Bonusmammaen Skrevet 31. oktober 2017 #61 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, Konghung skrev: Vi er enige!(Ble jeg lurt inn i et belønningssystem her nå, @Bonusmammaen) Hva ble dere enige om? Hehe, tror ikke du blir lurt inn i noe som helst. Koselig med klemmer uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #62 Skrevet 1. november 2017 Ts fint om du kunne svare på spørsmålet mitt? Hva synes gutten din om å ta medisin? Og hvorfor ville ikke BUP heve dosen? Anonymkode: c76e2...b43
Gneis Skrevet 1. november 2017 #63 Skrevet 1. november 2017 Jeg syns du gir gjennomtenkte og gode konsekvenser for det sønnen din har gjort. Det virker som en gutt som trenger veldig stramme tøyler for å ikke komme helt ut å kjøre atferdsmessig.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #64 Skrevet 4. november 2017 Jeg syns du er en fornuftig mor! Din gutt trenger klarere grenser enn "normale" barn. Det er viktig at dere jevnlig forteller hvorfor han får disse konsekvensene. Anonymkode: a2ea3...5bc
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #65 Skrevet 4. november 2017 Noen ting må læres den harde veien. Du er ikke for streng! Anonymkode: cf0db...b17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå