikke var for å unngår sex med hanner fordi det var for voldelig. Men så kom hannendene og utviklet sirkelpenis så de fikk lurt den inn likevel. Sneaky ass.

Anonymkode: 37cfe...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sjøhester også, tror jeg. Ikke ender, fy faen den sexen er voldelig. Hunnender har utviklet sirkelvagina. Det er spekulert i om dette ikke var for å unngår sex med hanner fordi det var for voldelig. Men så kom hannendene og utviklet sirkelpenis så de fikk lurt den inn likevel. Sneaky ass.

Anonymkode: 37cfe...82f

skulle stå snirkel, ikke sirkel.

Anonymkode: 37cfe...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 1.11.2017 den 2.10, Peonjenta skrev:

Det virker ikke slik på meg, de fleste kattene jeg har ser ut som de bare prøver å komme seg unna, samme med hunder.

Hannkatter har pigger på penisen for å skrape ut sæd fra andre katter og det er veldig vondt for hunnen. Ikke rart at de prøver å komme seg unna. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...