Gå til innhold

Skummel overtroisk opplevelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Broren min på 40 år bor nedi leiligheta i huset til mora mi. Han er absolutt ikke noe pyse, jobber som trailersjåfør, er typisk "manne-mann". For noen dager siden hadde han kjøpt seg et fenalår som han la ved siden av kjøleskapet. Han gikk ut i stua, og begynte å hørte knitring fra kjøkkenet. Han tenkte ikke noe over det, før han igjen begynte å høre enda mer knitring. Han gikk da ut på kjøkkenet, og ser at fenalåret er flyttet fra kjøleskapet, det lå nå på selve komfyren (er sånn 2 meters avstand imellom). I tillegg til dette var to av komfyrplatene skrudd på.

Vil bare få frem at han absolutt ikke ville løyet om noe sånt (han vil ikke vi skal fortelle det videre), og han er langt ifra noe "dement". Ytterdøra var låst..

Er det noen som har vært borti noe lignende? Blir nesten litt nervøs for hvis det er en slags energi der nede - kan jo ikke denne energien være "god"? Om dette skjer på natta en gang kan jo hele huset ta fyr.. 

Anonymkode: 4ff18...617

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen andre som kunne vært der? Hans mor feks?
Han bør uansett skaffe komfyrvakt og montere dette + røykvarsler (dersom det ikke finnes fra før.
Jeg ville montert videoovervåkning for å fange opp hva som skjer.

Anonymkode: d486a...ea9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på Åndenes Makt opplever slikt hele tiden, også ting som kan være farlige. Var jeg  han hadde jeg kontaktet Micael Winger.

Anonymkode: 8fcdb...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å være fjern og legge fra seg ting på feil plass og å skru på kokeplater uten å være dement.
Kanskje kokeplatene allerede var påslått før han la fenalåret på komfyren? Kokeplatene kunne ha stått på fra før av.

Anonymkode: d486a...ea9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev: