Gå til innhold

Vet faktisk ikke lengre hva jeg tenker om han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en i 2 mnd ganske nøyaktig og da ganske mye. Han er kjempesnill og omtenksom og vi har grei kjemi. Problemet er bare at jeg har funnet ut; 

- At sexen er ganske dårlig, han penetrerer meg omtrent i 5 minutter så er alt ferdig. Min egen orgasme må jeg nok stå for selv. Skal jeg måtte drive opplæring for en voksen mann? 

- Han er litt små sjalu allerede. Og vi har jo ikke definert oss enda. 

- Han har ikke barn og jeg har. Han vil ha egne barn og meg vil ikke ha flere. 

- Alt går veldig fort og han sier allerede han er glad i meg (hjelp?!)

- Foreløbig uten jobb, men han søker da.. og jobber på tilkalling av og til 

Vil så gjerne ting skal fungere, men kjenner ikke jeg er forelska akkurat. Han har møtt noen av mine venner på fest og de liker han jo. Jeg liker han som person da. Mistenker han har lite forholdserfaring. 

Så utrolig vanskelig å møte en man klaffer fullt med... 

 

Anonymkode: c96b8...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil ikke ha barn og han vil. Den settningen sier sitt. 

Anonymkode: b932d...23c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at alderen deres vil ha litt å si, ift. følgende punkt:

-at han vil ha egne barn, men du har allerede dine.

-at du må drive med seksualopplæring av voksen mann (hjelper å vite om han er 20 eller 45, liksom?)

-at alt har gått veldig fort

-at han er jobbsøkende

 

Som sagt, stor forskjell om han er 23 og nyutdannet, eller om han er 50 og har tøyset bort livet?

Anonymkode: 6e943...040

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at alderen deres vil ha litt å si, ift. følgende punkt:

-at han vil ha egne barn, men du har allerede dine.

-at du må drive med seksualopplæring av voksen mann (hjelper å vite om han er 20 eller 45, liksom?)

-at alt har gått veldig fort

-at han er jobbsøkende

 

Som sagt, stor forskjell om han er 23 og nyutdannet, eller om han er 50 og har tøyset bort livet?

Anonymkode: 6e943...040

Jeg er 28 og han 30. Han er nyutdannet ja, for 6 mnd siden. Sålenge han forsørger seg selv er det jo greit liksom, men helt ærlig ganske kjipt å få dårlig samvittighet de gangene han betaler for oss. Ser på en måte på han at han ikke liker det. Mulig han lever på oppsparte midler. Han insisterer aldri imot meg når jeg sier jeg kan betale. 

Anonymkode: c96b8...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke forelska ts og det etyer 2 mnd. Det forteller alt for min del iallefall. Du kan ikke tvinge fram følelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra den lista er det i mitt hode en no brainer, og det har bare gått to mnd. Hvorfor kutter du ikke bare? Ett av de punktene vil holdt for min del, spesielt det med barn, finnes jo ikke noe kompromiss der.

Kunne skjønt deg litt bedre om du var 38 og barnløs, da senker man kanskje kravene noe (men ikke så mye som dette håper jeg), men du har det jo ikke travelt. Se for deg de neste ti årene med denne mannen; kjennes det rett? Sexen kan selvfølgelig bli bedre, og jobb får han seg sikkert, men om du ikke har de rette følelsene så hjelper det jo lite.

Anonymkode: 3aaf7...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare av det første punktet , ræva sex i 5 min, hadde vært dumpegrunn for meg. Nytter ikke hvor mye man ønsker at det skal fungere om det ikke fungerer. 

Dette med barn er jo også et veldig viktig punkt om du er helt bevisst og bestemt på å ikke ha fler barn, og om han har et stort stort ønske om dette. Da er dere ikke de rette partnerene for hverandre. 

Anonymkode: ec90d...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare av det første punktet , ræva sex i 5 min, hadde vært dumpegrunn for meg. Nytter ikke hvor mye man ønsker at det skal fungere om det ikke fungerer. 

Dette med barn er jo også et veldig viktig punkt om du er helt bevisst og bestemt på å ikke ha fler barn, og om han har et stort stort ønske om dette. Da er dere ikke de rette partnerene for hverandre. 

Anonymkode: ec90d...549

Har liksom tenkt at jeg er ung og kanskje ombestemmer meg ang barn. Men nei, vil ikke ha flere barnefedre involvert. Så alltid for meg 3 unger, men 2 er nok for meg. Bør vel kanskje satse på en mann med barn fra før..

Anonymkode: c96b8...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner faktisk ikke at du fremdeles vurderer han etter den lista di. Hver for seg kunne disse punktene være grunn nok til å ikke forsette, når du summerer opp alle på en gang så burde det ikke være tvil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...