Gå til innhold

Han fortsetter å ta kontakt etter det vr over 1 år siden vi så hverandre..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har jo fremdeles følelser. Men jeg vet ikke om jeg bør gjøre noe med det. Jeg må bare godta at følelsene er der. 

Men kan det være at han føler det samme? Det er svært sjelden jeg tar kontakt med noen jeg ikke bryr meg særlig om etter så lang tid isåfal :/ 

Anonymkode: 5f560...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri tatt kontakt etter såpass lang tid uten følelser. Hallo det sier seg selv :P 

Anonymkode: 3e90f...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger mer informasjon...

1. Datet/flørtet dere eller hadde dere et forhold? 

2. Hvorfor har dere ikke sett hverandre på 1 år?

3. Har kontakten bestått i løpet av året eller har han tatt kontakt igjen?

 

Anonymkode: 8a9cf...a18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger mer informasjon...

1. Datet/flørtet dere eller hadde dere et forhold? 

2. Hvorfor har dere ikke sett hverandre på 1 år?

3. Har kontakten bestått i løpet av året eller har han tatt kontakt igjen?

 

Anonymkode: 8a9cf...a18

Flørtet litt, men ikke datet.

Avstand og jobbsituasjoner.

den har vel påstått. Men ikke hver dag. Det lengste er 3 mnd uten at vi har skrevet med hverandre. Men vi liker bildene vi legger ut da. 

Anonymkode: 5f560...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil nok bare ha en av og på flørt når han kjeder seg eller har krangla med dama . 

Hadde han vært interessert i deg så hadde han jo steppet opp gamet fra flørting til dating, og avstand og jobbstiuasjon er ingen unnskyldning om man virkelig liker noen. 

Anonymkode: fbbb8...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil nok bare ha en av og på flørt når han kjeder seg eller har krangla med dama . 

Hadde han vært interessert i deg så hadde han jo steppet opp gamet fra flørting til dating, og avstand og jobbstiuasjon er ingen unnskyldning om man virkelig liker noen. 

Anonymkode: fbbb8...b42

Han har ikke dame. Jeg var den som ikke gikk videre med å treffes. Han ville. 

Han har ikke sagt noe om at avstand og jobben er en hindring. Det er jeg som føler på det...for oss begge. 

Anonymkode: 5f560...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo fremdeles følelser. Men jeg vet ikke om jeg bør gjøre noe med det. Jeg må bare godta at følelsene er der. 

Men kan det være at han føler det samme? Det er svært sjelden jeg tar kontakt med noen jeg ikke bryr meg særlig om etter så lang tid isåfal :/ 

Anonymkode: 5f560...019

Nei, han føler ikke det samme. Han stryker egoet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Nei, han føler ikke det samme. Han stryker egoet sitt.

Hvordan kan egoet strykes av at han tar kontakt? 

Anonymkode: 5f560...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder deg på gress. Vet at du alltid er der hvis han virkelig har behov, og satser sikkert på å få ligge med deg om nøden hans blir for stor. 

Anonymkode: 9f686...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han holder deg på gress. Vet at du alltid er der hvis han virkelig har behov, og satser sikkert på å få ligge med deg om nøden hans blir for stor. 

Anonymkode: 9f686...8ac

Har jo sagt nei til han. Så han vet ikke om følelsene. Hvordan kan han da holde meg på gress?

Anonymkode: 5f560...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan egoet strykes av at han tar kontakt? 

Anonymkode: 5f560...019

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo sagt nei til han. Så han vet ikke om følelsene. Hvordan kan han da holde meg på gress?

Anonymkode: 5f560...019

Hvorfor spør du TS, du har jo alle svarene selv? Eller venter du på de svarene du vil høre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, canacas skrev:

 

Hvorfor spør du TS, du har jo alle svarene selv? Eller venter du på de svarene du vil høre? 

Fordi jeg føler det blir så svart hvitt hele tiden. Og dette irritererer meg med å være kvinne. Det er alltid vi som holdes på gress. Det er automatisk fordi vi er kvinnen. 

Og i tillegg er dette så typisk kg svar. De negative får tilhengere med en gang. Kanskje fordi det er fordi det negative stemmer. Men det er en straff i det å være kvinne. 

Anonymkode: 5f560...019

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg føler det blir så svart hvitt hele tiden. Og dette irritererer meg med å være kvinne. Det er alltid vi som holdes på gress. Det er automatisk fordi vi er kvinnen. 

Og i tillegg er dette så typisk kg svar. De negative får tilhengere med en gang. Kanskje fordi det er fordi det negative stemmer. Men det er en straff i det å være kvinne. 

Anonymkode: 5f560...019

Svaret ditt gir null mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, canacas skrev:

Svaret ditt gir null mening. 

Og fordi jeg ikke klarte å se sammenhengen mellom svarene og spørsmålet. Føler dette er mer standard kg svar, som er robot som svarer automatisk når noen stiller spørsmål om noens følelser. 

De har ikke svart igjennom. Hvordan kan jeg holdes på gress når han tror jeg er uinteressert? Lett tilgjengelig er jeg heller ikke 

Anonymkode: 5f560...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og fordi jeg ikke klarte å se sammenhengen mellom svarene og spørsmålet. Føler dette er mer standard kg svar, som er robot som svarer automatisk når noen stiller spørsmål om noens følelser. 

De har ikke svart igjennom. Hvordan kan jeg holdes på gress når han tror jeg er uinteressert? Lett tilgjengelig er jeg heller ikke 

Anonymkode: 5f560...019

Altså, dette må du jo spørre han om. Hva får deg til å tro at folk her vet? 

Kanskje han kjeder seg, har ingen andre å få oppmerksomhet fra osv. Du vil at folk skal si at han elsker deg eller noe? Du tåler jo ikke svarene, så det vil uansett bli lettere for deg å bare spørre han. 

«Standard kg svar» er å bli sur når folk svarer noe man ikke vil høre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan egoet strykes av at han tar kontakt? 

Anonymkode: 5f560...019

Hun kommuniserer med ham. Det får ham til å tro at han fremdeles har en sjanse. Hvis hun hadde slettet eller enda bedre blokkert ham overalt, da kan du si hun har gått videre, men så lenge han kan ta kontakt og de faktisk har en dialog, så får han egoet strøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, O.G. skrev:

Hun kommuniserer med ham. Det får ham til å tro at han fremdeles har en sjanse. Hvis hun hadde slettet eller enda bedre blokkert ham overalt, da kan du si hun har gått videre, men så lenge han kan ta kontakt og de faktisk har en dialog, så får han egoet strøket.

Får hun egoet strøket da? Siden det er han som tar kontakt...

om hun tok kontakt hadde han vel også fått egoet strøket.....eller er kvinnen alltid offeret i slike sammenhenger? 

Anonymkode: 5f560...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Får hun egoet strøket da? Siden det er han som tar kontakt...

om hun tok kontakt hadde han vel også fått egoet strøket.....eller er kvinnen alltid offeret i slike sammenhenger? 

Anonymkode: 5f560...019

Tviler jeg på siden kontakten ikke fører til noe godt for hennes del, og det er ikke snakk om å være noe offer, det er snakk om å ikke lenger være i kommunikasjon med menn det ikke førte noe mer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Tviler jeg på siden kontakten ikke fører til noe godt for hennes del, og det er ikke snakk om å være noe offer, det er snakk om å ikke lenger være i kommunikasjon med menn det ikke førte noe mer med.

Hva er greia med å "enten forhold, enten nill kontakt"? Jaja.. 

Anonymkode: 5f560...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med å "enten forhold, enten nill kontakt"? Jaja.. 

Anonymkode: 5f560...019

Greia er at det kaster bort ens tid. :mater deg med teskjei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...