blomst12 Skrevet 3. januar 2018 #301 Del Skrevet 3. januar 2018 3 timer siden, lulus skrev: I dag har jeg vært på ultralyd og fikk heldigvis se et levende lite menneske som sprellet Alt så bra ut og stemte bra overens med mensterminen! Phu - lettet! Er det noen som har begynt å handle noe enda? Er jo tidlig enda, samtidig så er det jo nyttårssalg på alle kanter nå.. Åh så gøy!!! Gratulerer med vellykket ul!! Hvor langt er du på vei?:) Jeg trenger nok ikke så mye til minsten,med mindre det blir en gutt! Da skal han slippe å gå i masse jenteklær. Ellers handla jeg vel etter oul med de to første. Men kjør på hvis du har lyst!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 3. januar 2018 #302 Del Skrevet 3. januar 2018 14 minutter siden, Gia_ skrev: Så gøy Ser reklamene dukker opp på facebook, pakkepris på vogn, skikkelig avslag på seng osv.. skulle ønske jeg var komt lengre på vei 🙈 men blir for tidlig itillfelle det går galt 😫 Har kjøpt en Stokke bounce and sleep da. For bra til å stå over, kjøpt ny, men knapt brukt, og en bekjent som solgte den. Itillegg har den gått ut av produksjon, så følte det var litt nå eller aldri, og en minimalt brukt til 700kr kunne jeg ikke stå over 😂 Ja, jeg ser den! Hvor langt på vei er du nå? Noen tilbud er jo for bra til å la være ja 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 3. januar 2018 #303 Del Skrevet 3. januar 2018 16 timer siden, atropos skrev: Takk 😂 det er gøy og litt skummelt. Vi har vært så veldig på at to var nok og at «vår familie har kapasitet til to barn» men ser ut til at vi skal rydde kapasitet til en unge til 😅 men da får det jaggu holde 😂 jeg har hatt litt uregelmessig mens siden nr 2 kom, så har ikke hatt helt oversikt over når mensen skulle ha vært her, men jeg gikk rundt i jula og hadde på følelsen at det var veldig lenge siden. Prøvde å telle meg tilbake, og kom fram til at det må ha vært før bursdagen til nr 2 som er i slutten av november. Og da mannen min sa «skulle ikke du hatt mensen snart?» var det på sin plass med en test. Han holder ikke så koll på ting og jaggu var den positiv 🙈 sjokket var stort, for nr 1 og 2 måtte jobbes ganske hardt for så hadde ikke tenkt tanken en gang at det kunne være en mulighet at det skjedde på slump😅 Gleder du deg til å få nr 3? Jeg kjenner jeg er litt spent altså. Hvor stort kaos må man regne med tre barn liksom? 😅 Ja jeg gleder meg mest. Jeg har alltid hatt lyst på tre,føler liksom det blir en søskenflokk og at det kan bli bra når de vokser opp. Samtidig har man jo bedre tid til to,og blir ikke i undertall,hehe. Ja kaos ja. Mine to jenter er 2 og 3,5 nå, så blir uten tvil hektisk i starten. Men sykt spennende og da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 3. januar 2018 #304 Del Skrevet 3. januar 2018 2 minutter siden, lulus skrev: Ja, jeg ser den! Hvor langt på vei er du nå? Noen tilbud er jo for bra til å la være ja 😀 Er bare 8+6, så tror samboeren hadde tenkt at det hadde klikka litt for hans bedre halvdel om jeg hadde klikka hjem alle de store/dyre tingene nå Får krysse fingrene for like gode påske eller sommertilbud! Føles litt urettferdig ut med disse tilbudene for de som får sommerbaby 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 3. januar 2018 #305 Del Skrevet 3. januar 2018 Recaro Privia bilstol er på tilbud rundt omkring. Samboer ønsker at vi skal ha nøyaktig dette setet pga gode resultater på tester :-) mulig vi ryker på en sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 3. januar 2018 #306 Del Skrevet 3. januar 2018 3 timer siden, blomst12 skrev: Ja jeg gleder meg mest. Jeg har alltid hatt lyst på tre,føler liksom det blir en søskenflokk og at det kan bli bra når de vokser opp. Samtidig har man jo bedre tid til to,og blir ikke i undertall,hehe. Ja kaos ja. Mine to jenter er 2 og 3,5 nå, så blir uten tvil hektisk i starten. Men sykt spennende og da!! Wow, da får du en skikkelig tett flokk da mine er 4,5 og 1, så det blir ikke så tett. Har allerede litt dårlig samvittighet for eldste som blir en del eldre enn de to yngste, men får tro det går seg til. Kan jo håpe på en gutt slik at eldste får en litt mer naturlig partner enn to småsøstre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyCooper Skrevet 3. januar 2018 #307 Del Skrevet 3. januar 2018 Hiver meg med! Menstermin 20. August 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 3. januar 2018 #308 Del Skrevet 3. januar 2018 3 timer siden, Milio skrev: Recaro Privia bilstol er på tilbud rundt omkring. Samboer ønsker at vi skal ha nøyaktig dette setet pga gode resultater på tester :-) mulig vi ryker på en sånn.. Greit tilbud på babybanden ja. Samboeren ble litt ivrig og gjorde reaserch tvert 😂👍🏼 Vet du om den kan festes på andre vogner, som ikke er av merket Recaro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 4. januar 2018 #309 Del Skrevet 4. januar 2018 12 timer siden, Gia_ skrev: Greit tilbud på babybanden ja. Samboeren ble litt ivrig og gjorde reaserch tvert 😂👍🏼 Vet du om den kan festes på andre vogner, som ikke er av merket Recaro? Tror det, men vet ikke helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 4. januar 2018 #310 Del Skrevet 4. januar 2018 Da har jeg vært på ultralyd uke 12 på Majorstuaklinikken. Der sjekket de nakkefold, neseben, hjertet og hjernen. Var en veldig aktiv liten krabat som bare ville gjøre salto. Gjorde ultralyden veldig krevende for de som skulle måle og sjekke alt. Ikke minst ble det vanskelig å høre på hjertet. Men plutselig ble det en liten pause i saltoene og de fikk lyttet. Alt sto bra til. Frisk liten baby ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 4. januar 2018 #311 Del Skrevet 4. januar 2018 2 timer siden, Milio skrev: Da har jeg vært på ultralyd uke 12 på Majorstuaklinikken. Der sjekket de nakkefold, neseben, hjertet og hjernen. Var en veldig aktiv liten krabat som bare ville gjøre salto. Gjorde ultralyden veldig krevende for de som skulle måle og sjekke alt. Ikke minst ble det vanskelig å høre på hjertet. Men plutselig ble det en liten pause i saltoene og de fikk lyttet. Alt sto bra til. Frisk liten baby ❤️ Åh, gratulerer så masse!!:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 4. januar 2018 #312 Del Skrevet 4. januar 2018 1 time siden, blomst12 skrev: Åh, gratulerer så masse!!:) Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 5. januar 2018 #313 Del Skrevet 5. januar 2018 På 4.1.2018 den 12.01, Milio skrev: Da har jeg vært på ultralyd uke 12 på Majorstuaklinikken. Der sjekket de nakkefold, neseben, hjertet og hjernen. Var en veldig aktiv liten krabat som bare ville gjøre salto. Gjorde ultralyden veldig krevende for de som skulle måle og sjekke alt. Ikke minst ble det vanskelig å høre på hjertet. Men plutselig ble det en liten pause i saltoene og de fikk lyttet. Alt sto bra til. Frisk liten baby ❤️ Så herlig å se at alt er bra ikke noe som føles bedre enn det! Skal selv på ultralyd om et par timer. Er i uke 8 og krysser fingrene for å se et bankende hjerte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 5. januar 2018 #314 Del Skrevet 5. januar 2018 Heldige dere som får se bankede hjerter ❤️ Skal bestille meg time til tidlig ultralyd jeg og.. Var nettopp hos legen for en sjekk, siden jeg hadde de små blødningene innimellom, men var visst ikke noe å bekymre seg for.. kom utenfra, hadde skjøre slimhinner, ooog ting kjentes/så greit ut på gynekologisk.. eneste var at han ikke så noen slimpropp. Noen andre som har hatt gynekologisk undersøkelse tidlig og ikke hatt synlig slimpropp i uke 9/10? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 5. januar 2018 #315 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) På 4.1.2018 den 12.01, Milio skrev: Endret 26. april 2019 av Lidis88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 5. januar 2018 #316 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) . Endret 26. april 2019 av Lidis88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyCooper Skrevet 5. januar 2018 #317 Del Skrevet 5. januar 2018 Flere som fryser for tiden? Går det noen gang over? Her sover jeg med tykk ullgenser og lugger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 5. januar 2018 #318 Del Skrevet 5. januar 2018 11 minutter siden, BettyCooper skrev: Flere som fryser for tiden? Går det noen gang over? Her sover jeg med tykk ullgenser og lugger Ja, faktisk når du sier det 😂 tenkte det bare var pga vinter, men aldri fryst så mye som nå 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 5. januar 2018 #319 Del Skrevet 5. januar 2018 3 timer siden, BettyCooper skrev: Flere som fryser for tiden? Går det noen gang over? Her sover jeg med tykk ullgenser og lugger Har gått over til å være en varmeovn 😂 men frem til uke 8 var jeg iskald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 5. januar 2018 #320 Del Skrevet 5. januar 2018 8 timer siden, Gia_ skrev: Heldige dere som får se bankede hjerter ❤️ Skal bestille meg time til tidlig ultralyd jeg og.. Var nettopp hos legen for en sjekk, siden jeg hadde de små blødningene innimellom, men var visst ikke noe å bekymre seg for.. kom utenfra, hadde skjøre slimhinner, ooog ting kjentes/så greit ut på gynekologisk.. eneste var at han ikke så noen slimpropp. Noen andre som har hatt gynekologisk undersøkelse tidlig og ikke hatt synlig slimpropp i uke 9/10? Har bare hatt ultralyder, ikke tradisjonell GU, så det vet jeg ikke. Er du kommet til uke 9/10? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå