Gå til innhold

Hvor mye sammen ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Monica Ø

Hei !

Hvor mye er du sammen med kjæresten din ?

Selv er jeg nesten alltid sammen med min kjære. Vi gjør det meste sammen og det er svært skjeldent vi gjør noe alnene. Vi har felles venner, interesser etc

Mens våre andre venner har det ikke slik. Der drar man på hver sin sydentur med jentene / guttene. Mens andre er sammen med venner, men typen er hjemme og spiller pc etc

Monica Ø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Vi er sammen hver dag, vi! Gjør det meste sammen, og det er skjelden en ser den ene uten den andre. Men hvis jeg vil på besøk til en venninne alene, gjør jeg selvsagt det, og vice versa, med mindre vi hadde planer sammen den dagen.

Har jo en del felles venner da, men en del av hans venner er vekkreist utenom feriene, da de studerer i andre byer enn her. Mamma lurer av og til på om vi ikke holder på å vokse sammen som siamesiske tvillinger! :ler:

Men det nesten viktigste når et par skal være med andre, er at de ikke henger på hverandre hele tiden, klemmer og kliner. Det kan jo tillates i begynnelsen, men gud så teit det blir etter et par måneder eller år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også tilbringer meste av tiden sammen.

Gjør jo iblandt ting alene, men som oftest tråkker vi over hverandre her hjemme eller hvor det enn skulle være :wink:

Og trives med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg og min kjære er ikke alltid sammen. Jeg skulle ønske at vi var sammen oftere, men han syns det er nok som vi er. Ikke misforstå.. vi er ofte sammen hele døgnet i et par uker, å så må vi liksom ha litt "fri". Jeg er litt mer avhengig av han enn han er av meg, og føler meg ikke helt på topp uten ham. Men jeg liker også godt å være alene med mine venner/veninner. Egentlig har vi det veldig flott. hum, dette var jo resonerende :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...