Milio Skrevet 28. mai 2018 #881 Del Skrevet 28. mai 2018 Nå er alt på plass Mangler bare stelleveske! Ellers venter jeg med spisestol, vippestol og babygym til baby er 1-2 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 28. mai 2018 #882 Del Skrevet 28. mai 2018 (endret) . Endret 11. mai 2019 av Lidis88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 28. mai 2018 #883 Del Skrevet 28. mai 2018 25 minutter siden, Lidis88 skrev: Såå deilig @Milio bare av nysgjerrighet, har du kjøpt baby call enda? Vi er usikker på om vi skal ha det klart til baby kommer eller ikke. Nei, det har vi ikke. Har satt det på div-liste. Tror det bli en Neonate, men der er mannen bedre enn meg på hva vi nøyaktig skal ha. Han vil sikkert ha den mest avanserte med video og hele greia 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 28. mai 2018 #884 Del Skrevet 28. mai 2018 (endret) På 28.5.2018 den 12.58, Milio skrev: Endret 11. mai 2019 av Lidis88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 29. mai 2018 #885 Del Skrevet 29. mai 2018 Vi kjøpte en helt standard babycall fra avent, uten kamera og sånn Har dere kjøpt bæresjal/bæresele? Vurderer en ergobaby 360.. veldig lyst på en sele, ser for meg det er praktisk på tur, som vi jo går endel iom vi har hund.. så kan vi gå skogsløyper og på stranda der det ikke er så lett å gå med vogn. Og ang bh.. Har bare 2 igjen som passer nå 🙄 og de begynner å bli ubehagelige om de må brukes en hel dag. Usikker på om jeg skal kjøpe en ny eller to i vanlig, eller gå for ammebh (men føler egentlig for spiler inntil videre)🤔 livet i disse dager, klarer ikke å bestemme meg for noe som helst 🤦🏽♀️ Skjønner jo at puppene vokser mer de neste/siste(hjelpes) 2,5 månedene og etter fødsel, så de blir jo sikkert ikke å passe før ei stund etter fødsel igjen uansett, men trenger å vite hva dere andre gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 30. mai 2018 #886 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) .. Endret 11. mai 2019 av Lidis88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 30. mai 2018 #887 Del Skrevet 30. mai 2018 Har 3 amme-bh som passer helt Ok nå, men forberedt på å måtte kjøpe to nye i større strl. Skal ha elastisk bæresjal. Blir å kjøpe på sykehuset, da det koster 250,- og bidrar til nyfødt intensiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 30. mai 2018 #888 Del Skrevet 30. mai 2018 Hva gjelder ammebher kan det være litt vanskelig å forutsi, men greit å være forberedt på å måtte kjøpe større når melken kommer. Mine pupper ble enorme, og da mener jeg enorme! Tror jeg måtte opp 2-3 strl fra de ammebhene jeg brukte i graviditeten. Så jeg har jo en viss peil på hva jeg kan forvente meg denne gangen. Men hører om andre som ikke trenger nye bher eller som kanskje går opp 1 strl. Og ja, når melken stabiliserte seg litt så gikk jeg ned i strl igjen. Så det var ikke så lenge jeg trengte de store bhene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rux Skrevet 1. juni 2018 #889 Del Skrevet 1. juni 2018 Jeg har bæresjal etter storesøster og kjøpt en brukt ergobaby adapt. Sjalet er kjempe kjekt når babyen er nyfødt, og sele litt mer praktisk/enklere å ta av og på. Var helt avhengig av bæretøy med storesøster, så det er godt å ha på plass før lille kommer😊 BH er helt håpløst😆 jeg har to som passer. Gidder ikke kjøpe nye helt enda, for sist kjøpte jeg ammebh'r på forhånd og ingen av de passet😝 Har begynt å komme noen små dråper råmelk allerede nå, enda det er to mnd igjen til termin, så jeg er spent på åssen dette blir😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snegl Skrevet 3. juni 2018 #890 Del Skrevet 3. juni 2018 Vi har tenkt til å kjøpe angel pack eller tula free to grow fordi de er veldig enkle å bruke, mindre "klumpete" enn mange andre seler og kan brukes fra nyfødt av og ganske lenge etter. Jeg har også lurt på dette med BH. Jeg har allerede gått opp tre størrelser (og strekkmerker over hele på begge brystene) så nå er de ammeBHene jeg kjøpte for noen måneder siden begynt å bli litt små (mine vanlige bher ser ut som barnebher når jeg har prøvd å ta de på..) Søsteren min gikk ikke noe særlig opp etter fødsel, så jeg kommer til å vente og se og kjøpe større når jeg har behov for det, siden det virker helt umulig å forutse. Er det forresten noen andre som ikke klarer å sove i denne varmen? Noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 3. juni 2018 #891 Del Skrevet 3. juni 2018 4 timer siden, Snegl skrev: Vi har tenkt til å kjøpe angel pack eller tula free to grow fordi de er veldig enkle å bruke, mindre "klumpete" enn mange andre seler og kan brukes fra nyfødt av og ganske lenge etter. Jeg har også lurt på dette med BH. Jeg har allerede gått opp tre størrelser (og strekkmerker over hele på begge brystene) så nå er de ammeBHene jeg kjøpte for noen måneder siden begynt å bli litt små (mine vanlige bher ser ut som barnebher når jeg har prøvd å ta de på..) Søsteren min gikk ikke noe særlig opp etter fødsel, så jeg kommer til å vente og se og kjøpe større når jeg har behov for det, siden det virker helt umulig å forutse. Er det forresten noen andre som ikke klarer å sove i denne varmen? Noen tips?? Kjøpte bare to nye bher som var liiitt større enn nødvendig kanskje, ammebh får vente litt til var deilig med noen som ikke satt som ett skudd 😂🤦🏽♀️ Sliter selv med å sove hvis det er for varmt, meeen fikser det somregel med en iskald dusj (særlig på beina) før leggetid, vifta på max og rett på meg, og tomt sengetrekk som dyne 👌🏼 Skal reise imorgen, usikker på om svigers har vifte til låns, men krysser fingrene 😅 litt krise hvis ikke 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 4. juni 2018 #892 Del Skrevet 4. juni 2018 (endret) . Endret 11. mai 2019 av Lidis88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 4. juni 2018 #893 Del Skrevet 4. juni 2018 Herregud, 45 dager til termin i dag 😮 Nå begynner det virkelig å nærme seg.. hvor mye har dere andre gjort klart? Jeg har vasket en del tøy og lagt i kommoden, skal få kjøpt inn sengetøy, håndkler og stellesaker/ammegreier neste helg. Så må vi få kjøpt bilstol.. seng har vi fra før, vogn har vi kjøpt som står i eske i boden. Også har jeg store planer om en nedvask av leiligheten før lillesøster kommer og få ryddet skikkelig i skuffer og skap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 4. juni 2018 #894 Del Skrevet 4. juni 2018 (endret) På 4.6.2018 den 9.13, lulus skrev: Endret 11. mai 2019 av Lidis88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 4. juni 2018 #895 Del Skrevet 4. juni 2018 @lulus Princess har 3 for 2 på mye barneting (kluter, sengetøy og håndklær) @Lidis88 mener jeg så noen fine lekekasser på princess. I tøy da, så blir kanskje mer lekekurver. Og søstrene grene har faktisk endel fint til baby.. kjøpte ett sånn litt tykkere leketeppe til gulv der for bare 169kr, må tilbake å kjøpe sengesett og milestonecards der 👍🏼 75 dager igjen her. Klærne ligger sortert etter størrelser men venter litt med å vaske de, bilstol er bestilt. Mangler egentlig bare vognleke og (noen som har tips om noen fine?), litt leker generelt, solskjerm til bilstol, adapter til bilstol på vogna, kroker til å henge stelleveska på, seng og madrass og stellebord med alt som trengs under stelling. Før mini kommer skal vi også ta en skikkelig vask av vegger (stue, bad og gang), listverk, dører og taket i stua og på badet hvertfall 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 4. juni 2018 #896 Del Skrevet 4. juni 2018 Her er nesten alt på plass. Mangler fortsatt stellevesken, men jeg vet hvilken jeg skal ha! Bestilt babygym, sengehimmel og noen wallstickers slik at jeg kan få gjort det litt koseligere på barnerommet. Vasket alt av klær for flere uker siden Fødebagen er pakket og klar.. Sitter for det meste å venter.. og så ble jeg jo 100% sykemeldt nå, så jeg kjeder meg fælt om dagene. Har begynt å fikse i andre rom i huset. Siden vi har nybygg har vi jo nedprioritert å kjøpe nye møbler og stelle i andre rom, før babyutstyret var i hus. Nå har jeg endelig kunnet begynne å handle hyller, bilder, innrede uteplassen og sånt. Koser meg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 4. juni 2018 #897 Del Skrevet 4. juni 2018 Takk for tips, @Gia_! Åå skjønner at du kjeder deg @Milio. Er det bekkenet som har gjort deg sykemeldt? Såå gøy å ha alt på stell! Hva har du pakket i fødebagen? Har du brukt noen liste fra noe sted? Hvilken stelleveske har du bestemt deg for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 4. juni 2018 #898 Del Skrevet 4. juni 2018 5 minutter siden, Lidis88 skrev: Takk for tips, @Gia_! Åå skjønner at du kjeder deg @Milio. Er det bekkenet som har gjort deg sykemeldt? Såå gøy å ha alt på stell! Hva har du pakket i fødebagen? Har du brukt noen liste fra noe sted? Hvilken stelleveske har du bestemt deg for? Nei, faktisk er det kynnerne. I bagen har jeg; toalettsaker, helsekort, lang cardigan, joggebukse, romslig kjole, store truser, ammebh, ammesinglet, purelan, store bind, slippers, bodyer til baby, lue til baby, bukse til baby, mobillader, snacks osv Går for Storksak Tote Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyCooper Skrevet 8. juni 2018 #899 Del Skrevet 8. juni 2018 Sitter å bestiller apotekvarer til stellebord og fødebag. Noen som har tips til kjekke ting? Har allerede lakt dette i kurven: -Multimam kompress (såre bryst), da salve ikke funket særlig sist -Bepanthen salve, bruker på storebror enda også. Sinksalve ble det værre av -Attends cover til stellebordet. Brukes som kladd over stellematten. Brukte de mye til storebror, da han tisset hver gang vi bytta bleie. Mulig det er noe annet med jente😝 -Bleieposer, greit å ha i stelleveska. Spesiellt om du er på besøk til noen uten bleiebøtte. -Ammeinnlegg, svøpeteppe, tørre engangskluter, smokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 8. juni 2018 #900 Del Skrevet 8. juni 2018 34 minutter siden, BettyCooper skrev: Sitter å bestiller apotekvarer til stellebord og fødebag. Noen som har tips til kjekke ting? Har allerede lakt dette i kurven: -Multimam kompress (såre bryst), da salve ikke funket særlig sist -Bepanthen salve, bruker på storebror enda også. Sinksalve ble det værre av -Attends cover til stellebordet. Brukes som kladd over stellematten. Brukte de mye til storebror, da han tisset hver gang vi bytta bleie. Mulig det er noe annet med jente😝 -Bleieposer, greit å ha i stelleveska. Spesiellt om du er på besøk til noen uten bleiebøtte. -Ammeinnlegg, svøpeteppe, tørre engangskluter, smokker Jeg har brukt preglife-appen sin liste i tillegg til tips fra folk jeg kjenner. Har du termometer, neglesaks, badeolje, q-tips, våtservietter? Skal du ha stellebordet på badet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå