Knøtteliten Skrevet 20. januar 2018 #381 Del Skrevet 20. januar 2018 Hei! Jeg børster støv av min gamle bruker (knapt brukt siden 2011/2012..), og tar sjansen på å melde meg inn i denne terminklubben jeg er 10+1 i dag, foreløpig termin 20.august og 2.gangs fødende. Jeg har vært mye kvalm denne gangen (men ikke spydd!), men nå har kvalmen og symptomene brått gitt seg. Litt urovekkende, men på samme tid befriende. Slitsomt med 100% jobb og skal prøve å skjule at man er superkvalm og uggen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyCooper Skrevet 20. januar 2018 #382 Del Skrevet 20. januar 2018 2 timer siden, Knøtteliten skrev: Hei! Jeg børster støv av min gamle bruker (knapt brukt siden 2011/2012..), og tar sjansen på å melde meg inn i denne terminklubben jeg er 10+1 i dag, foreløpig termin 20.august og 2.gangs fødende. Jeg har vært mye kvalm denne gangen (men ikke spydd!), men nå har kvalmen og symptomene brått gitt seg. Litt urovekkende, men på samme tid befriende. Slitsomt med 100% jobb og skal prøve å skjule at man er superkvalm og uggen Velkommen! Morro med flere som har termin seint i august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 20. januar 2018 #383 Del Skrevet 20. januar 2018 På 18.1.2018 den 23.06, Lidis88 skrev: Ææ blir litt stressa av dere som planlegger bilstol og vogn.. jeg har ikke kjøpt en eneste ting til min lille og jeg er over 16 uker :S dere er flinke som er tidlige påan:D Haha! Blir litt stressa over at vi har handla inn vogn og funnet bilstol vi vil ha (tror vi går for en Maxi Cosi cabriofix), og idag kjøpt endel utstyr.. bare 10+3 liksom. Men så var det 30-70% på hele babyshop i nærheten, så da fløy det 4 tusenlapper... 🙄 Totalprisen skulle vært rundt 7600kr da, så igjen, ett kupp 😅 Småskummelt å kjøpe så mye tidlig, men likevel så skal man jo ikke gå rundt å forvente å miste og gå glipp av gode tilbud eller hva? 🤓 Itillegg har vi jo sett ett slående hjerte på ultralyd så da blir det litt mindre skummelt. Er veldig fornøyd da 4 timer siden, Knøtteliten skrev: Hei! Jeg børster støv av min gamle bruker (knapt brukt siden 2011/2012..), og tar sjansen på å melde meg inn i denne terminklubben jeg er 10+1 i dag, foreløpig termin 20.august og 2.gangs fødende. Jeg har vært mye kvalm denne gangen (men ikke spydd!), men nå har kvalmen og symptomene brått gitt seg. Litt urovekkende, men på samme tid befriende. Slitsomt med 100% jobb og skal prøve å skjule at man er superkvalm og uggen Gratulerer og velkommen i klubben 😁 Termin to dager etter meg du da, hvis min tul termin stemmer 2 timer siden, BettyCooper skrev: Velkommen! Morro med flere som har termin seint i august Når har du termin? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyCooper Skrevet 20. januar 2018 #384 Del Skrevet 20. januar 2018 23 minutter siden, Gia_ skrev: Sorry sitatet, får ikke slettet det. Vet ikke om det var meg du spurte nå, men jeg har menstermin in 21.august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 20. januar 2018 #385 Del Skrevet 20. januar 2018 4 timer siden, BettyCooper skrev: Sorry sitatet, får ikke slettet det. Vet ikke om det var meg du spurte nå, men jeg har menstermin in 21.august Hehe, spurte deg ja, siden det virket som du også var sent i agust 😁 Så ikke deg heller på lista, og gadd ikke å bla igjennom sidene 😅 Har termin selv 18.08! Håper på terminbaby, så blir det 18.08.18 08.08 går også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 21. januar 2018 #386 Del Skrevet 21. januar 2018 8+6 idag! Jeg tror jeg er sist ute her? Termin 30 eller 31 august. Jeg har i ei uke nå ligget i sofaen med sykdom. Tror det har vært influensa. Heldigvis på bedringens vei!! Har pga sykdom ikke kjent kvalmen så veldig men nå sniker den seg innpå igjen. Den er mildere enn før så klagee ikke. Ikke hatt kvalmestillende på ei stund heller nå! Nå skal det bli godt å komme tilbake tilbake på jobb, aldri vært vekke så lenge av ganga! Og mistanken om graviditet har vel meldt seg hos de på jobb! Ha en fin søndag alle!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyCooper Skrevet 21. januar 2018 #387 Del Skrevet 21. januar 2018 11 timer siden, Gia_ skrev: Hehe, spurte deg ja, siden det virket som du også var sent i agust 😁 Så ikke deg heller på lista, og gadd ikke å bla igjennom sidene 😅 Har termin selv 18.08! Håper på terminbaby, så blir det 18.08.18 08.08 går også Storebror er født 05.05.15. Lett å huske fødselsnummer i ammetåka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 21. januar 2018 #388 Del Skrevet 21. januar 2018 1 time siden, BettyCooper skrev: Storebror er født 05.05.15. Lett å huske fødselsnummer i ammetåka Haha ja, ikke sant! Tenker også hvis vi får flere unger senere. Blir mye å holde styr på med hundens bursdag, dagen vi ble sammen, dagen vi forlovet oss, hans bursdag, min bursdag, familie og venners bursdag! Var det termindato, eller var han bare heldig som var klar og kom på den datoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyCooper Skrevet 21. januar 2018 #389 Del Skrevet 21. januar 2018 41 minutter siden, Gia_ skrev: Haha ja, ikke sant! Tenker også hvis vi får flere unger senere. Blir mye å holde styr på med hundens bursdag, dagen vi ble sammen, dagen vi forlovet oss, hans bursdag, min bursdag, familie og venners bursdag! Var det termindato, eller var han bare heldig som var klar og kom på den datoen? Fødte 5 dager på overtid. Hadde helst sett han kom på termindatoen i stede, da dagene etter termin går sinnsykt sakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 21. januar 2018 #390 Del Skrevet 21. januar 2018 Idag havnet jeg på legevakten med blodtrykk på 142/96. Veldig høyt. Slo ut med 2+ på urinen ved forrige svangerskapskontroll, men har ikke fått testet siden. Den gangen var blodtrykket normalt. Legevakten kunne ikke hjelpe og føden ville at jeg skulle se det an til imorgen (fastlege). Siden jeg bare er 14 uker var føden sikker på at det ikke var svangerskapsforgiftning, men de ville avvente beskjed fra min fastlege. Ikke morsomt. Jeg aner en sykemelding rundt hjørnet om ikke blodtrykket bedrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 21. januar 2018 #391 Del Skrevet 21. januar 2018 (endret) På 21.1.2018 den 17.16, Milio skrev: Endret 26. april 2019 av Lidis88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 21. januar 2018 #392 Del Skrevet 21. januar 2018 1 minutt siden, Lidis88 skrev: Ånei for en kjedelig opplevelse Vet du hva blodtrykket ditt er til vanlig? Hva som gjorde at du havnet på legevakten, merket du noen symptomer? Huff.. føler med deg!! Man ønsker jo at prosessen skal gå knirkefritt! Håper du snart er i god form igjen Husker ikke nøyaktig hva det var forrige gang, men det var innenfor normalen. Har slitt med hodepine, samt at jeg skar meg med uhell i fingeren igår og det jeg begynte å fossblø. Det var latterlig mye trykk. Så sjekket jeg helsekortet igjen og la sammen hodepine + protein i urin, som ikke er en heldig match. Ringte derfor føden for å høre hva jeg skulle gjøre. Fastlegen min er svært vanskelig å få tak i. Siden jeg bare er 14 uker ville de ikke ta meg inn på føden, men sendte meg til legevakt. Legevakten i Oslo hadde 6 timer ventetid, men de tok blodtrykket mitt med en gang. Ringte føden og oppga blodtrykket og ventetid, og da sa jordmor "6 timer?? Nei gå hjem og hvil deg kjære deg. Så ringer du fastlegen imorgen tidlig og får deg en hastetime." Så da dro vi hjem igjen Håper på et stabilt blodtrykk og urinprøve imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 21. januar 2018 #393 Del Skrevet 21. januar 2018 (endret) På 21.1.2018 den 18.15, Milio skrev: . Endret 26. april 2019 av Lidis88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rux Skrevet 21. januar 2018 #394 Del Skrevet 21. januar 2018 20 timer siden, Gia_ skrev: Hehe, spurte deg ja, siden det virket som du også var sent i agust 😁 Så ikke deg heller på lista, og gadd ikke å bla igjennom sidene 😅 Har termin selv 18.08! Håper på terminbaby, så blir det 18.08.18 08.08 går også Terminen til mageboeren her er 30.07, men jeg håper nesten den kommer litt før så det kan bli 16.07.18, for det blir storesøsters fødselsdato "bakfram". Hun er nemlig født 18.07.16😄 siden storesøster ble født en måned for tidlig kan det jo fort hende at denne er rask i avtrekkeren også😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 22. januar 2018 #395 Del Skrevet 22. januar 2018 Kan oppdatere med at dagens prøver var fine, men ble 50% sykemeldt i 3 uker fremover pga hodepine og søvnproblemer. Hodepinen kan føre til høyere blodtrykk visstnok, og kan være grunnen til den høye målingen igår. Heldigvis ingen protein i urinen lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 22. januar 2018 #396 Del Skrevet 22. januar 2018 28 minutter siden, Milio skrev: Kan oppdatere med at dagens prøver var fine, men ble 50% sykemeldt i 3 uker fremover pga hodepine og søvnproblemer. Hodepinen kan føre til høyere blodtrykk visstnok, og kan være grunnen til den høye målingen igår. Heldigvis ingen protein i urinen lengre. Så bra!!:) det hjelper nok med sykemelding.. hva jobber du med? I sist svangerskap hadde jeg hodepine som startet i nakken og gikk opp og ned til øyet. Var skikkelig slitsomt. Har det litt nå og men ikke i nærheten av slik det var sist. Hvordan er din hodepine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 22. januar 2018 #397 Del Skrevet 22. januar 2018 25 minutter siden, blomst12 skrev: Så bra!!:) det hjelper nok med sykemelding.. hva jobber du med? I sist svangerskap hadde jeg hodepine som startet i nakken og gikk opp og ned til øyet. Var skikkelig slitsomt. Har det litt nå og men ikke i nærheten av slik det var sist. Hvordan er din hodepine? Er prosjektingeniør og jobber på kontor Min hodepine er mest sentrert i pannen og gir et slags trykk inni hodet. Den er ikke konstant, men kommer og går. Sover dårlig om nettene. Våkner flere ganger og er urolig i kroppen. Henger nok sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 22. januar 2018 #398 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) På 22.1.2018 den 14.28, Milio skrev: . Endret 26. april 2019 av Lidis88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 24. januar 2018 #399 Del Skrevet 24. januar 2018 Hei. Stikker bare innom med testresultatene. Ingen genetiske sykdommer funnet. Ingen ekstra kromoson funnet og jeg får en jente!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 24. januar 2018 #400 Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) På 24.1.2018 den 6.18, Vilunich skrev: Endret 26. april 2019 av Lidis88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå