Gå til innhold

Terror i New York!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rop terror før du faktisk vet det er terror. 

Anonymkode: 02ec5...c71

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet

Ikke noe nytt dette. Verre blir det. Det som har skjedd siste årene er bare en liten begynnelse.

Skrevet

Hvilke av disse siste lignende hendelsene har IKKE vært terror??  

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Mystix skrev:

Hvilke av disse siste lignende hendelsene har IKKE vært terror??  

Her er noen etter et raskt søk på lignende hendelser. 

Mann kjører over folk i London - ikke terror.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4958398/Car-mounts-pavement-outside-Natural-History-Museum.html

Mann kjører over folk i New-York for noen måneder siden -ikke terror.

http://edition.cnn.com/2017/05/18/us/new-york-times-square-car-pedestrians/index.html

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det etterforskes som terror, smartypants.

Anonymkode: b903a...371

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjerningsmann ropte Allauh akbar .....

http://edition.cnn.com/2017/10/31/us/new-york-shots-fired/index.html

Anonymkode: b903a...371

Ja det ser nå ut som handlingen kan muligens ha tilknytning til Midtøsten. Man får se om han var motivert av USA sin bombing av regionen eller om han rett og slett er sinnssyk. 

Anonymkode: 61141...824

Skrevet

Minst åtte som skal være drept, pluss fleire skadde, ifølge TV2 Nyhetskanalen...    

Anonymkode: c9edf...c6f

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen ropte Aluah Akbar da han gikk ut av bilen med to våpen. Politiet i New York sier at angrepet er terror relatert.

Anonymkode: 9290f...74c

• Liker 2
Skrevet (endret)
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På generelt grunnlag; vet du hva definisjon på terror er? Trenger ikke nødvendigvis å være en muslim som roper allahu akbar for å bli definert som terrorisme 

Endret av sirenas
  • Liker 2
Skrevet
18 minutes ago, Mystix said:

Ja det kom jo som en bombe

Pun intended?

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Terror er også i Las vegas, mens avisene skrev "snikskytter" hahahah er det mulig.

Dette er også terror og ferdig!!!

Anonymkode: 9a061...911

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Axl Rose skrev:

Ikke noe nytt dette. Verre blir det. Det som har skjedd siste årene er bare en liten begynnelse.

dette er da smuler iforhold til hva de virkelige terroristene * usa ( har gjort mot midtøsten )

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, sirenas skrev:

På generelt grunnlag; vet du hva definisjon på terror er? Trenger ikke nødvendigvis å være en muslim som roper allahu akbar for å bli definert som terrorisme 

Sirenas den er jeg enig.... Alle kan rope allah akbar og begynne å skyte på folk som han Stephen Paddocks. 

Jeg kunne ikke lese i avisene som feks: vg, dagbladet osv osv terror. Men hvis det hadde vært noen fra feks Syria som hadde gjort, da hadde det vært terror.

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen ropte Aluah Akbar da han gikk ut av bilen med to våpen. Politiet i New York sier at angrepet er terror relatert.

Anonymkode: 9290f...74c

Men hva med Stephen Paddocks er han ikke terrorist? Det er mulig snikskytter som avisene skrev hahahah pga at han er amerikaner.

Skrevet

Jeg synes det er utrolig at de lar paradene gå forbi ulykkesstedet senere i kveld fordi "terrorister ikke skal vinne". Jeg vet at man ikke skal la terrorister vinne og gjøre at man er redd for bybildet, men det er et steg fra dette og til å vise respekt for de døde og etterlatte. 

Jeg ville endret det til markering for de omkomne eller noe sånt. Å feire halloween forbi blodflekkene fordi man ikke vil kues virker som første steg til å bli avstumpet av terroren. 

Anonymkode: 05f09...82b

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sirenas den er jeg enig.... Alle kan rope allah akbar og begynne å skyte på folk som han Stephen Paddocks. 

Jeg kunne ikke lese i avisene som feks: vg, dagbladet osv osv terror. Men hvis det hadde vært noen fra feks Syria som hadde gjort, da hadde det vært terror.

Nettopp. Media er raskt ute med å definere handlinger begått av muslimer som terrorisme men all terrorisme begås ikke av muslimer, og terrorisme definerers ikke på grunnlag av teorristen sin relgiøse overbevisning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...