Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2018


Cetus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

55 minutter siden, Lidis88 skrev:

Jeg gjorde det til og med det jeg trodde var 11+0 men som viste seg å være 11+5 (på ultralyd), hadde egentlig tenkt å være forsiktig, men ble ganske revet med og "glemte" litt at jeg var gravid og kjørte på.. (jeg har stått mye, så har god kontroll og falt ikke). skal på hyttetur nyttår og da kommer jeg nok til å velge langrenn fordi jeg tør ikke falle på magen som begynner å vise så vidt. Tror ikke jeg ville vært redd i uke 8 :)

Jeg gikk på langrenn da jeg var halvveis med førstemann. Ramla selvfølgelig,men gikk heldigvis bra :) de tåler jo en del faktisk, selvom jeg var litt bekymret resten av den dagen. Hun hadde begynt å gi liv fra seg så det hjalp jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på TUL tidligere denne uka, og fikk se en minibaby som sprellet rundt! Helt utrolig hvor mye som kan foregå inni magen min uten at jeg får med meg noe av det... Føles mer virkelig nå da, ikke bare som om jeg har fått en kronisk sykdom, og vi har fortalt det til nærmeste familie nå. 

Har forresten noen av dere (særlig førstegangs) tenkt til å gi den kommende faren noe i julegave med farskapstema? Mannen gleder seg veldig til å bli far og tror han hadde blitt veldig glad for en oppmerksomhet som feirer den nye rollen han skal få. Har vurdert kopp eller babysokker eller noe sånt, men vet ikke hvor det kan kjøpes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snegl skrev:

Vi var på TUL tidligere denne uka, og fikk se en minibaby som sprellet rundt! Helt utrolig hvor mye som kan foregå inni magen min uten at jeg får med meg noe av det... Føles mer virkelig nå da, ikke bare som om jeg har fått en kronisk sykdom, og vi har fortalt det til nærmeste familie nå. 

Har forresten noen av dere (særlig førstegangs) tenkt til å gi den kommende faren noe i julegave med farskapstema? Mannen gleder seg veldig til å bli far og tror han hadde blitt veldig glad for en oppmerksomhet som feirer den nye rollen han skal få. Har vurdert kopp eller babysokker eller noe sånt, men vet ikke hvor det kan kjøpes. 

Har tenkt til å kjøpe boken "Verdens beste pappa" til min. Men har ikke funnet noen bokhandel som har den inne enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich
10 hours ago, blomst12 said:

Takk! I like måte:) er formen fin? Veldig spent på hvordan det blir med 3 barn! Hvor gamle blir dine gutter når baby blir født?

Eldste vil være 5 år og 7mnd og minste 4 år og 4 mnd :)

formen er fin - Ish. Litt morgenkvalme og veldig trøtt, men ellers bra! Enn du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Vilunich skrev:

Eldste vil være 5 år og 7mnd og minste 4 år og 4 mnd :)

formen er fin - Ish. Litt morgenkvalme og veldig trøtt, men ellers bra! Enn du? 

Så gøy at dine to og er så tette? Mine skiller 15,5 mnd. Mine vil være rett over 4 og nesten 3 år. Jeg er bare 4+3 men vært kvalm et par dager nå. Men tar det sånn sett som et bra tegn,selvom det kom litt vel tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lidis88 skrev:

Å herlighet, da hadde jeg fått noia!! Falt du på magen eller? Fikk du fort vite at alt gikk bra? Så glad det gikk bra med henne ❤ hehe heldigvis at de tåler litt!

Jeg tok meg litt for med hendene,så innbiller meg at de tok for det meste av fallet. Men ja,jeg hadde jo mista i SA første gang jeg ble gravid,så var litt bekymret ja. Men hun gav liv fra seg nokså fort, så det hjalp jo veldig!!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Milio said:

Har tenkt til å kjøpe boken "Verdens beste pappa" til min. Men har ikke funnet noen bokhandel som har den inne enda :)

Har du brukt ark.no Klikk og hent? De hadde den på Ark Egertorget i Oslo hvertfall. Landa på den jeg også, selv om vi allerede har kjøpt et par bøker :a034:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/4/2017 at 7:47 PM, Milio said:

@Snegl Ja, hun var i forsvarsmodus. Hun følte seg ganske ille etterpå, så hun skulle ta en ringerunde. Både jeg og samboer har gjort våre FB-vegger lukket, hvor vi trenger å godkjenne alt som blir publisert. På den måten kan vi kanskje få begrenset litt.

Jeg var ganske tydelig på at dette var vår nyhet å dele, ikke hennes så hun måtte bare ha is i magen. Jeg tror ikke hun sier noe nå, men hvis hun gjør det så blir jeg å true med at hun blir sistemann å få høre noe etter fødsel. Samboer var veldig skuffet selv om det ikke hadde nådd mer enn en håndfull mennesker. 

Hvordan fikk dere til å gjøre FB-veggen lukket? Jeg klarer bare å finne der man må godkjenne tagger, men da er det fortsatt åpent for folk å dele ting på veggen :vetikke:

@Lidis88 Tror jeg tar den nå i romjula - hadde influensa for et par år siden som bare ikke slapp taket, og det var helt forferdelig. Nå som jeg har vært halvveis forkjøla i to måneder og nedsatt immunforsvar pga graviditet er jeg veldig redd for å få det igjen :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Snegl skrev:

Hvordan fikk dere til å gjøre FB-veggen lukket? Jeg klarer bare å finne der man må godkjenne tagger, men da er det fortsatt åpent for folk å dele ting på veggen :vetikke:

@Lidis88 Tror jeg tar den nå i romjula - hadde influensa for et par år siden som bare ikke slapp taket, og det var helt forferdelig. Nå som jeg har vært halvveis forkjøla i to måneder og nedsatt immunforsvar pga graviditet er jeg veldig redd for å få det igjen :( 

Det er lenge siden jeg gjorde det, men husker det var under private innstillinger. Har skjult muligheten for mye, inkludert å publisere noe på veggen uten min tillatelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lidis88 skrev:

God jul alle! Flere som tenker å fortelle det til familie/venner på julaften? :) for min del passer det veldig bra da jeg nettopp har passert 12 uker :)

God jul!! :) Så heldig du er som er kommet så langt! Jeg er bare 5 uker på vei imorgen, så syns det er litt tidlig enda :) selvom jeg har så lyst!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Vilunich skrev:

God Jul!!!

 

jeg glemte meg helt og heiv i Meg en 5 skiver fenalår!!!!!! Er 8 uker ca. Er det Krise?????

Det kommer sikkert til å gå helt fint. Tenk så mange som feks har Drukket, røyket, spist ost og spekemat mens de har vært gravide før de visste at de var gravide. Det går nok helt fint 😊 Håper det smakte godt. Jeg savner brie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, 2 trimester nærmer seg med stormskritt for meg. Litt over én uke igjen. De fleste symptomer har gitt seg. Men et nytt dukket opp i dag. Det svir så hinsides mye i brystvortene mine. Det brenner nesten. Noen som har erfaring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Milio skrev:

Hei jenter, 2 trimester nærmer seg med stormskritt for meg. Litt over én uke igjen. De fleste symptomer har gitt seg. Men et nytt dukket opp i dag. Det svir så hinsides mye i brystvortene mine. Det brenner nesten. Noen som har erfaring? 

Det er det samme med meg. Vi er ca like langt på vei. Har hatt skjærende smerter i brystene også. Ikke særlig godt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...