Henrik R Skrevet 31. oktober 2017 #21 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg tror ikke at muslimer har sansen for liberalisme, feminisme og homoseksualitet....
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #22 Skrevet 31. oktober 2017 1 minutt siden, Henrik R skrev: Jeg tror ikke at muslimer har sansen for liberalisme, feminisme og homoseksualitet.... Jeg er ikke kristen eller muslim men har kristne sanse for liberalisme, feminisme og homoseksualitet? Nei! Se hva som skjedde i Las vegas Stephen Paddocks terrorist amerikaner. Jeg gir blanke F i hvor mye dere støtter homoseksualitet. Anonymkode: 9a061...911 1
Honey Dew Skrevet 31. oktober 2017 #23 Skrevet 31. oktober 2017 Det kan jo være en trafikkulykke også
Djungelvrål Skrevet 31. oktober 2017 #24 Skrevet 31. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke kristen eller muslim men har kristne sanse for liberalisme, feminisme og homoseksualitet? Nei! Se hva som skjedde i Las vegas Stephen Paddocks terrorist amerikaner. Jeg gir blanke F i hvor mye dere støtter homoseksualitet. Anonymkode: 9a061...911 Her til lands blir man ihvertfall ikke drept for å være verken feminist eller homo. Kristent eller ei!
Djungelvrål Skrevet 31. oktober 2017 #25 Skrevet 31. oktober 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Det kan jo være en trafikkulykke også Det var folk som skjøt fra bilen! Følg med. 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #26 Skrevet 31. oktober 2017 4 minutter siden, Mystix skrev: Her til lands blir man ihvertfall ikke drept for å være verken feminist eller homo. Kristent eller ei! Anders Breivik + Stephen Paddock +++ men vi skal diskutere kun om terror som skjedde i New York. Anonymkode: 9a061...911 1
Example Skrevet 31. oktober 2017 #27 Skrevet 31. oktober 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Terror er også i Las vegas, mens avisene skrev "snikskytter" hahahah er det mulig. Dette er også terror og ferdig!!! Anonymkode: 9a061...911 Fordi? 1
Henrik R Skrevet 31. oktober 2017 #28 Skrevet 31. oktober 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke kristen eller muslim men har kristne sanse for liberalisme, feminisme og homoseksualitet? Nei! Se hva som skjedde i Las vegas Stephen Paddocks terrorist amerikaner. Jeg gir blanke F i hvor mye dere støtter homoseksualitet. Anonymkode: 9a061...911 Slapp av. Jeg husker bare tilbake til 9/11 hvor en professor av noe slag uttalte noen dager etter terrorangrepet i 2001 att årsaken til angrepet lå på liberalisme, feminisme og homoseksualitet.. Denne professoren fikk sparken dagen etter uttalelsen og han måtte beklage sine påstander. Det ble mye sirkus om uttalelsen hans.
Djungelvrål Skrevet 31. oktober 2017 #29 Skrevet 31. oktober 2017 Står ikke bedre til hos søta bror om dagen. Men ingen skriver om det, er visst ikke så farlig. Fra en annen tråd.
Honey Dew Skrevet 31. oktober 2017 #30 Skrevet 31. oktober 2017 34 minutter siden, Mystix skrev: Det var folk som skjøt fra bilen! Følg med. Folk skjøt ikke fra bilen. Det var en person i bilen. Han hadde et paintball-gevær og en luftpistol. Det står i avisene nå
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #31 Skrevet 1. november 2017 1 time siden, Honey Dew skrev: Det kan jo være en trafikkulykke også Politiet har bekreftet at det er Islamistisk Terror, mannen fra Usbekistan ropte Alluah Akbar etter ugjerningen og stormet i mot politiet med våpen lignende gjenstander. Anonymkode: 9290f...74c 1
Pentagram Skrevet 1. november 2017 #33 Skrevet 1. november 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: c1909...293 oy gevalt! Lyden av en rasende bil og skadede mennesker; så lenge min svarte kjæreste og våre raseblandede barn kan twerke til det, så syns jeg vi bare burde late som ingen ting! Han andre fikk jo stående applaus, så la oss nå ikke være så slemme mot mr Akbar. Vi ELSKER når hvite menn skyter ned 59 stykker, men seriøst, skal ikke en brun mann få lov til å leke litt med bilen sin en gang? Dette er rasisme! Bare 8 døde? Kunne vært en ulykke, pfft allahu akbar, kanskje han sa aaah utropstegn komma, autoftheway! Hvis de slemme hvitingene dreper 8 ganger så mange fler enn fargede per massedrap så burde vi jo invitere 8 ganger så mange muslimer! Det er jo bare logisk at det burde være likt min gode goy. Endret 1. november 2017 av Pentagram 3
Druid Skrevet 1. november 2017 #34 Skrevet 1. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, nå skjer det igjen! https://www.vg.no/nyheter/utenriks/new-york/bil-kjoerte-opp-i-sykkelfeltet-flere-drept-i-new-york/a/24176374/ Når skal vi få fred for all denne eledigheten? Anonymkode: b903a...371 Dette er den typen aksjoner vi har ventet på i etterkant av kollapsen av IS, så på den ene siden er det forutsett, og på den annen side er det "positivt" i betydning dette er siste krampetrekninger. Men det er selvfølgelig ikke slutten på denne typen elendighet; det eneste er at det er ett håp at neste bølge ikke skaper så store problemer for muslimer. 1
ops2 Skrevet 1. november 2017 #35 Skrevet 1. november 2017 10 hours ago, sirenas said: Nettopp. Media er raskt ute med å definere handlinger begått av muslimer som terrorisme men all terrorisme begås ikke av muslimer, og terrorisme definerers ikke på grunnlag av teorristen sin relgiøse overbevisning. Har du lyst på et eksempel på en handling som ikke offisielt er kalt terror? http://www.dw.com/en/police-arrest-syrian-man-after-woman-killed-in-knife-attack-in-germany/a-19424224 Myten om at "alle muslimer blir utpekt som terrorister uansett", er bare en myte skapt i de kretsene du omgås. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #36 Skrevet 1. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: c1909...293 Slik er det i det landet Anonymkode: 75f26...86e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #37 Skrevet 1. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Terror er også i Las vegas, mens avisene skrev "snikskytter" hahahah er det mulig. Dette er også terror og ferdig!!! Anonymkode: 9a061...911 Nei, lær deg definisjonen på terror lille PKer Anonymkode: b504e...141 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #38 Skrevet 1. november 2017 12 timer siden, Henrik R skrev: Jeg tror ikke at muslimer har sansen for liberalisme, feminisme og homoseksualitet.... Man trenger ikke være muslim for å synes at det er noe dritt Anonymkode: b504e...141
Edie Skrevet 1. november 2017 #39 Skrevet 1. november 2017 Ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Edie, mod.
Druid Skrevet 1. november 2017 #40 Skrevet 1. november 2017 3 timer siden, ops2 skrev: Har du lyst på et eksempel på en handling som ikke offisielt er kalt terror? http://www.dw.com/en/police-arrest-syrian-man-after-woman-killed-in-knife-attack-in-germany/a-19424224 Myten om at "alle muslimer blir utpekt som terrorister uansett", er bare en myte skapt i de kretsene du omgås. Jeg ser ingenting i artikkelen som egentilg ensidig antyder terror. Gitt alternativet, hvorfor skulle man la det vaære terror. Hvorfor er man ikke tjent med å behandle det som ett isolert angrep ? (Jeg prøver å få dokumentert din forståelse av problemet terror)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå