Milio Skrevet 27. desember 2017 #261 Del Skrevet 27. desember 2017 Noen her som har begynt å få mage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 27. desember 2017 #262 Del Skrevet 27. desember 2017 (endret) På 27.12.2017 den 14.27, Milio skrev: . Endret 26. april 2019 av Lidis88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 27. desember 2017 #263 Del Skrevet 27. desember 2017 (endret) Hei Lister meg inn her nå, litt sent, men kom over tråden her sånn plutselig 🙈 menstermin 13.08 💕 7+6 idag, endelig 8 uker imorgen ❤️ Hadde 2-3 dager med intens halsbrann, har hatt endel stikninger i magen, kommer nå og da enda, men synes bare det er fint, kjekt at livmoren lager plass 😅 Ingen mage enda her, jeg innbiller meg jo en pitteliten mage full med mer luft enn vanlig, og at den har blitt hardere, men når samboeren kom hjem idag etter en uke borte så han ingen forskjell puppene derimot.... de har vokst og er såre som bare det. Annet tegn er at bikkja unngår meg for harde livet plutselig... vil ikke kose med meg, med mindre det bare er oss to hjemme blir heldigvis med på tur da. Andre som har dyr som reagerer slik? Legetime 12 januar! Gledes. Da er jeg 10+1. Tror jeg skal be om tidlig UL om det går, ikke så gira på å vente til typ uke 18. Endret 27. desember 2017 av Gia_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 27. desember 2017 #264 Del Skrevet 27. desember 2017 Hvilke apper bruker dere forresten? Har preglife, gravid og barn/babyverden og Lil Pics for stickers på magebildene som etterhvert kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 27. desember 2017 #265 Del Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, Lidis88 skrev: Ja eller, jeg ser det selv, men andre klarer ikke se det. Syns ikke akkurat det ser ut som en gravidmage, mer som den pleier å være etter jeg har spist middag. Jeg er 13 uker i dag. Hva med deg? Har bakovervendt livmor, så den presser tarmene mine frem og det synes svært godt når jeg har spist 😂 Klarte ikke skjule magen for venninnene igår, så de fikk vite det. Nesten helt flat om morgenen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 27. desember 2017 #266 Del Skrevet 27. desember 2017 26 minutter siden, Gia_ skrev: Hvilke apper bruker dere forresten? Har preglife, gravid og barn/babyverden og Lil Pics for stickers på magebildene som etterhvert kommer Har Preglife og Babyverden Gratulerer forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 27. desember 2017 #267 Del Skrevet 27. desember 2017 3 minutter siden, Milio skrev: Har Preglife og Babyverden Gratulerer forresten! I like måte 😁 Må sette meg ned etterpå og lese alle sidene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 27. desember 2017 #268 Del Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, Milio skrev: Noen her som har begynt å få mage? Nei, er bare 11 (11+3 i følge tul). Ligger flatt på ryggen hver morgen for å se om det kommer opp noe, men ser ikke snurten av noe hittil. Gleder meg sånn til begynner å vises! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 27. desember 2017 #269 Del Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, Milio skrev: Noen her som har begynt å få mage? Oh Yes Ser ut som jeg er over halveis på ettermiddagene/kveldene Må avsløre nyheten på jobb nå på nyåret, nytter ikke skjule det lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fersken90 Skrevet 27. desember 2017 #270 Del Skrevet 27. desember 2017 På 31.10.2017 den 9.42, Cetus skrev: Velkommen hit og gratulerer med graviditeten Starter en skravletråd for oss som har termin i juli/aug 2018. Fint å ha et sted og samles, samt dele våre gleder og bekymringer. Terminliste: Poppsilopp - menstermin 05 juli Snegl - menstermin 08 juli Lidis88 - menstermin 11 juli Cetus - menstermin 11 juli California - menstermin 14 juli Radiogaga - menstermin 16 juli Milio - menstermin 17 juli lulus - menstermin 18 juli Alvea - menstermin 21 juli Kaiaermeg - menstermin 21 juli Isea80 - menstermin 30 juli Sfl - menstermin 4 august Vilunich - menstermin 8 august Sille4 - menstermin 18 august Jeg melder meg gjerne inn her jeg I dag er jeg mest sannsynlig 6+4 og har termin 21. august. Vi skal på TUL 10. januar og jeg kan nesten ikke vente vi har vært prøvere i nesten fire år! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 27. desember 2017 #271 Del Skrevet 27. desember 2017 (endret) På 27.12.2017 den 18.50, Fersken90 skrev: . Endret 26. april 2019 av Lidis88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fersken90 Skrevet 27. desember 2017 #272 Del Skrevet 27. desember 2017 14 minutter siden, Lidis88 skrev: Wow, gratulerer! Så fantastisk at det endelig har klaffet :D Jaaaa endelig, etter så mange år. Håper bare alt står bra til inni der 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 28. desember 2017 #273 Del Skrevet 28. desember 2017 19 timer siden, Fersken90 skrev: Jeg melder meg gjerne inn her jeg I dag er jeg mest sannsynlig 6+4 og har termin 21. august. Vi skal på TUL 10. januar og jeg kan nesten ikke vente vi har vært prøvere i nesten fire år! Gratulerer 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fersken90 Skrevet 28. desember 2017 #274 Del Skrevet 28. desember 2017 4 timer siden, Gia_ skrev: Gratulerer 💕 Takk ☺️💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 29. desember 2017 #275 Del Skrevet 29. desember 2017 Garh.. som jeg drømmer for tiden På kort tid har jeg drømt at samboeren ikke ville komme hjem fra juleferie, og at jeg fikk fikse meg selv til ungen ble født, for hadde visst kjørt han så sykt hardt ila de 6ukene med graviditet (siden jeg hadde bedd han om å kjøpe med ting hjem fra butikken). En annen natt drømte jeg at vi hadde skaffet oss en blanding av marsvin og skunk. De var kjempesøte og så veldig ekte ut, men var visst vanlig at det utviklet seg små larver inni ørene etterhvert, og dette skjedde såklart med den ene vår.. jeg var gravid i drømmen og passe hysterisk, så sprang til skogs og dumpa de stakkars små der var kjempelei meg når jeg våkna 😅 Inatt drømte jeg at jeg var sikker på at jeg hadde mistet.. Såå hadde vært på europris og kjøpt flere graviditetstester for å se om de slo ut positive. Kom hjem og testa asap, venta på svar også kom det bare en strek, sjekka eska for den så litt "jalla" ut, men viste seg faktisk at det var en test som skulle si om man hadde mistet eller ei. En strek betydde at man fortsatt var gravid, var det to så hadde man mistet. Drømt mer og, men husker de (heldigvis) ikke nå. Drømmene føles så ekte ut, og er helt forvirra når jeg våkner Den inatt var verst tho. Er så redd for å miste 😬 I forrigår kom det pittepittelitt lyserosa blod på 1-2 tørk, når jeg var på do på trening (sorry tmi, og ja, ser somregel på papiret for å roe meg ned ). Samboeren kom hjem igjen etter ei uke borte, så ble "litt" på morgenkvisten, oog trening på kvelden. Ble kos igår morges også, og pittepittelitt lyyst blod på 1 tørk om kvelden igjen. Skjønner jo at det mest sannsynlig kommer av skjøre slimhinner, men lite kult når man går med angst for at noe er galt inni der/redd for å miste.. Itillegg har jeg hatt voldsomt med menssmerter igår og idag, så hjelper ikke akkurat på det som foregår oppi topplokket . Garh, vil bare komme meg over de første 12 ukene nå, sånn jeg kan puste litt mer lettet ut 8+1 nå. Ser for meg at dette bare er starten for bekymringer egentlig, blir vel ikke lettere når barnet er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 29. desember 2017 #276 Del Skrevet 29. desember 2017 Noen som skal ha en siste ferietur før termin? Tror jeg ønsker meg en "babymoon" i april/mai før jeg blir skrekkelig stor og (kanskje) full av plager! Tenker Hellas, Spania, Kroatia eller Italia. Noen andre tips? Noen her som skal ha seg en ferietur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 29. desember 2017 #277 Del Skrevet 29. desember 2017 Tror ikke det blir noen sydentur med samboeren før bebis kommer nei. Blir kanskje en årlig hopp-på-tur med mamma i mai da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 30. desember 2017 #278 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) På 27.12.2017 den 14.27, Milio skrev: Noen her som har begynt å få mage? Jaa😊 Har fått mage. Ikke første gang jeg er gravid, så da kommer det visst mage ganske tidlig. Livmoren er i navelhøyde. 12 uker ang ferietur skal vi til Frankrike i mai om jeg får klarsignal fra lege til å fly. Og så ser vi etter en babymoon i februar i varmere strøk 😘 Endret 30. desember 2017 av Plexus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 30. desember 2017 #279 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) På 29.12.2017 den 21.47, Milio skrev: Endret 26. april 2019 av Lidis88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 1. januar 2018 #280 Del Skrevet 1. januar 2018 Godt nyttår alle fine😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå