Gå til innhold

Hvorfor blir kvinner mer tiltrukket av menn som liker dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I alle filmer vil en sjarmør gå bort til ei dame og fortelle hvor pen hun er og hvor mye han liker henne. Mens hun rødmer og kniser. Mange damer har jeg selv sett faller for dette, og blir betatt.

Hvordan har dette seg?

Anonymkode: 96a1e...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi alle liker oppmerksomhet og blir smigret.

 

For min del vurderer jeg gjerne vedkommende på en annen måte om de sier de liker meg, rett og slett fordi jeg kanskje ikke har sett på de som partnermateriell tidligere. I tillegg så er det stort av en person å faktisk ta det steget, og det står det respekt av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller mest for at menn sier de liker meg lg viser at de vil ha kontakt. Men nå mener jeg ikke at jeg faller for alle som gjør det. Men jeg synes det er veldig modig av folk som tør innrømme sine følelser.

Anonymkode: 848fe...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en viss forskjell på det å bli smigret og det å faktisk falle for noen. Du skriver at du har sett dette, men hva betyr det? Å observere at noen blir glade for at en mann forteller at han liker dem trenger ikke å bety så mye, men kommer an på hva du mener med "sett". Dessuten er ikke filmer noe godt referansegrunnlag akkurat.

Jeg kan like det, ja, men det kommer helt an på om det blir noe videre enn at jeg føler meg smigret. Kan kanskje få øynene opp for noen som forteller meg at de liker meg og synes jeg er pen, men det kommer helt an på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg synes det fenomet er kjekt jeg. Man trenger ikke akkurat å være så direkte og si at man liker damen heller. Det er gøy når man får øyekontakt med en dame og smiler til henne, og responsen hennes er å smile, bli litt forfjamset og rød samtidig som hun ser ned eller i en annen retning. På dager jeg er i godt humør kan jeg finne på å gjøre det på skolen om noen av de jeg er nyskjerrig på går forbi :) Det er bare koselig at en sånn liten ting kan gjøre en annen glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så og si utelukkende motsatt erfaring. De jeg liker vil ikke ha meg, de som liker meg vil ikke jeg ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen liker deg veldig godt og gir uttrykk for det er det jo relativt normalt at man vurderer saken, iallefall gitt at vedkommende ser nogenlunde bra ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det som er sagt tidligere i tråden. Sjeldent jeg ser noen blir betatt bare fordi en sjarmør kommer bort og sier til jenta at hun er pen. Synes selv det er hyggelig å få høre at jeg er pen, men jeg legger ikke noe spesielt i det om en random person kommer bort og sier det til meg. Vet jo heller ikke hvor mye han legger i komplimentet. Om han sier det til "alle", om han prøver seg på mange, osv.

Samme med smil. Jeg smiler jo tilbake om noe smiler til meg, men jeg legger ikke noe i det. 

Det jeg derimot kan bli betatt av er om jeg virkelig føler meg likt. Men da må han jo vise det over tid. Alle kan jo si "synes du er pen", ikke alle er villige til å vise at de liker og prioriterer personen over tid.  Syne det egentlig er ganske praktisk for min del. For da blir jeg jo betatt av en som trolig liker meg i stedet for en som kanskje gir komplimenter til alle damene han møter.  Han må selvsagt ha andre kvaliteter enn kun at han viser at han liker meg, men blir sjeldent/aldri betatt av menn som ikke viser at de liker meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...