Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2018

Cetus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Milio skrev:

Alle rundt meg mener det er en gutt, som har gjort at vi sier "han" veldig ofte. Selv er jeg og mannen veldig usikre. Vi har ingen anelse. Så vi ønsker veldig gjerne å vite kjønn. Jeg fikk OUL veldig sent, syns jeg. Uke 19. Må vente helt til 19 februar 😂 hvordan holde ut?

Jeg tror du får jente mtp kvalmen du har vært gjennom, bare en følelse jeg har 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Plexus skrev:

Jeg tror du får jente mtp kvalmen du har vært gjennom, bare en følelse jeg har 😅

Jentenavnet er iallefall spikret. Hadde gjort det litt lettere, for vi finner ikke et eneste guttenavn vi liker godt nok 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Milio skrev:

Jentenavnet er iallefall spikret. Hadde gjort det litt lettere, for vi finner ikke et eneste guttenavn vi liker godt nok 😂

Feels! Aner ikke hva vi kan kalle barnet hvis vi får gutt, men har to sterke jentenavn. Jeg derimot har ett guttenavn jeg er ganske forelsket i, men uaktuelt for samboeren :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg får gutt men det er kun fordi kvalmen er en million ganger verre denne gangen enn med jentene.  Idag fikk jeg resept på postafen,noen med erfaringer?

Og har bestilt time til tidlig ultralyd.  24 januar, da er jeg 9+2 , så det blir spennende!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Milio skrev:

:) vi var av samme oppfatning før jeg ble gravid, at jentenavn er lettere å finne og bli enige om. Men nå har vi blitt enige om et guttenavn som vi begge liker supergodt, men vi blir ikke enige om jentenavn 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Plexus skrev:

:) vi var av samme oppfatning før jeg ble gravid, at jentenavn er lettere å finne og bli enige om. Men nå har vi blitt enige om et guttenavn som vi begge liker supergodt, men vi blir ikke enige om jentenavn 😅 

Er det bare meg eller er det flere jentenavn enn guttenavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Milio skrev:

Det tror jeg du har rett i. Det finnes vel flere feminine varianter av et navn, ergo flere jentenavn. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, blomst12 skrev:

Jeg føler jeg får gutt men det er kun fordi kvalmen er en million ganger verre denne gangen enn med jentene.  Idag fikk jeg resept på postafen,noen med erfaringer?

Og har bestilt time til tidlig ultralyd.  24 januar, da er jeg 9+2 , så det blir spennende!:) 

Hihi, jeg føler det motsatt, lurer på om det er jente fordi jeg er mye mye mer kvalm nå enn jeg var med forrige (gutt). Tror egentlig ikke det har noe å si da. Jeg har forsøkt postafen, hadde null effekt her :( men har hørt om andre det har hjulpet for! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok hcg blodprøve igjen igår, og ringte nå for å få resultatene! Hcg nivået har økt :nordvesta::nordvesta:  

Lå på 10.500 eller noe sånt, og 13 og noe nå ❤️ 

Sååå godt å få det bekreftet selvom jeg egentlig var nokså sikker på at alt gikk fint tiltross for litt spotting og legen ikke kunne se noen slimpropp :fnise:  kanskje han ikke skal bekymre førstegangs med sånn i uke 10 :opplyser: 

Ultralyd på torsdag så får vi se knøttet ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Milio skrev:

Her har vi både guttenavn og jentenavn klart. Guttenavnet er det samme som vi skulle ha hvis storesøster ble gutt, og nytt jentenavn gikk overraskende greit denne gangen også. Både jeg og sambo er glad i litt uvanlige navn, så det gjør det jo litt lettere.😊 hadde vært kjipt om én likte uvanlige og én veldig tradisjonelle 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hekta på appelsiner om dagen. Spiste tre igår, og har spist to iløpet av den siste timen. Bare mååå ha kalde appelsiner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Milio skrev:

Så hekta på appelsiner om dagen. Spiste tre igår, og har spist to iløpet av den siste timen. Bare mååå ha kalde appelsiner!!!

Da er vi to! Tror det er på grunn av kvalmen. Har hatt lyst på sure ting siden den kom:spy:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Plexus skrev:

Jeg har cravings på blomkålsuppe 🤤

Ikke det verste i verden! Det er jo sunt og godt! 

Idag våknet jeg med mage. Plutselig er den her og uansett hvor mye jeg suger inn magen er det nå blitt en kul over skambeinet. Jeg ser den best naken, så med klær på ser jeg bare litt tjukk ut enda, men om et par uker tror jeg det begynner på alvor 😍❤️ 12+6! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 minutter siden, Gia_ skrev:

Lite slående hjerte på ultralyd og alt så fint ut 😍:nordvesta:

Åååå, gratulerer!! :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av å være syk og forkjølet. Hjemme fra jobb på femte dagen nå med kraftig forkjølelse. Litt nervøs for at det skulle være influensa, men ifølge legen min så hadde jeg ikke riktige symptomer. Vi er inne i influensatoppen og jeg er ikke vaksinert! Er akkurat kommet meg inn i 2.trimester og først nå kan jeg ta vaksinen. Noen her som har vaksinert seg? Er så redd jeg skal bli smitta siden det kan være skadelig for både mor og barn. Har fått time hos legen mandag for å ta vaksinen. Noen her som skal ta den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Milio skrev:

Er så lei av å være syk og forkjølet. Hjemme fra jobb på femte dagen nå med kraftig forkjølelse. Litt nervøs for at det skulle være influensa, men ifølge legen min så hadde jeg ikke riktige symptomer. Vi er inne i influensatoppen og jeg er ikke vaksinert! Er akkurat kommet meg inn i 2.trimester og først nå kan jeg ta vaksinen. Noen her som har vaksinert seg? Er så redd jeg skal bli smitta siden det kan være skadelig for både mor og barn. Har fått time hos legen mandag for å ta vaksinen. Noen her som skal ta den? 

Så kjedelig da, men bra det ikke er influensa. Du får ha god bedring :)

Jeg tok vaksinen for et par dager siden. Trodde det var for sent, men det var det absolutt ikke. Så flott at du skal ta den! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...