Gjest Gia_ Skrevet 8. mars 2018 #661 Del Skrevet 8. mars 2018 Salamiiiii 😪 Ooog hvitvin 😂🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 9. mars 2018 #662 Del Skrevet 9. mars 2018 5 timer siden, Lidis88 skrev: Flere enn meg som fantaserer om musserende, rødvin, blåmuggost og spekeskinke?? Jeg blir sprø Fantaserer om brie hver eneste dag🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 9. mars 2018 #663 Del Skrevet 9. mars 2018 Salami og spekeskinke 😍 Skal ha det klart i kjøleskapet til etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rux Skrevet 9. mars 2018 #664 Del Skrevet 9. mars 2018 Jeg blir bare mer og mer irritert over folk jeg altså 😝 det er så mange som henvender seg til vesla på halvannet år og sier "åssen skal det gå med deg da, når mamma og pappa får en ny baby". Altså...tror dem at vi kommer til å glemme henne når vi får et barn til? Det må da være mye bedre å si til et lite barn at det blir gøy å få en lillesøster! Jeg vet at hun ikke skjønner det dem sier, men jeg blir irritert fordet jeg😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 9. mars 2018 #665 Del Skrevet 9. mars 2018 2 timer siden, Rux skrev: Jeg blir bare mer og mer irritert over folk jeg altså 😝 det er så mange som henvender seg til vesla på halvannet år og sier "åssen skal det gå med deg da, når mamma og pappa får en ny baby". Altså...tror dem at vi kommer til å glemme henne når vi får et barn til? Det må da være mye bedre å si til et lite barn at det blir gøy å få en lillesøster! Jeg vet at hun ikke skjønner det dem sier, men jeg blir irritert fordet jeg😒 Så utrolig stygt gjort!! ☹️🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 9. mars 2018 #666 Del Skrevet 9. mars 2018 Savner å: - Spise spekemat (Parma, serrano og salami). Det blir med i fødebagen😍 - Kunne ta et glass prosecco i solen. - Ligge så lenge jeg vil i boblebad og badstu! - Kunne bruke peeling og sterke kremer på huden igjen (A-vitamin). - Spise kjempemasse lakris!! - Spise en blodig biff 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 9. mars 2018 #667 Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) 3 timer siden, Rux skrev: Jeg blir bare mer og mer irritert over folk jeg altså 😝 det er så mange som henvender seg til vesla på halvannet år og sier "åssen skal det gå med deg da, når mamma og pappa får en ny baby". Altså...tror dem at vi kommer til å glemme henne når vi får et barn til? Det må da være mye bedre å si til et lite barn at det blir gøy å få en lillesøster! Jeg vet at hun ikke skjønner det dem sier, men jeg blir irritert fordet jeg😒 Så utrolig dårlig gjort å si noe sånt! Folk mister tydeligvis alt filter når man snakker til gravide og de med barn, virker det som noen ganger! Heldigvis ikke opplevd at noen har sagt noe sånt enda, men nå er jeg forberedt og skal jaggu svare tilbake om det skjer 🙊 Det er absolutt lov å bli irritert! Virkelig unødvendig å si noe sånt! Endret 9. mars 2018 av Sille4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 9. mars 2018 #668 Del Skrevet 9. mars 2018 4 timer siden, Rux skrev: Jeg blir bare mer og mer irritert over folk jeg altså 😝 det er så mange som henvender seg til vesla på halvannet år og sier "åssen skal det gå med deg da, når mamma og pappa får en ny baby". Altså...tror dem at vi kommer til å glemme henne når vi får et barn til? Det må da være mye bedre å si til et lite barn at det blir gøy å få en lillesøster! Jeg vet at hun ikke skjønner det dem sier, men jeg blir irritert fordet jeg😒 Folk er bare så rare av og til! Prøv å tenk at det er de det er noe galt med. Klart det blir kjempekoselig for henne å få en lillesøster. Det er da ingen som glemmer de barna man allerede har som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rux Skrevet 9. mars 2018 #669 Del Skrevet 9. mars 2018 Ja det er ganske utrolig at man kan lire av seg sånne ting. Det dummeste er at de fleste som har sagt det har flere barn selv, så de burde da vite bedre 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 11. mars 2018 #670 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Noen her som har fått melk? Jeg sto uten BH for litt siden og plutselig dryppet det noen dråper klar-hvitt væske ned på magen. Skjønte ikke hva det var. Var det fra taket? Hadde jeg noe i håret? Er det vannlekkasje noe sted? Så ser jeg at puppen glinser Gikk fort over.. men jeg syns det var litt tidlig. Kanskje det er normalt Endret 11. mars 2018 av Milio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 11. mars 2018 #671 Del Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, Milio skrev: Noen her som har fått melk? Jeg sto uten BH for litt siden og plutselig dryppet det noen dråper klar-hvitt væske ned på magen. Skjønte ikke hva det var. Var det fra taket? Hadde jeg noe i håret? Er det vannlekkasje noe sted? Så ser jeg at puppen glinser Gikk fort over.. men jeg syns det var litt tidlig. Kanskje det er normalt Ei venninne som også er førstegangs og er ca 5 uker bak meg må nå begynne å bruke innlegg. Er veldig individuelt vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 12. mars 2018 #672 Del Skrevet 12. mars 2018 21 timer siden, Milio skrev: Noen her som har fått melk? Jeg sto uten BH for litt siden og plutselig dryppet det noen dråper klar-hvitt væske ned på magen. Skjønte ikke hva det var. Var det fra taket? Hadde jeg noe i håret? Er det vannlekkasje noe sted? Så ser jeg at puppen glinser Gikk fort over.. men jeg syns det var litt tidlig. Kanskje det er normalt Husker ikke om jeg fikk det i første svangerskap, men har hørt om flere som har fått det. Nå har jeg litt råmelk om jeg klemmer ut, blir kanskje noen lekasjer etterhvert Her har puppene vokst noe voldsomt og føles som det er melk i de allerede, men det er kanskje fordi de har gjort jobben før at de begynner å bunkre opp alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 12. mars 2018 #673 Del Skrevet 12. mars 2018 4 timer siden, lulus skrev: Husker ikke om jeg fikk det i første svangerskap, men har hørt om flere som har fått det. Nå har jeg litt råmelk om jeg klemmer ut, blir kanskje noen lekasjer etterhvert Her har puppene vokst noe voldsomt og føles som det er melk i de allerede, men det er kanskje fordi de har gjort jobben før at de begynner å bunkre opp alt Jeg håper det betyr at jeg har melk til fødselen iallefall. Kanskje ammingen kan gå litt smertefritt Hører noen ikke får produksjonen igang før noen uker etter fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 13. mars 2018 #674 Del Skrevet 13. mars 2018 Dere som har vært på oul, skal man ha med seg papirene fra lege/jordmor? Har OUL imorgen, gledes 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 14. mars 2018 #675 Del Skrevet 14. mars 2018 9 timer siden, Gia_ skrev: Dere som har vært på oul, skal man ha med seg papirene fra lege/jordmor? Har OUL imorgen, gledes 🤩 Alle papirer med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 14. mars 2018 #676 Del Skrevet 14. mars 2018 10 timer siden, Gia_ skrev: Dere som har vært på oul, skal man ha med seg papirene fra lege/jordmor? Har OUL imorgen, gledes 🤩 Åååå gled deg ja, det er en veldig fin opplevelse! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 14. mars 2018 #677 Del Skrevet 14. mars 2018 Takk 😄 gleder oss veldig! Sov veldig lett inatt, og dårlig, så spente. Gleder meg til å se hvor mye han/hun har utviklet seg siden sist ultralyd også ❤️ Skal man ha med urinprøve også kanskje? 🤔 siden ultralyden teller som en svangerskapskontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 14. mars 2018 #678 Del Skrevet 14. mars 2018 1 minutt siden, Gia_ skrev: Takk 😄 gleder oss veldig! Sov veldig lett inatt, og dårlig, så spente. Gleder meg til å se hvor mye han/hun har utviklet seg siden sist ultralyd også ❤️ Skal man ha med urinprøve også kanskje? 🤔 siden ultralyden teller som en svangerskapskontroll? Jeg hadde ihvertfall ikke det og ble ikke spurt om det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 14. mars 2018 #679 Del Skrevet 14. mars 2018 Tips: husk at det er kundekveld på barnas hus i dag endelig blir det litt innkjøp på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 14. mars 2018 #680 Del Skrevet 14. mars 2018 6 minutter siden, Gia_ skrev: Takk 😄 gleder oss veldig! Sov veldig lett inatt, og dårlig, så spente. Gleder meg til å se hvor mye han/hun har utviklet seg siden sist ultralyd også ❤️ Skal man ha med urinprøve også kanskje? 🤔 siden ultralyden teller som en svangerskapskontroll? Nei, du er kun der for ultralyd og terminbestemmelse. Ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå