Gå til innhold

DENNE grunnen gjør at jeg ikke føler meg god nok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, jeg liker ei jente.

På mange måter føler jeg hun er altfor bra for meg; ser bedre ut, er mer sosial osv..

Idag satt jeg ved siden av henne og så på hendene hennes! Plutselig innså jeg at hun hadde minst like store hender som meg. Hun er generelt stor (ikke overvektig), er ca like høy som meg, og ser ut til å ha en kraftig benbygning til å være kvinne. Mens jeg er motsatt; fryktelig tynn benbygning, syltynn rundt håndleddene og ellers lite mandig i utseende..

Jeg tenkte bare at denne jenta kan umulig ville ha noe med meg å gjøre. Hun vil vel ha en mann som er sterkere, høyere og kraftigere enn henne selv?

Jeg kan ikke fordra mitt guttete utseende! Hater det..

Anonymkode: 138ce...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har rett i at et større skjelett gjør at personen har potensiale til å bli veldig sterk eller tåle mye vekt. Men det sier ikke noe om musklenes kapasitet. Det finnes mange slanke og senesterke menn som både er tynnere enn dama men samtidig mye sterkere. 

Anonymkode: 82f46...0ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres forferdelig enkelt ut, men du er bare nødt til å slutte med å sammenligne deg med andre. På alle områder i livet.

Ellers vil du aldri føle deg bra nok. For bra nok er jeg sikker på at du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idag satt jeg ved siden av henne og så på hendene hennes! Plutselig innså jeg at hun hadde minst like store hender som meg.

Beklager at jeg sier det, er det hendene som avgjør dette for deg ? Da må jeg nesten si at du bør faktisk søke hjelp et eller annet sted, voks opp mann! Du kan da umulig være så enkel at du legge vekt på dette her? Da ligger det helt andre ting bak mener nå jeg. Glem det, se heller på personen bak disse hendene. Liker du henne, har dere felles verdier, er hun til å stole på? Passer dere sammen. Konsentrer deg om dette, og glem de fordømte hendene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Freudianertøsa skrev:

Kanskje hun er lesbisk?

Fordi hun har store hender :)  Dette er virkelig empirisk forskning på høyt nivå :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner vil ha en partner som er mer maskulin enn seg selv (høyere i det minste). Hun kan såklart være unntaket, personlighet er viktigst!

Anonymkode: 286b8...9ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Freudianertøsa skrev:

Ja, lesbiske kan også ha store mammahender som holder verden på plass og de er ikke nødvendigvis betatt av TS bare fordi han har en nevrotisk fiksering på hendene deres.

Ja de kan ha det, de kan også ha små hender, de kan også mangle hender, de kan ha deformerte hender, og de kan sikkert også stå på hender :) . Har man noen nevrotiske forestillinger bør man faktisk bare skygge unna alt som ligner på den nevrosen man faktisk har. Be om profilbilder av hendene til datene sine, i stedet av trynet. Om ikke dette også da kan ligne på en hånd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kvinner vil ha en partner som er mer maskulin enn seg selv (høyere i det minste). Hun kan såklart være unntaket, personlighet er viktigst!

 

This, alltid det. Personlighet, felles verdier og at man trives sammen. Ikke noe annet.  Om dama jeg treffer i fremtiden har store hender, er høyere en meg, eller mindre en meg driter jeg i. Det er personligheten som teller, som gjør at man har noe felles og at det er tenning mellom oss. Hva andre måtte mene er jeg totalt immun mot faktisk, og det burde andre være også. For pokker flere burde stå opp for seg selv, og ikke bare tenke på hva andre mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

This, alltid det. Personlighet, felles verdier og at man trives sammen. Ikke noe annet.  Om dama jeg treffer i fremtiden har store hender, er høyere en meg, eller mindre en meg driter jeg i. Det er personligheten som teller, som gjør at man har noe felles og at det er tenning mellom oss. Hva andre måtte mene er jeg totalt immun mot faktisk, og det burde andre være også. For pokker flere burde stå opp for seg selv, og ikke bare tenke på hva andre mener.

Helt enig. Altså alle blir jo eldre etterhvert, så om man skal tilbringe resten av livet sammen, så kan ikke utseende være viktig - det er det indre. Man skal være bestevenner, livsåartnere, kanskje skape liv sammen, være hverandres kjernefamilie, elskere - hvilke fysiske kropp man har fått utdelt er veldig uviktig i en slik sammenheng

Anonymkode: 286b8...9ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Altså alle blir jo eldre etterhvert, så om man skal tilbringe resten av livet sammen, så kan ikke utseende være viktig - det er det indre. Man skal være bestevenner, livsåartnere, kanskje skape liv sammen, være hverandres kjernefamilie, elskere - hvilke fysiske kropp man har fått utdelt er veldig uviktig i en slik sammenheng

Hadde alle forstått at en kjæreste også er din beste venn og behandlet hverandre deretter hadde nok skilsmisseraten gått drastisk ned, dette glemmer mange i en hektisk hverdag med små barn og mange oppgaver som skal løses.

Når man er litt eldre er man forbi dette stadiet, og da blir jo dette enda viktigere tror jeg, da er det ikke bare sex det dreier seg om, man skal bli gamle sammen og da er personlighet alt som teller, selvfølgelig må det også være en fysisk tenning mellom kjærester i slike forhold også, men ikke bare det. Jeg vil iallefall vektlegge at vi passer samme som gode venner også, ikke bare elskere. Felles interesser og verdier er ekstremt viktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blir forelsket i en fyr, tenker jeg svært lite på hvordan ser ut i forhold til meg selv rent fysisk. Tenker mest på at han er snill mot meg, at han respekterer meg, at han tar hensyn, at han holder blikkontakt, "alle de små tingene" liksom.

 

Er kjempeforelsket i en fyr nå som jeg tenker at jeg er "for bra for" rent utseendemessig, men det betyr ingenting i forhold til hvordan jeg har det emosjonelt. Jeg tenker at jeg sikkert "kunne ha fått noen penere", sånn rent utseendemessig, men jeg er ikke interessert i noen som har penere nese, mørkere øyne eller finere hud. Jeg har fortalt både venner og moren min om denne fyren og alt det fine han gjør for å løfte dagen min, selv om jeg velger å ikke vise dem bilder når de spør ettersom jeg ikke mener han burde dømmes etter førsteinntrykket et bilde gir. Du må liksom møte ham for å skjønne for fantastisk han er. Så, eh, nei, størrelsen på hendene til en type ville aldri gjort meg mindre interessert i ham som kjærestemateriale. Så godt som alle andre faktorer veier mye tyngre.

Anonymkode: 97c73...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere bare vært sammen med menn som har vært mye høyere enn meg, store og muskuløse. Det har vært en preferanse, jeg liker å føle meg liten.  Men! Det betyr ingenting når man blir forelsket, for nå er jeg glad i en mann som er både lavere og mindre enn hva jeg er vant til ;)  Personlighet vinner, i hvert fall her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe problem. Hvis du var mye lavere enn henne eller enormt mye høyere=mulig problem.

Anonymkode: 1afa6...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volum og størrelse har ikke så mye å si om man skal sammenligne menn og kvinners styrke. 

Jeg løfter mye mer i knebøy enn alle kvinner på treningsstudioet (som jeg har sett) til tross for at de fleste av de har mye større lår og rumpe enn meg. Jeg har slanke ben men løfter allikevel mer.

Når det kommer til benbygning så har jeg lest at variasjonen på en kraftig benbygning og en spinkel benbygning bare er på rundt 1kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg liker ei jente.

På mange måter føler jeg hun er altfor bra for meg; ser bedre ut, er mer sosial osv..

Idag satt jeg ved siden av henne og så på hendene hennes! Plutselig innså jeg at hun hadde minst like store hender som meg. Hun er generelt stor (ikke overvektig), er ca like høy som meg, og ser ut til å ha en kraftig benbygning til å være kvinne. Mens jeg er motsatt; fryktelig tynn benbygning, syltynn rundt håndleddene og ellers lite mandig i utseende..

Jeg tenkte bare at denne jenta kan umulig ville ha noe med meg å gjøre. Hun vil vel ha en mann som er sterkere, høyere og kraftigere enn henne selv?

Jeg kan ikke fordra mitt guttete utseende! Hater det..

Anonymkode: 138ce...f86

Men altså du kan jo ikke avgjøre eller bestemme at hun ikke liker deg pga ditt guttete utseende. Hva om hun liker deg kjempegodt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner mange damer som er gift med menn som er lavere/tynnere/mindre maskuline. Disse ekteskapene er langt mere stabile enn de andre jeg kjenner hvor partnerene  er typisk maskulin mann og pen sped dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg blir forelsket i en fyr, tenker jeg svært lite på hvordan ser ut i forhold til meg selv rent fysisk. Tenker mest på at han er snill mot meg, at han respekterer meg, at han tar hensyn, at han holder blikkontakt, "alle de små tingene" liksom.

 

Er kjempeforelsket i en fyr nå som jeg tenker at jeg er "for bra for" rent utseendemessig, men det betyr ingenting i forhold til hvordan jeg har det emosjonelt. Jeg tenker at jeg sikkert "kunne ha fått noen penere", sånn rent utseendemessig, men jeg er ikke interessert i noen som har penere nese, mørkere øyne eller finere hud. Jeg har fortalt både venner og moren min om denne fyren og alt det fine han gjør for å løfte dagen min, selv om jeg velger å ikke vise dem bilder når de spør ettersom jeg ikke mener han burde dømmes etter førsteinntrykket et bilde gir. Du må liksom møte ham for å skjønne for fantastisk han er. Så, eh, nei, størrelsen på hendene til en type ville aldri gjort meg mindre interessert i ham som kjærestemateriale. Så godt som alle andre faktorer veier mye tyngre.

Anonymkode: 97c73...d81

Dette er det klokeste innlegge som er skrevet på KG! U go :) 

Anonymkode: 8072c...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ca like store hender som flertallet av alle jeg har datet og vært forelska i. Kun to av de som hadde større/lengre hender enn meg som jeg la merke til. Har aldri tenkt over håndstørrelsen til de andre egentlig men tenkte på det nå som du skrev det, og måler jo ofte hender med kjæresten min og vi kaller det at hendene våres er helt like for nok et bevis på at vi er skapt for hverandre :P 

Dette blir litt som når jeg selv tenkte at gutter ville syntes jeg var stygg fordi jeg har en tå som stikker mer opp enn de andre tærne. Det er aldri noen som engang har lagt merke til det, og når jeg har spurt om det så sier de at det har de aldri sett eller tenkt over før og at det bare var søtt. 

Du er god nok selvom du har små hender! Det er bare du som merker det og tenker over det! 

Anonymkode: 4edee...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...