Gå til innhold

Hvis noen har følelser for deg, og de ikke er gjensidige.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hender det at du likevel flørter litt med tanken likevel? At du fantaserer om personen, romantisk eller seksuelt?

Jeg syns ofte at en person blir litt interessant hvis vedkommende viser meg interesse. Jeg liker at noen ser noe positivt i meg, uavhengig om jeg syns personen er attraktiv eller ikke.

Er jeg den eneste som har det slik?

Anonymkode: 9c22b...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hender det at du likevel flørter litt med tanken likevel? At du fantaserer om personen, romantisk eller seksuelt?

Jeg syns ofte at en person blir litt interessant hvis vedkommende viser meg interesse. Jeg liker at noen ser noe positivt i meg, uavhengig om jeg syns personen er attraktiv eller ikke.

Er jeg den eneste som har det slik?

 

Alle mennesker liker jo bekreftelser, det er et helt normalt menneskelig trekk. Så nei du er ikke den eneste personen som har det slik. Men kan du innlede et forhold på denne bakgrunnen? Selvfølgelig kan du ikke det, det vil aldri være liv laga så lenge du ikke føler deg tiltrukket av vedkommende og har noe felles med han/henne. Ikke noe annet en ONS om det er noe poeng for de som liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer det med at alle mennesker liker bekreftelser. Ble nok litt ekstra interessert når noen viste interesse for meg i studietiden, men hadde heldigvis vett til å holde interessen for meg selv. I begge tilfellene da det skjedde visste jeg innerst inne at det ville være elendig match i det lange løp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fantaserer ikke om noen jeg ikke har gjenside følelser eller interesse for. 

Anonymkode: 9496f...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Det kan være smigrende, men så lenge jeg ikke har like romantiske følelser for personen i utgangspunktet er det ikke noe som dukker opp bare fordi han eller hun liker meg. 

De gangene jeg har latt ting skje på den måten har jeg enten vært lei meg selv( pga kjærlighetssorg for eksempel, da søkte jeg bekreftelse og trøst) eller rett og slett kjedsomhet. Men jeg visste heller egentlig ikke at personen hadde så sterke følelser, ellers hadde jeg aldri vært med på å gi forhåpninger. Jeg vet nemlig hvor vondt det er å bli avvist selv uten videre og vil unngå å gjøre det mot andre. 

 

Anonymkode: 09c8a...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...